- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 mars, 2009 at 16:10 #615306Anonym anvandareMemberKarlssooooon wrote:Jag ser ingen kardio ?
Orkar inte skriva den
40 minuter crosstrainer blev det
Och juste, 4 set hyperextensions också3 mars, 2009 at 16:11 #615307Anonym anvandareMemberOkej! :up:
3 mars, 2009 at 22:35 #615308Anonym anvandareMemberSåg att ni ska sitta på rad ett i varberg, vilka platser har ni? Kommer nämligen också att sitta på rad ett :p
3 mars, 2009 at 22:43 #615309Anonym anvandareMemberRitchan wrote:Såg att ni ska sitta på rad ett i varberg, vilka platser har ni? Kommer nämligen också att sitta på rad ett :pRad 2 blev det. Vi betalade inte i tid så vi fick beställa om
3 mars, 2009 at 22:49 #615310Anonym anvandareMemberjaha okej, då sitter ni väll över oss då :p
4 mars, 2009 at 21:17 #615311Anonym anvandareMember18 månader som gymtränande idag.
Firades med vilavilavilavila5 mars, 2009 at 17:41 #615312Anonym anvandareMemberStående Millitärpress
4 set Högreps
60kg som mestSidolyft
Trippeldropset
3 set
5 drop
1 setBaksida axlar
6 setMage
10 setVar förövrigt en kille som kom in när jag precis var klar, hade tagit på mig Gasp hooden och skulle ut. Han hade på sig Gasp byxor och gasp tröja och var bra mycket mindre än mig och sa till sin kompis, fan va många småglin med Gasp det finns. Orka?
5 mars, 2009 at 18:24 #615313Anonym anvandareMemberCalle Ekman wrote:Stående Millitärpress
4 set Högreps
60kg som mestSidolyft
Trippeldropset
3 set
5 drop
1 setBaksida axlar
6 setMage
10 setVar förövrigt en kille som kom in när jag precis var klar, hade tagit på mig Gasp hooden och skulle ut. Han hade på sig Gasp byxor och gasp tröja och var bra mycket mindre än mig och sa till sin kompis, fan va många småglin med Gasp det finns. Orka?
Du skulle nackat han…..
5 mars, 2009 at 20:40 #615314Anonym anvandareMemberChristofferL wrote:Du skulle nackat han…..Haha aa :whistle:
Fick förövrigt full pott på ett fettprov i näringskunskapen vi fick tillbaka idag :up:
Dahlgrens kommentar om det var ”Inte konstigt att du kan så mycket om fett”
Hahaa5 mars, 2009 at 20:42 #615315Anonym anvandareMemberHahahaha- kommentaren
5 mars, 2009 at 22:21 #615316Anonym anvandareMemberMarkus.osv wrote:Han kanske menade att du var yngre än honom?Ang. Gaspkläder så är det nästan bara massa tjockisar som kör med det, tror nästan att både du och jag kan enas om det.
För övrigt så behöver du inte bete dig som om du vore världens biff på internet, för det är inte mycket annat än fett du har just nu. När du väl deffat ner dig, som du påstår att du gör, så får vi se vart du hamnar och så kan du börja agera därefter.
Mvh,
MarkusFörstår mig fan inte på dig, du har sagt det innan och inte fan kan han bli av med fettet på den korta tid du har yttrat dig så jävla elakt.
Tror inte ekman bryr sig ett skit om vad du säger men då talar jag ju för mig själv…
Måste vara lite barnslig och påstå, vemfan är det som leker stor på internet egentligen.. eb.
5 mars, 2009 at 22:22 #615317Anonym anvandareMemberMarkus.osv wrote:Han kanske menade att du var yngre än honom?Ang. Gaspkläder så är det nästan bara massa tjockisar som kör med det, tror nästan att både du och jag kan enas om det.
För övrigt så behöver du inte bete dig som om du vore världens biff på internet, för det är inte mycket annat än fett du har just nu. När du väl deffat ner dig, som du påstår att du gör, så får vi se vart du hamnar och så kan du börja agera därefter.
Mvh,
MarkusVad fan vinner du på det här?
Du är bland de dummaste jag stött på på internet..
________
EDIT:
Jag tar tillbaka det jag sa.
Du är fan den Dummaste..5 mars, 2009 at 22:23 #615318Anonym anvandareMemberMarkus.osv haha komisk kille eller vad Ekman got a hater
5 mars, 2009 at 22:26 #615319Anonym anvandareMemberMarkus är bara en ensam liten pajas som tror att om man är cool på internet och trycker ner folk så ska alla avguda en. Tvärtom, du gör bara bort dig mer och mer. Det kommer bara närmare och närmare att skriva ” lägg upp bilder på dig själv,fetto ”
5 mars, 2009 at 22:28 #615320Anonym anvandareMemberVARFÖR I HELVETE SKA DU BARA HACKA PÅ MIG MARKUS?
Du hackade på mig på bloggen, och du skapade ett konto här bara för att hacka på mig?
Vem är du? Vad i helvete är ditt problem? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.