Ekman journaliserar också

Home Forums Dagböcker Ekman journaliserar också

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 946 through 960 (of 1,103 total)
  • Author
    Karlssooooon wrote:
    Jag ser ingen kardio ? :O

Orkar inte skriva den

40 minuter crosstrainer blev det
    Och juste, 4 set hyperextensions också

Okej! :up:

Såg att ni ska sitta på rad ett i varberg, vilka platser har ni? Kommer nämligen också att sitta på rad ett :p

Ritchan wrote:
    Såg att ni ska sitta på rad ett i varberg, vilka platser har ni? Kommer nämligen också att sitta på rad ett :p

Rad 2 blev det. Vi betalade inte i tid så vi fick beställa om :)

jaha okej, då sitter ni väll över oss då :p

18 månader som gymtränande idag.
    Firades med vilavilavilavila

Stående Millitärpress
    4 set Högreps
    60kg som mest

Sidolyft
    Trippeldropset
    3 set
    5 drop
    1 set

Baksida axlar
    6 set

Mage
    10 set

Var förövrigt en kille som kom in när jag precis var klar, hade tagit på mig Gasp hooden och skulle ut. Han hade på sig Gasp byxor och gasp tröja och var bra mycket mindre än mig och sa till sin kompis, fan va många småglin med Gasp det finns. Orka?

Calle Ekman wrote:
    Stående Millitärpress
    4 set Högreps
    60kg som mest

Sidolyft
    Trippeldropset
    3 set
    5 drop
    1 set

Baksida axlar
    6 set

Mage
    10 set

Var förövrigt en kille som kom in när jag precis var klar, hade tagit på mig Gasp hooden och skulle ut. Han hade på sig Gasp byxor och gasp tröja och var bra mycket mindre än mig och sa till sin kompis, fan va många småglin med Gasp det finns. Orka?

Du skulle nackat han…..

ChristofferL wrote:
    Du skulle nackat han…..

Haha aa :whistle:

Fick förövrigt full pott på ett fettprov i näringskunskapen vi fick tillbaka idag :up:
    Dahlgrens kommentar om det var ”Inte konstigt att du kan så mycket om fett”
    Hahaa

Hahahaha- kommentaren

Markus.osv wrote:
    Han kanske menade att du var yngre än honom?

Ang. Gaspkläder så är det nästan bara massa tjockisar som kör med det, tror nästan att både du och jag kan enas om det.

För övrigt så behöver du inte bete dig som om du vore världens biff på internet, för det är inte mycket annat än fett du har just nu. När du väl deffat ner dig, som du påstår att du gör, så får vi se vart du hamnar och så kan du börja agera därefter.

Mvh,
    Markus

Förstår mig fan inte på dig, du har sagt det innan och inte fan kan han bli av med fettet på den korta tid du har yttrat dig så jävla elakt.

Tror inte ekman bryr sig ett skit om vad du säger men då talar jag ju för mig själv…

Måste vara lite barnslig och påstå, vemfan är det som leker stor på internet egentligen.. eb.

Markus.osv wrote:
    Han kanske menade att du var yngre än honom?

Ang. Gaspkläder så är det nästan bara massa tjockisar som kör med det, tror nästan att både du och jag kan enas om det.

För övrigt så behöver du inte bete dig som om du vore världens biff på internet, för det är inte mycket annat än fett du har just nu. När du väl deffat ner dig, som du påstår att du gör, så får vi se vart du hamnar och så kan du börja agera därefter.

Mvh,
    Markus

Vad fan vinner du på det här?
    Du är bland de dummaste jag stött på på internet..
    ________
    EDIT:
    Jag tar tillbaka det jag sa.
    Du är fan den Dummaste..

Markus.osv haha komisk kille eller vad :P Ekman got a hater

Markus är bara en ensam liten pajas som tror att om man är cool på internet och trycker ner folk så ska alla avguda en. Tvärtom, du gör bara bort dig mer och mer. Det kommer bara närmare och närmare att skriva ” lägg upp bilder på dig själv,fetto ”

VARFÖR I HELVETE SKA DU BARA HACKA PÅ MIG MARKUS?

Du hackade på mig på bloggen, och du skapade ett konto här bara för att hacka på mig?
    Vem är du? Vad i helvete är ditt problem?

Viewing 15 posts - 946 through 960 (of 1,103 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.