En 95:as väg mot toppen

Home Forums Dagböcker En 95:as väg mot toppen

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • Author
    ralle12 wrote:
    asså min polare 15år tar 100kr i bänkpress kan han tävla i det?

Det beror på vad hans vikt ligger på vet inte säkert nu rätta mig om jag har fel intagningskravet TROR jag ligger på att man ska ta dubbelt så mkt som man väger kan ha blandat ihop det med marklyft kravet.

Mammoth 2500 beställt (Y)

Upp med ett pass nu ;)

ralle12 wrote:
    asså min polare 15år tar 100kr i bänkpress kan han tävla i det?

Ursäkta men grymt kul att han tar 100 KRONOR i bänkpress! :emo-thumb :)

Arnel wrote:
    Det beror på vad hans vikt ligger på vet inte säkert nu rätta mig om jag har fel intagningskravet TROR jag ligger på att man ska ta dubbelt så mkt som man väger kan ha blandat ihop det med marklyft kravet.

Tror nog att du har blandat ihop det lite, gör matten själv får du se :)
    Det innebär att du skulle behöva pressa 126kg utan att kunna gå upp ett enda kilogram i kroppsvikt, känns det rimligt med den nuvarande styrka?

Förövrigt; kämpa på bara, du ska inte oroa dig för deff eller diet än. På lång lång tid.

grekelito wrote:
    Tror nog att du har blandat ihop det lite, gör matten själv får du se :)
    Det innebär att du skulle behöva pressa 126kg utan att kunna gå upp ett enda kilogram i kroppsvikt, känns det rimligt med den nuvarande styrka?

Förövrigt; kämpa på bara, du ska inte oroa dig för deff eller diet än. På lång lång tid.

Ah, tyckte med det lät lite väl ,:frust:

Tack jag kämpar på nu har tänkt biffa på tills nästa sommar sen deffa så slipper man se undernärd ut.:)

Tjena, tänkte slänga upp lite bilder på hur jag såg ut för 2 månader sen, och nu:)

för 2 månader sen

[img=http://i43.tinypic.com/2mqs0pd.jpg]Nu[img=http://i42.tinypic.com/ejsfp3.jpg]Ser man någon skillnad? Och på vilka muskler ser man störst skillnad? Jag har svårt o se något själv.

MVH

Arnel wrote:
    Tjena, tänkte slänga upp lite bilder på hur jag såg ut för 2 månader sen, och nu:)

för 2 månader sen

[img=http://i43.tinypic.com/2mqs0pd.jpg]Nu[img=http://i42.tinypic.com/ejsfp3.jpg]Ser man någon skillnad? Och på vilka muskler ser man störst skillnad? Jag har svårt o se något själv.

MVH

Dina axlar/armar har blivit större, men dina traps släpar, eller så tar du bara upp axlarna överdrivet mycket. Men annars har du grym styrka för din ålder, keep it up!

Hmm. Tycker det verkar lite lat här inne? ; )

Nejdå, men som sagt Trapsen ligger efter, det ser man faktiskt . Har inte direkt ”läst” din journal, utan mer kommentarer samt kollat bilder so far.

Men om du håller dig aktiv på forumet med uppdateringar och försöker få fram tips om hur du ska träna osv så kommer du nog kunna utvecklas riktigt bra.

Däremot tror jag du kommer bli riktigt grov när du tränat ett tag, du ser inte allt för liten ut nu även fast du är -95a :).

Så fortsätt såhär och läs mycket om träning, kanske bulka? Trots sommar tider? Vad vet jag. Och vara jordens bit till nästa sommar ;) ?

Roligt wrote:
    Hmm. Tycker det verkar lite lat här inne? ; )

Nejdå, men som sagt Trapsen ligger efter, det ser man faktiskt . Har inte direkt ”läst” din journal, utan mer kommentarer samt kollat bilder so far.

Men om du håller dig aktiv på forumet med uppdateringar och försöker få fram tips om hur du ska träna osv så kommer du nog kunna utvecklas riktigt bra.

Däremot tror jag du kommer bli riktigt grov när du tränat ett tag, du ser inte allt för liten ut nu även fast du är -95a :).

Så fortsätt såhär och läs mycket om träning, kanske bulka? Trots sommar tider? Vad vet jag. Och vara jordens bit till nästa sommar ;) ?

Trapsen har jag lagt mycket krut på denna sommar i bosnien så förhoppningsvis har dom blivit lite bättre.

Jag tycker väl jag är ganska aktiv på forumet kanske inte just i min journal pga saknar motivation o skriva i den när inga kommenterade, så jag tackar för din kommentar:)

Angående bulka så har jag deffat nu o trivs mycket bättre i en kropp som man kan gå utan tröja o visa upp men i vinter ska jag växa somfan så får vi se vad som händer tills nästa sommar :)

Återigen tack för din kommentar:up:

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.