- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 maj, 2009 at 09:16 #506417Anonym anvandareMember
nu känns de som de börjar bli dags att öka motivationen, där av skapar jag mig en dagbok/tränigsjournal.
nu när man skaffat sig gym kort å tränings filmer med mera så blir de nya å hårda tag!
min start vikt för ca 1 år sen var 109 kg å i september 08 bestämmde jag mig att de får vara nog, trött på att gömma kroppen å gå med en solbränna som ser ut som ett linne på kroppen.när jag startade i september vägde jag 104 kg (otroligt när de var slutet på semester morgon vikten idag är 79 kg.
nu ska kroppen deffineras å förfinaspå bilden är mina resultat av min hemma träning än så länge
ska snart ner å köra mitt första pass på gymmet (Flex Sport Club, Tyresö)
å alla tipps å kritik är uppskattat för att förbättra min träning till max, för jag är tyvär tok amatör vad de gäller träna på gym.time to work. over and out
19 maj, 2009 at 09:16 #69292Anonym anvandareMember19 maj, 2009 at 09:33 #506418Anonym anvandareMemberEn stor skillnad på bilderna, det är bara att hålla samma tempo så kommer du få de linjer du söker! Snyggt jobbat so far.
19 maj, 2009 at 14:20 #506419Anonym anvandareMemberän så länge idag, vart på gymmet å tränat för första gången
körde 6000 meter rodd samt 10 min på crosstrainer. körde en del ben övningar men kan tyvär inte säga vad då jag själv inte vet vad allt är ännu men de kommer bättre beskrivningar under veckan.
känns helt skumt att gå på gym med bara massa folk som tok tränar :S känne rmig inte direkt som nån mästare därblir förhoppningsvis mer träning ikväll, men då blir de hemma träning. om inte min huvudvärk är för jobbigt.
over and out
19 maj, 2009 at 18:52 #506420Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:En stor skillnad på bilderna, det är bara att hålla samma tempo så kommer du få de linjer du söker! Snyggt jobbat so far.tackar more to come