Elinors dagbok inför FF08 bodyfitness

Home Forums Dagböcker Elinors dagbok inför FF08 bodyfitness

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 94 total)
  • Author

Hej där!! tänkte försöka mig på en lite dagbok med lite bilder, före diet och efter och lite under den pågånede diet som faktiskt är påbörjad och kommer att bli 8 månader som sagt till fitnessfestivalen 2008 där jag ska göra debut i bodyfitness. Lite om mig kommer här:

Namn: Elinor Lilja
    Bor: Norrköping
    Vikt: 63kg
    längd: 158 små cm
    Dietperiod: 13 april- december

Träningsupplägg:

Måndag: Ben+ spinning+ morgonpromenad
    Tisdag: bröst+ morgornpromenad
    Onsdag: axlar+ morgonpromenad
    Torsdag: rygg+ morgonpromenad
    Fredag: armar+ spinning+ morgonpromenad
    Lördag: vila
    Söndag: vila

Kosten:

Frukost:
    Banan 1 st 105g
    Havregrynsgröt 1 port 100g
    Krossat linfrö 9g
    Minimjölk 140g
    Protein

Mellanmål:
    Proteindrink 0,5
    Minimjölk 100g
    0,5 äpple

Lunch:
    Köttfärs 10% 150g
    Ris 102g
    Grönsaker 100g

Mellanmål:
    Lättkesella 250g
    Fun light

Middag:
    Kycklingfile 125g
    Broccoli 150g

Efter träning:
    1 proteindrink
    Minimjölk 160g
    Riskakor 4st smaksatta

Kvällsmål:
    3 äggvitor 11g

Kcal: 1687
    Protein: 160,2
    Fett: 31,2
    Kolhydrater: 187,7

%
    Protein: 39E%
    Fett: 16E%
    Kolhydrater: 45E%

Jag kommer att under diettiden att både öka och minska mitt energiintag och även öka träningen lite till. Så nu kör vi!!

bilderna är innan dietstart :)

Min sponsortröja från topformula:)..+ lite annat smått och gott innan dieten

Gå gärna in och kolla deras utbud. beställer ni så ange Elinor som rabattkod så får ni fri frakt :p

yeah!!! Bara att köra på nu! Good luck

Oj man får gratulera till alla dina sponsorer, med tanke på hur svårt det e att få spons i denna bransch så har du verkligen lyckats utan att ens ha tävlat;)

JohannaH wrote:
    Oj man får gratulera till alla dina sponsorer, med tanke på hur svårt det e att få spons i denna bransch så har du verkligen lyckats utan att ens ha tävlat;)

Det är skillnad på att ha en sponsor och att ett företag tycker det är okej att du har med deras namn i din signatur på ett forum samt skickar lite t-shirts och shakers till dig :D

IATOAON wrote:
    Det är skillnad på att ha en sponsor och att ett företag tycker det är okej att du har med deras namn i din signatur på ett forum samt skickar lite t-shirts och shakers till dig :D

Haha du förstod poängen i mitt inlägg:p

IATOAON wrote:

Fast nu får inte jag bara några shakes och t-shirts utan av top formula får jag 50% på hela sitt sortiment+ att mmsports får jag på inköpspriserna som de har. Dessutom så ligger det på tapeten att jag kanske ev kan bli helsponsrad av topformula så nog är det sponsorer alltid:P

JohannaH wrote:
    Haha du förstod poängen i mitt inlägg:p

Jo det är rätt svårt måste jag säga, allt handlar bara om att man måste visa sig själv på ett bra sätt och att få folk att lite på en. Man kan liksom inte säga att ”jag ska tävla” men aldrig göra det. Har ev ett annat större företag på G också men det vill jag inte gå in för mycket på då det ännu är oklart

Vi ses då på scenen på ff 08 tjejen . kämpa på .

Jasså?! i samma längdklass också?, trevligt….då ses vi!! kram och kör hårt sedan!!

Vanessa Frykman wrote:
    Vi ses då på scenen på ff 08 tjejen . kämpa på .

hmm…inköpspriser på mmsports..?du menar tävlingsrabatt på ca 20%.lycka till med dina tävlingsplaner,ser bra ut:up:

JohannaH wrote:

naaaaaw, är någon avundsjuk…. :D

Vet inte, de sa att jag skulle få för deras inköpspris mer än så vet jag inte eftersom dom är helt nya och jag har inte hunnit köpa något där ännu…:)

paul wrote:
    hmm…inköpspriser på mmsports..?du menar tävlingsrabatt på ca 20%.lycka till med dina tävlingsplaner,ser bra ut:up:
    Richard B wrote:
    naaaaaw, är någon avundsjuk…. :D

Ja du anar inte..:D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 94 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.