En hemmafrus bekännelser, SWGP och efter

Home Forums Dagböcker En hemmafrus bekännelser, SWGP och efter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 96 total)
  • Author

Aldrig fel att få på sig kall färg :)

Så då har man varit i Varberg och vägt in på 79,7 (JP gjorde mig nervös med lite extravikt på vågen)

Resan ner gick lugnt med sällskap av Peter och Izzy som bra stöd och så klart min sambo och min dotter med.

Nu såhär flera 100g kolhydrater senare känner jag mig lite trött o seg det var ju ett tag sedan jag hade kolhydrater i systemet:D

Några måltider till o sedan i säng.

Blev lite dålig flex tajming på detta fotot.

Tog några bilder till och nu är det läggdags.

Stort lycka till i morgon nu Mattias ring mig efter det är klart!!!!!

2 morgon bilder.

Svårt o se pg. av bildkvalite´n. Det ser ut som om du är liite vätskigare än igår kväll. Men är det så, då har ni redan löst det antar jag.
    Så….lycka till nu gubben!

Storfredda wrote:
    Svårt o se pg. av bildkvalite´n. Det ser ut som om du är liite vätskigare än igår kväll. Men är det så, då har ni redan löst det antar jag.
    Så….lycka till nu gubben!

Det är löst, bilderna är tagen före min ubersalta frukost;)
    Nu börjar det tighta till

good luck dude :)

Kom 5:a i korta klassen CBB idag och är nöjd med tanke på alla motgångar under dieten.

Detta har varit riktig rolig tävlingsdag ur allt som kan gå fel verkligen gick fel:D och det är tur jag tävlat en del för annars hade jag varit nervvrak nu men jag har varit kolugn hela dagen.

Det började dåligt med bilproblem så vi kom iväg 10:00 ca, jag visste att det började 11:00 men hade inte fått reda på dagordningen men min coach Peter var på plats och ringde 10:25 ca och sa att det är dags o lägga på ett kål för jag skall upp först, min sambo fick panik men jag var helt lugn vet inte varför kanske var brist på vatten:D

Vi kom dit 11:50 och som tur var mötte Peter och Izzy mig där och tog hand om mig (Tusen tack för er hjälp idag!)

På med färg snabbt och 2 armävningar sedan var det dax att gå upp på scen, väl uppe på scen fick jag vända för att byta till svarta byxor då jag helt totalt glömt bort att man måste ha det i rond 1, mina svarta låg hemma och Peter hade sina på hotellet som tur vad fick jag tack i dagens räddare Sid som körde i långa klassen som hade ett extra par som jag fick låna tack Sid, sedan var det bara ut o kriga.

Vill tacka alla som hjälpt mig under dieten ni vet vilka ni är:emo-thumb

Morgon formen.

Armarna behöver köttas på så i måndags blev det ett super armapass.

Lekte lite med olika kabelövningar och i dragmaskiner för o hitta nya vinklar och för att pressa ut det sista ur biceps o triceps, mycket laddad och känner mig fräsch i kroppen.

Igår körde jag rygg, trapz och mage med Melanie.

Latsdrag 3 set
    Skivstångsrodd 3 set
    Omvända drag uppifrån 3 set
    Rodd i maskin 3set
    Omvända flyes 3 set

shrugs 3 set

Chrunches 4 set

Jag är dålig på att skriva upp vikterna jag kör med det blir alltid efter dagsform så jag har lite koll men det blir bättre när Peter är klar med sin C-uppsats och kan följa med och han tar nog även lite träningsbilder då.

Starkt jobbat med dieten, trots alla motgångar. Vad är nästa mål?

tror att prio 1 är att kötta på armar, rygg och axlar. Hade Mattias kommit upp på scenen snustorr och krisphård så hade han plockat ett par placeringar till.

Tror att du får köra på mitt recept till nästa tävling Mattias :D

Andreaz Engström wrote:
    Starkt jobbat med dieten, trots alla motgångar. Vad är nästa mål?

Större armar och rygg och familj;)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 96 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.