- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 maj, 2009 at 09:16 #506417Anonym anvandareMember
nu känns de som de börjar bli dags att öka motivationen, där av skapar jag mig en dagbok/tränigsjournal.
nu när man skaffat sig gym kort å tränings filmer med mera så blir de nya å hårda tag!
min start vikt för ca 1 år sen var 109 kg å i september 08 bestämmde jag mig att de får vara nog, trött på att gömma kroppen å gå med en solbränna som ser ut som ett linne på kroppen.när jag startade i september vägde jag 104 kg (otroligt när de var slutet på semester morgon vikten idag är 79 kg.
nu ska kroppen deffineras å förfinaspå bilden är mina resultat av min hemma träning än så länge
ska snart ner å köra mitt första pass på gymmet (Flex Sport Club, Tyresö)
å alla tipps å kritik är uppskattat för att förbättra min träning till max, för jag är tyvär tok amatör vad de gäller träna på gym.time to work. over and out
19 maj, 2009 at 09:16 #69292Anonym anvandareMember19 maj, 2009 at 09:33 #506418Anonym anvandareMemberEn stor skillnad på bilderna, det är bara att hålla samma tempo så kommer du få de linjer du söker! Snyggt jobbat so far.
19 maj, 2009 at 14:20 #506419Anonym anvandareMemberän så länge idag, vart på gymmet å tränat för första gången
körde 6000 meter rodd samt 10 min på crosstrainer. körde en del ben övningar men kan tyvär inte säga vad då jag själv inte vet vad allt är ännu men de kommer bättre beskrivningar under veckan.
känns helt skumt att gå på gym med bara massa folk som tok tränar :S känne rmig inte direkt som nån mästare därblir förhoppningsvis mer träning ikväll, men då blir de hemma träning. om inte min huvudvärk är för jobbigt.
over and out
19 maj, 2009 at 18:52 #506420Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:En stor skillnad på bilderna, det är bara att hålla samma tempo så kommer du få de linjer du söker! Snyggt jobbat so far.tackar more to come
19 maj, 2009 at 20:19 #506421Anonym anvandareMembersett att du skriver om huvudvärk vad får du det ifrån, ryggen,nacken,stress ?
19 maj, 2009 at 20:22 #506422Anonym anvandareMemberTreo wrote:sett att du skriver om huvudvärk vad får du det ifrån, ryggen,nacken,stress ?har whiplash sen 3 år tillbaka vilket satt sina spår när jag tränar nacken å ryggen sen åkte jag på en del hjärnskakningar förra veckan. satt på sös akuten hela dagen å kvällen igår kör så gott de går ändå.
19 maj, 2009 at 20:27 #506423Anonym anvandareMemberok då förstår jag, kämpa på så får vi hoppas du blir bättre snart.
19 maj, 2009 at 20:32 #506424Anonym anvandareMemberska köra sten hårt, tid med pt imorgon
19 maj, 2009 at 21:20 #506425Anonym anvandareMemberdragon_skull wrote:ska köra sten hårt, tid med pt imorgonPT is tha Shiieet!!! Kör hårt!
19 maj, 2009 at 21:26 #506426Anonym anvandareMemberBra jobbat i vinter!:up:
Hur lång är du?Du ska sen inte vara rädd för att gå upp några kg då du börjar träna på gym, för det gör alla!
Första månaderna brukar nog ge 2-5kg på dom flesta, men sen efter ett tag sjunker vikten oftast tillbaka utan att man deffar! Starkare och tajtare än tidigare!Kör hårt nu bara och fråga om det är nåt!
19 maj, 2009 at 21:39 #506427Anonym anvandareMemberUndertaker wrote:Bra jobbat i vinter!:up:
Hur lång är du?Du ska sen inte vara rädd för att gå upp några kg då du börjar träna på gym, för det gör alla!
Första månaderna brukar nog ge 2-5kg på dom flesta, men sen efter ett tag sjunker vikten oftast tillbaka utan att man deffar! Starkare och tajtare än tidigare!Kör hårt nu bara och fråga om det är nåt!
mina stats nu är:
179 lång
79 kg morgon viktmåtten: 90 cm midja 110 cm bröst 39 cm arm (spänt läge)
om jag går upp i vikt så gör de inge så länge min kropp formas till de bättre.
känner att min kropp måste se bättre ut nu för jag orkar inte gömma mig i vassen längre, vill ju ut med alla andra
sett din utvekling å den är riktigt nice. fan vill ju också börja få rutor (mitt största mål)
som sagt, alla tipps på utvekling uppskattar jag riktigt högt då jag är amatör på gym. blir mitt andra pass imorgon, då med pt för att få ett tränings upplägg för min bästa utvekling hoppas på de bästa.over and out Dragon
20 maj, 2009 at 20:28 #506428Anonym anvandareMemberFörsta riktiga gym passet genom gång å upplägg med PT, gjorde även en mätning av kropps fett vilket jag tyckte var fett nice. 9,2% fett. känns ju helt sjukt bra för mig, så med mitt tränings upplägg nu så blir de hardcore
Dagens pass.
Bänkpress:
12×3 45 kgLutande Bänkpress:
12×3 40 kgBröst Press Maskin:
12×3 37,5 lbs (hittar ej kg vikten på de)Cable Crossover:
12×3 25 kgSkivstång Axel Press:
12×3 25 kgÄr som sagt inte kalas stark ännu men de kommer
Over and out
20 maj, 2009 at 20:32 #506429Anonym anvandareMemberbra jobbat
man blir mer motiverad själv när man ser före-efter bildersitter själv med några kilon för mycket som skall bort
20 maj, 2009 at 20:34 #506430Anonym anvandareMemberSinni wrote:bra jobbat
man blir mer motiverad själv när man ser före-efter bildersitter själv med några kilon för mycket som skall bort
tackar före å efter bilder är riktigt bra att se för att öka motivation, funkade skit bra i starten för mig.
snart ska jag också kunna visa grymma före å efter bilder -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.