- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 april, 2009 at 14:14 #624613Anonym anvandareMember
OK då kör jag lite oseriös dagbok sista veckan före SWGP och kommer fortsätta då jag skall träna hårt ett tag efter tävlingen.
Sov 8 timmar inatt….rekord! så idag fungera jag någorlunda normalt (min sambo har en annan uppfattning)
Gick upp 9 i morse och tog lite Aminosyror, thermospeed, koffein, VPX meltdown och kokosfett o sedan cardio runt sjön 1 timma.
Frukost: 6 ägg, 1 msk macademianöt olja och alla kryddor jag hittade för o få lite annorlunda smak, kom på under morgoncardion att jag valt helt fel låt så efter frukost fick Melanie sluta jobba lite och hjälpa till att leta låtar och jag hittade en bra som min coach Peter tyckte var lite gay men den har en speciell betydelse för mig.
Johan Ås ringde nyss och är på väg för formkoll och se till så jag inte hittar på dumheter sista dgr nu.
Upplägget är så här:
Sön-ons natriumladda och dricka vatten, släppa salt ons kväll, sluta dricka fredag natt.
Kolhydratladdning börjar efter invägning.
Mina måltider består av Ägg, kycklingfile, nötfärs, lax, vassleprotein, macademianöt olja till varje måltid, gurka(flåt Tobbe) och sallad har jag till kött och fiskmåltiderna.
Tillskott:
Multivitamin/mineral
omega 3
Cocusa
Calcium/Magnesium
Msm
Glucosamin
vassle proteinVill tacka Melanie och Alexandra som stått ut med mig under dieten;)
6 april, 2009 at 14:14 #76289Anonym anvandareMember6 april, 2009 at 16:10 #624614Anonym anvandareMemberJohan har varit här och tror det kan bli bra på lördag synd dock att jag varit sjuk totalt 8 veckor men det är inget att göra åt nu utan bara köra så det ryker.
Somnade på soffan efter han åkt då jag blev lite trött efter allt poserande.
Benen såg schysta ut när jag vaknade.
6 april, 2009 at 19:49 #624615Anonym anvandareMemberTog en liten promenad till affären på 1 timma och skulle handla kött och fisk väl vid kassan så hittade jag inte mitt kontokort så min sambo fick snällt komma o betala maten och när vi kom hem hittade hon mitt kontokort på ett annat ställe i plånboken:o
5 liter vatten kvar att dricka idag och massa salt:|
7 april, 2009 at 08:07 #624616Anonym anvandareMemberSer bra ut vännen!
Själva f** att jag tyvärr inte kan vara med vid tävlingen
Stort + i kanten att kommit så här långt med tanke på sjukdom du har haft under dieten.
//Marcus7 april, 2009 at 08:36 #624617Anonym anvandareMemberHåll ihop nu sista biten! Förstående sambo du har. He he … Du har tightat till ordentligt nu sista veckorna. Hur fan orkar du dricka så mycket när det är drygt 4 timmar kvar på dygnet? Har aldrig klarat mer än 8 liter i 2 dagar när jag försökte ladda och tömma. Det var en halvliter i timmen typ.
Nojja inte ihjäl dig utan håll planen!
Kör hårt och lycka till!
Mvh Zoltan7 april, 2009 at 12:04 #624618Anonym anvandareMemberBra hårdhet på benen! Bara kör på enligt plan så blir det säkerligen kanon :emo-thumb
7 april, 2009 at 18:13 #624619Anonym anvandareMemberZoltan Szabo wrote:Håll ihop nu sista biten! Förstående sambo du har. He he … Du har tightat till ordentligt nu sista veckorna. Hur fan orkar du dricka så mycket när det är drygt 4 timmar kvar på dygnet? Har aldrig klarat mer än 8 liter i 2 dagar när jag försökte ladda och tömma. Det var en halvliter i timmen typ.Nojja inte ihjäl dig utan håll planen!
Kör hårt och lycka till!
Mvh ZoltanKänner mig lugn o avslappnad denna gången, följer planen till punkt o pricka.
Har alltid haft lätt att dricka mycket vatten
Tack för support.7 april, 2009 at 18:14 #624620Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Bra hårdhet på benen! Bara kör på enligt plan så blir det säkerligen kanon :emo-thumbFöljer Johans schema 100%.
7 april, 2009 at 18:15 #624621Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Följer Johans schema 100%.hehe, det är bra det, men ibland får jag faktiskt jaga på dig lite grann
7 april, 2009 at 18:20 #624622Anonym anvandareMemberVaknade 3 inatt och kunde inte somna om, låg och funderade på om jag skulle gå upp o köra lite cardio men bestämde mig för att bara ligga o vila somnade 1 timma för klockan ringde.
Upp och i med 3st VPX Meltdown, 1 thermospeed och 1 koffein tabbe lite Aminosyror, salt och 1 liter vatten och sedan ut och gå 40 min före bussen skall ta mig till jobbet.
Nytt jobb mitt i dieten kändes inte så bra men förvarnade min chef på anställningsintervjun så alla mina arbetskamrater är förstående och påminner mig om mina måltider, raster mm.
Slutade 14:00 och åkte iväg för att köpa kött på slakthuset fick 5,5kg blandat för 325:- och sedan gick jag tillbaka till stan där jag stannade till en snabbis på Exhale och laddade på med nötfärs och macademianöt olja, träffade lite kul folk där och Kjellström sa varken eller om formen vilket jag tar som ganska possitivt då han ej är en ryggdunkare.
Nä nu skall jag kolla på film med dottern och bara slappa.
hej hopp gumminäsa.
7 april, 2009 at 18:21 #624623Anonym anvandareMemberPeter_Eriksson wrote:hehe, det är bra det, men ibland får jag faktiskt jaga på dig lite grannDet är gott att du håller koll på mig:up:
7 april, 2009 at 18:31 #624624Anonym anvandareMemberGått upp 4kg vatten inatt:p
7 april, 2009 at 19:31 #624625Anonym anvandareMemberKämpa på nu gullet :nod
7 april, 2009 at 21:13 #624626Anonym anvandareMemberNicklas@ON wrote:Kämpa på nu gullet :nodDet vet du baby:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.