- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 april, 2008 at 23:31 #716593Anonym anvandareMemberxsmall wrote:Kul att du har en journal här inne:D Kör hårt! Denna gången har du ju iallfall god tid på dig:emo-thumb
på tal om kul så kanske ett bröllop med mig vore kul? haha.
Kör hårt elinor!
28 april, 2008 at 08:02 #716594Anonym anvandareMemberJa visst!! ska lägga upp lite före och efter bilder allteftersom formen blir bättre:)…kör hårt gumman!!…puusss
xsmall wrote:Kul att du har en journal här inne:D Kör hårt! Denna gången har du ju iallfall god tid på dig:emo-thumb28 april, 2008 at 08:03 #716595Anonym anvandareMemberTack!! det ska jag!!:p
Richard B wrote:på tal om kul så kanske ett bröllop med mig vore kul? haha.Kör hårt elinor!
12 maj, 2008 at 17:57 #716596Anonym anvandareMemberJaha nu var det ett tag sedan jag skrev här, dieten har itne gått så jätte jättebra men jag har tappat nu ca 2 kilo sedan start och då har jag dietat i 4 veckor (inne på min 5:te). Har hunnit dragit ner endel på kcal och jag lever just nu efter ”bättre att vara iform tidigt än att inte hinna”. Nu ligger jag på ca 1531 kcal enligt följande:
frukost: gröt, krossat linfrö, psyliumfrön, frysta jordgubbar, 1 proteindrink
Mellanmål: 100g kesella med 0,5 äpple, 1 knäckemacka md lite smör
Lunch: rökt kalkon med tomat
mellanmål: 250g kellsella med funlight
Middag: räkor och majs
Kvällsmål: 3 äggvitor som jag steker i lite rapsolja
Efter träning: 1 proteindrink och 4 smaksatta riskakor
Ligger gansak högt på fett och lågt på kolhydrater nu:). Kör så tung styrketräning jag kan:)….
12 maj, 2008 at 19:13 #716597Anonym anvandareMemberTittar in och Stort lycka med tävling, diet och allt annat skoj runt det……
12 maj, 2008 at 20:53 #716598Anonym anvandareMemberTack så jättemycket!!
ZuperZandra wrote:Tittar in och Stort lycka med tävling, diet och allt annat skoj runt det……12 maj, 2008 at 21:45 #716599Anonym anvandareMemberyou go girl!
Grymma armar har du minsann! Du har inte händelsevis sysslat med rodd tidigare?12 maj, 2008 at 22:29 #716600Anonym anvandareMemberelinorLilja wrote:Jaha nu var det ett tag sedan jag skrev här, dieten har itne gått så jätte jättebra men jag har tappat nu ca 2 kilo sedan start och då har jag dietat i 4 veckor (inne på min 5:te). Har hunnit dragit ner endel på kcal och jag lever just nu efter ”bättre att vara iform tidigt än att inte hinna”. Nu ligger jag på ca 1531 kcal enligt följande:frukost: gröt, krossat linfrö, psyliumfrön, frysta jordgubbar, 1 proteindrink
Mellanmål: 100g kesella med 0,5 äpple, 1 knäckemacka md lite smör
Lunch: rökt kalkon med tomat
mellanmål: 250g kellsella med funlight
Middag: räkor och majs
Kvällsmål: 3 äggvitor som jag steker i lite rapsolja
Efter träning: 1 proteindrink och 4 smaksatta riskakor
Ligger gansak högt på fett och lågt på kolhydrater nu:). Kör så tung styrketräning jag kan:)….
hej ellinor, du menar väl tvärtom?
lågt på fett o högre på kolhydrater. iaf efter det du skrivit upp här.
men jag vet ju iofs inte om du äter 2 matskedar smörmvh
12 maj, 2008 at 22:47 #716601Anonym anvandareMemberGör du kostupplägget för dieten på egen hand?
12 maj, 2008 at 23:11 #716602Anonym anvandareMemberWeeee!! En till brutta!smile-tb:
Så kul att följa er girls som tränar HÅÅÅÅÅRT[/b]:pop:
Kör hårt tjejen, kommer definitivt kolla in här!
12 maj, 2008 at 23:18 #716603Anonym anvandareMemberTack så jättemycket!!, nej jag har inte syslat med någon annan ”idrott” innan förutom ridning och det får man grymma armar på hihi:D.
WhiteNinja wrote:you go girl!
Grymma armar har du minsann! Du har inte händelsevis sysslat med rodd tidigare?12 maj, 2008 at 23:20 #716604Anonym anvandareMemberNej jag menar ganska högt på fett iallafall, ligger väll runt 45g fett och kolhydrater ca 110 (har inte kollat på ett tag), det jag glömde skriva var att jag även äter 25g paranötter och därifrån får jag ju lite fett också+ att jag steker äggvitorna i lite smör/rapsolja :whistle:
MarkusNilsson wrote:hej ellinor, du menar väl tvärtom?
lågt på fett o högre på kolhydrater. iaf efter det du skrivit upp här.
men jag vet ju iofs inte om du äter 2 matskedar smörmvh
12 maj, 2008 at 23:21 #716605Anonym anvandareMemberJapp det gör jag :happy:
Marcell Kezdy wrote:Gör du kostupplägget för dieten på egen hand?12 maj, 2008 at 23:23 #716606Anonym anvandareMemberhehe visst är det kul:)! om du är intresserad så har jag ju även en blogg som kanske är LITE roligare att följa eftersom jag itne skriver här varje dag vilket jag gör där:P….[www.metrobloggen.se/fitnesselinor] ….Kör HÅRT!!
Curly wrote:Weeee!! En till brutta!smile-tb:Så kul att följa er girls som tränar HÅÅÅÅÅRT[/b]:pop:
Kör hårt tjejen, kommer definitivt kolla in här!
12 maj, 2008 at 23:24 #716607Anonym anvandareMemberelinorLilja wrote:hehe visst är det kul:)! om du är intresserad så har jag ju även en blogg som kanske är LITE roligare att följa eftersom jag itne skriver här varje dag vilket jag gör där:P….[www.metrobloggen.se/fitnesselinor] ….Kör HÅRT!!I´ll check it out:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.