En brottares journal

Home Forums Dagböcker En brottares journal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 105 total)
  • Author

Såg nyss på filmen någon sida bakåt, du kastade ju dina motståndare som om de vore småsten. :emo-thumb

Emol wrote:
    Såg nyss på filmen någon sida bakåt, du kastade ju dina motståndare som om de vore småsten. :emo-thumb

Hehe, det var inte jag. Men dock så var det han som vann JSM i 84kgs klassen.

Mickaz wrote:
    Idag ska det bli ett brottningspass på Malmö Tigers. Brottas ofta där nere med en Armenisk brottare som har varit med i junior landslaget för Armenien förr, mycket duktig, snäll och ger mig mycket pisk =D
    Uppdaterar hur det gick senare boys and girls!

:) vad heter han?:D tränade med en kille förut som kom från Armenien, vi kallade han Karush, nått liknade hette han. :)

Tommy Karlsson wrote:
    :) vad heter han?:D tränade med en kille förut som kom från Armenien, vi kallade han Karush, nått liknade hette han. :)

Han heter Kristoffer Johansson, brottas för Kungsbacka brottningsklubb. Lika gammal som mig och jag har mött han två gånger och loosat båda

Mickaz wrote:
    Han heter Kristoffer Johansson, brottas för Kungsbacka brottningsklubb. Lika gammal som mig och jag har mött han två gånger och loosat båda

asså armeniska killen?:D

Tommy Karlsson wrote:
    asså armeniska killen?:D

Nä, hehe den armeniska killen heter Arthur något, vet ej i efternamn.

Mickaz wrote:
    Nä, hehe den armeniska killen heter Arthur något, vet ej i efternamn.

Okej okej :) Aldrig mött någon brottare från laxå?:D

Tommy Karlsson wrote:
    Okej okej :) Aldrig mött någon brottare från laxå?:D

Nä, tyvärr =D

:) okej :)

Det blev ett brottningspass igår som bara innehöll teknik och situations brottning. Mycket roligt och mycket viktigt. Från och med nästa vecka börjar den lite tuffare träningsupplagan eftersom säsongen snart är slut.

Mickaz wrote:
    Det blev ett brottningspass igår som bara innehöll teknik och situations brottning. Mycket roligt och mycket viktigt. Från och med nästa vecka börjar den lite tuffare träningsupplagan eftersom säsongen snart är slut.

åh, gött med uppehållsträningen mellan tävlingssäsongerna du.. :p8)

Nice med en brottare :)
    Har du några stats att bjuda på ?
    frivändning,ryck,knäböj ,marklyft,bänkpress ?

Tjena grabbar och flickor! Jag hade tänkt börja skriva i min lilla dagbok igen, dock blir det mer gymmande än brottning om de nu ens blir mycket av träning alls för jag har ett jobb som har väldigt konstiga arbetstider så det blir av när tiden finns där. Ska försöka uppdatera så ofta jag kan, håll tummarna :)

härligt ! :) jag håller mina båda tummar =)

otursmannen wrote:
    härligt ! :) jag håller mina båda tummar =)

Tack så mycket otursmannen!

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 105 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.