Elinors dagbok inför FF08 bodyfitness

Home Forums Dagböcker Elinors dagbok inför FF08 bodyfitness

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 94 total)
  • Author

Kul att det börjar hända grejer:emo-thumb

hej igen!. Vill bara uppdatera lite nu och jag har den goda nyheten att jag gått ner yttligare 5 hg sedan jag skrev sist. 4 hg gick jag ner från igår till idag trots att jag bara vilade igår och åt lika mycket som jag gör under dagar jag tränar (förutom målet efter träning då). Nu väger jag 57,6 vilket är den vikt jag vägde innan jag gick upp massa kilo förra året fram till nu så det känns skönt:). Har nu gått ner 5,4 kilo sammanlagt.

Lite färska bilder från i morse?

Kom på att jag innan jag gick ner dessa 5 hg tog lite mått och jag blev riktigt förvånad vad mycket det ändå hänt sedan dietstarten:

080413
    Axlar bredd: 114cm
    Lats: 96cm
    Midja Smalaste:73,5 cm
    stuss: 99 cm
    biceps spänt: 35 cm
    Lår mitten: 56,5 cm
    Lår ovanför knä: 43,5 cm
    Vad: 38 cm

080616:
    Axlar bredd: 107 cm
    Lats: 93 cm
    Midja smalaste: 68 cm
    Stuss: 93,5 cm
    Biceps spänt: 34 cm
    Lår Mitten: 56 cm
    Lår Ovanför knä: 42 cm
    Vad: 37 cm

Kan ju inte annat än att säga, bra jobbat och grattis!!!
    Roligt när allt rullar på så himla bra.

Hoppas att du får en toppen fin och bra Midsommar.

men nu är jag här för en liten uppdatering. Har inte hänt så jättemycket med vikten sedan sist (tyvärr) snart är dock räddningen här för nu känner jag inte att jag orkar lägga upp massa dietscheman längre för nu börjar jag bli lite trött på det så jag har laggt det jobbet på Sid Knutsson (ni känner honom säkert) så förhoppningsvis får jag mitt schema imorn av honom. Det kan vara skönt att ha någon att luta sig emot nu när de tuffaste månadena kommer. Väger nu 57,5 ca och har långt kvar!!

OBS första bilden: det är svårt att spänna samtidigt som man står på tå haha så därför blev det inte så seriöst poserat haha

looking great

Det ser bara bättre och bättre ut…..Kul att allt går bra för dig…..
    Kör hårt nu!

Har presic läst igenom din journal nu och måste bara säga att det var riktigt intressant. Man ser ju väldigt tydligt att det går framåt på bilderna. Snygg avatarbild har du skaffat också. :)
    Lycka till, jag lovar att inte stå på scenen men kanske i publiken när det väl är dags.

Keep up the good work! :up:

Godag alla människor!! nu var det på tok för länge sedan jag skrev igen men har haft mycket och tänka på när det gäller diet och nytt jobb och allt. Efter att ha stått still vå iallafall vågen ett bra tag har jag nu (sedan i fredags) skaffat lite coachhjälp av Sid Knutsson så vi har ändrat dietupplägg, träning och allt annat med haha så nu hoppas jag att det ska röra på sig. Vikten idag stod på 57,2 så nu ska det bara neråt!! har ju fortfarande lite tid på mig och formen sitter inte alls ännu men bättre ska det självklart bli.

OBS att poseringen inte alls sitter som den ska och ljuset är heller inte det bästa som ni märker haha

Kul att du nu får den hjälpen som du velat ha……Kan ju behövas, en hel del saker att tänka på…
    Kör hårt nu!

Ja hjälp behöver man alltid på ett eller annat sätt känns det som och nu får jag verklgen all hjälp jag kan få:D.

ZuperZandra wrote:
    Kul att du nu får den hjälpen som du velat ha……Kan ju behövas, en hel del saker att tänka på…
    Kör hårt nu!

Ja då det gör den äntligen efter att ha stått still i typ 3 veckor. Sedan jag fick Sids kostupplägg så märker jag nu att jag börjat se bättre resultat. Fick hans upplägg i fredags och hade en höjardag på lördagen. Igår hade jag tappat det 5 hg jag gått upp av höjardagen och idag stod vågen äntligen på 56,7!!! ett nytt rekord för denhär dieten. Gick med andra ord ner 5 hg från igår 57,2 och nu 56,7 :D jag rentav strålar så nu jävlar ska fettet rinna av mig hihi.

Föresten har jag nu fått en helt ny hemsideblogg, hemsidan kommer att komma upp snart och adressen till den är

http://www.elinorlilja.se [/b]och bloggen kommer sedan att kunna länkas därifrån men just nu kan ni nå den på

http://www.blogg.elinorlilja.se[/b%5D

Lova att hälsa på mig där!!

Dessutom så tog jag en liten poseringsvideo igår på gymmet och nej poseringen sitter absolut inte ännu men övning ger färdighet haha

[http://www.youtube.com/watch?v=iNcmHMC06yk]

dax för lite nya bilder på dagsformen kanske, dessa togs i lördags den 16/8 och vikten då var på 55,7 och startvikten var 63,0.

Dina ”problemområden” tycks vara armarna och låren (ryggen ser vi ju inte), där sitter en hel del späck kvar. Tänk på att inte dra in magen utan du ska spänna den istället. Bara att köra på, måste bli av med mer fett för man ska kunna avgöra om musklerna sitter där de skall. För man skall kunna avgöra det behövs även en bild bakifrån så man kan se ryggen/baksida lår. Tänk på att dra bak axlarna i lineup posen också, framförallt ”sänk” dom. Målvikt ligger runt 45 kg?

shit!…du ser fan as bra ut!……pricka formen till tävlingen och du blir grym:emo-thumb

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 94 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.