DriftWood

Home Forums Dagböcker DriftWood

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 106 through 107 (of 107 total)
  • Author

Rygg baksida lår idag. Började med chins, 3 x max. Efter det sittande rodd med frivikt och brett grepp, 150kg i tre arbtsset med en 8 reps i sista settet och fallande efter det. Körde sedan sittande rodd i maskin med armbågarna högt med brett grepp. Fullt mag 3 set. Hantlar liggande på en bänk lutandes 45 grader 3 arbetsset med 35kgshantlarna och 12reppare. sittande rodd smalt grepp efter det, 3 set fullt mag och matade bara. Latsdrag 3 set med fokus på kontakt och rörelse avslutade jag med.

Körde även 3 övningar för baksida lår och brände bra. Kommer hålla fokus på dessa muskelgrupper nu med dom instoppade 2 gånger i ett rullande schema för kroppen.

Nu är det full fart som gäller och jäklars taggad igen. Det här är kul! Följ mig på facebook – http://www.facebook.com/groups/482723271742032/members/#!/groups/482723271742032/

Dammade iväg ett bröstpass idag, körde lugnt då det är första passet med bänk på 2 månader. Börjar alltid med sendbänk och blev ett par arbetset på 140kg. Fortsatte sedan med lutande hantelpress och 55kg hantlarna. Blev även där 3 arbetset med 12reppare. Flyes efter det och hög intensitet och kontraktion med 5 set på maxmag. Flyes i cable fick avsluta passet med 5 set på 30kgs och jobba hårt med kontakt och kontraktion. Bra tryck efter passet och en drink på det sen hem och käka. Ett mål mat kvar plus kvarg sedan sängen drömma vidare om nya erövringar.

10kg upp sedan i lördags, var nog väldigt tom då jag ändå har skött mig rätt så ok. 2-3 pizzor och lite godis utöver vanliga kosten och fortfarande light på drycker osv.

Viewing 2 posts - 106 through 107 (of 107 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.