- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 maj, 2008 at 19:27 #716623Anonym anvandareMember
jo så är det ju faktiskt men när ska du deffa då??
ZuperZandra wrote:Nä, svårt att veta hur mycket mer muskelmassa som läggs på, sen tävlingsdeffen efter det…….
Det landrar säkert på något bra!
Själv är jag just nu inne i bulk.21 maj, 2008 at 21:06 #716624Anonym anvandareMemberelinorLilja wrote:jo så är det ju faktiskt men när ska du deffa då??Det är väl upplagt så att jag börjar den riktiga tävlingsdeffen i ca september….Men äter ju inget dåligt nu, baba lite högre intag av vettig mat.:pop:
Du då?
Har du redan börjat deff?21 maj, 2008 at 21:11 #716625Anonym anvandareMemberhaha ja det har jag, började redan 13 april eftersom jag behöver bli av med massor:yikes:. Kör hårt!!
ZuperZandra wrote:Det är väl upplagt så att jag börjar den riktiga tävlingsdeffen i ca september….Men äter ju inget dåligt nu, baba lite högre intag av vettig mat.:pop:
Du då?
Har du redan börjat deff?21 maj, 2008 at 21:32 #716626Anonym anvandareMemberelinorLilja wrote:haha ja det har jag, började redan 13 april eftersom jag behöver bli av med massor:yikes:. Kör hårt!!Fy fan….Starkt av dig!!!! Kämpa på!!!!
30 maj, 2008 at 21:22 #716627Anonym anvandareMemberKollade lite på dagsformen från förra årets diet för att jämföra med nu (eller för några veckor sedan), måste nog säga att jag ser LITE skillnadbåde dietmässigt och muskelmässigt (om man nu kan säga muskler haha). Bedöm själva:O.
första bilden är från förra året då jag vägde ca 54 kilo
Andra bilden är från några veckor sedan då jag vägde ca 61 kilo:)30 maj, 2008 at 21:36 #716628Anonym anvandareMemberelinorLilja wrote:Kollade lite på dagsformen från förra årets diet för att jämföra med nu (eller för några veckor sedan), måste nog säga att jag ser LITE skillnadbåde dietmässigt och muskelmässigt (om man nu kan säga muskler haha). Bedöm själva:O.första bilden är från förra året då jag vägde ca 54 kilo
Andra bilden är från några veckor sedan då jag vägde ca 61 kilo:)Titta mar ser ju bra resultat…….Bra sporrning för dig själv va???
Kul!:up:
30 maj, 2008 at 21:38 #716629Anonym anvandareMember:up: Precis som jag sagt tidigare!!Du har byggt på dig massor! Trots att du väger 7kg mindre på förebilderna så ser det ut som att du ändå har ungefär samma bf på efterbilderna!!Duktigt!!!!
30 maj, 2008 at 22:00 #716630Anonym anvandareMemberhehe joo det är ju riktigt kul faktiskt:)
ZuperZandra wrote:Titta mar ser ju bra resultat…….Bra sporrning för dig själv va???Kul!:up:
30 maj, 2008 at 22:01 #716631Anonym anvandareMemberhe he tack, som jag brukar säga så ska man inte ALLTID kolla på vikten eller på kroppsfettet för det kan finnas något bakom:P hihi
cati wrote::up: Precis som jag sagt tidigare!!Du har byggt på dig massor! Trots att du väger 7kg mindre på förebilderna så ser det ut som att du ändå har ungefär samma bf på efterbilderna!!Duktigt!!!!31 maj, 2008 at 02:31 #716632Anonym anvandareMemberTrevlig journal, lycka till.
Rolig avatarbild btw, det förvånar mig att du når upp till den chinsstången så pass bra att du kan sätta på dragremmar. Själv får jag alltid lyfta upp min flickvän på axlarna för att hon skall nå upp.
För jag antar att det är chinsstången på S&M.31 maj, 2008 at 10:43 #716633Anonym anvandareMemberhaha tyvärr är det inte den på SoM utan på worldclass. Den på sol är rätt hög så den kan jag inte nå upp till haha…
Mantus wrote:Trevlig journal, lycka till.Rolig avatarbild btw, det förvånar mig att du når upp till den chinsstången så pass bra att du kan sätta på dragremmar. Själv får jag alltid lyfta upp min flickvän på axlarna för att hon skall nå upp.
För jag antar att det är chinsstången på S&M.16 juni, 2008 at 16:19 #716634Anonym anvandareMemberjaha då var det dags att skriva här igen!!. Ca 3 veckor gick jag bara ner 2 hg varje vecka och jag började´därför fundera på vad det var som blev fel. kom därför på att det måste vara för att jag äter för lite. Så igår höjde jag kolhydraterna och kalorierna likaså dvs nu äter jag 1600 kcal istället för ca 1300. Från igår till idag hade jag därför gått ner 7 hg!!. Jag har också ökat morgonpromenaderna till 75-90 min 5 dagar i veckan + 30 min efter styrkepassen iallafall 4 dagar i veckan ska jag försöka orka med. Så nu hoppas jag verkligen att det börjar gå neråt!!. Kollar på gamla mått som jag tog i början av dieten och ja faktiskt så har jag tappat lite hehe.
Har nu sammanlaggt gått ner 4,9 kilo på mina ca 2 månader diet:)…
Lite dagsformsbilder kanske?
ok det är inget vidare ljus men ni får stå ut med det ha ha
16 juni, 2008 at 16:23 #716635Anonym anvandareMemberser i alla fall ut som du tränar på bra nu…. Kul att dieten fungerar bätte me.
Ha en bra v.
16 juni, 2008 at 17:40 #716636Anonym anvandareMemberDu har börjat muskla till dig rejält på benen speciellt! Thumbs up!
16 juni, 2008 at 20:53 #716637Anonym anvandareMemberÅHHH tack snälla du!! vad glad jag blir!! tack så jättemycket för att du tycker det:)
WhiteNinja wrote:Du har börjat muskla till dig rejält på benen speciellt! Thumbs up! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.