- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 februari, 2008 at 15:59 #82977Anonym anvandareMember13 februari, 2008 at 11:13 #792518Anonym anvandareMember
Lycka till på vägen mot dina mål!
Kör hårt!
/Valkyria som också ska ta tag i träningen inom kort..
15 februari, 2008 at 14:38 #792519Anonym anvandareMemberKul Att Du Kickat Igång, Det Verkar Gå Bra För Dig !
Lycka till ! /Stoffe
22 februari, 2008 at 17:48 #792520Anonym anvandareMemberärligt nu, fram med bilder på din form..
2 mars, 2008 at 20:52 #792521Anonym anvandareMemberLagar du så bra mat borde ju formen sitta..
Kör på!:emo-thumb
5 mars, 2008 at 20:48 #792522Anonym anvandareMemberHar du satt nån deadline för dina mål eller nåt liknande? Jag brukar köra delmål hela tiden och så har jag ett övergripande större mål..
Du kör ju verkligen varierad träning! Det är riktigt bra!!:emo-thumb
Man blir ju nyfiken på formen.. Kort kanske??
Ha det bäst!
Mvh Sebbe8 mars, 2008 at 00:09 #792523Anonym anvandareMemberE-L.H wrote:Tack! Det blir mycket roligare att träna, om man inte nöter samma gamla visa tycker jag.Hmmm, mitt stora mål (korrekt sett kan det snarare klassas som en vision ) är helt enkelt må så bra som jag bara kan när jag är 80 år gammal.
Ett delmål jag har är att göra 30 st bra och helt korrekta armhävningar utan paus. Låter lite konstigt kanske, men jag är inte så stark i överkroppen och just nu är jag bara uppe i 15 st.
Annars vill jag mer än att ”bara” träna. Just nu saknas ekonomi till det, men jag vill gärna utbilda mig till antingen yogainstruktör, eller kettlebellinstruktör. Känns också som en försäkring att inte sluta träna, bara för att motivationen tryter.
Blir nyfiken (i och med din avatar), tävlar du i någon gren?
Låter som en riktigt sund inställning!:up:emo-thumb
Har bara tävlat en gång innan på luciapokalen -06 I Cbb +178, men grön som man var så gick det väl sådär.. En kort diet på 11,5 veckor och 24 kg ner gjorde att jag tappade liiiite för fort och förlorade en del muskelmassa..
Men det blir mer tävlingar framöver.. Som det ser ut just nu blir det väl i april nästa år, men vi får se..
Så fort du får ekonomi så hoppar du på en ”fitness”utbildning! Om du verkligen vill det så KÖR PÅ! Allt för få som vågar följa sina ”drömmar”..
Ha det gott!!
Mvh Sebbe -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.