En hemmafrus bekännelser, SWGP och efter

Home Forums Dagböcker En hemmafrus bekännelser, SWGP och efter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 96 total)
  • Author

Mr Ljung är hårdare nu än på SWGP :p

Mattias tar i för kung o fosterland :p

Blev det nån benträning för dig idag då tunnis? :p

Massacra II review!

Haft en rikitg jobbig vecka med mycket övertid och lite sömn och var inte alls träningssugen så förutsättnigarna kanske inta var det bästa för ett test idag…. eller:D

Satte i mig en portion ca 1 timma före träningen och efter ca 40 min så började det krypa lite under huden, började känna mig uppåt och glad, längtade till gympasset.

Mötte upp med sambo på gymet som reagerade direkt på mitt glada humör och att jag såg väldigt pigg o alert ut.

Körde rygg och det gick väldigt bra, bra känsla och pump men det jag märkte mest att jag blev varken trött i huvudet eller kroppen, kändes som jag kunde köra på i evigheter.

Det som en del inte kommer gilla att när man blandar den så blir den lite grusig eller mjölig..lite kreatin aktig men det är effekten jag är ute efter och den smakade bra med…inte för söt.

På måndag sätter jag igång på allvar med den utvilad och fräsch.

Grymt benpass med Peter idag, gillar nya Massacran för man blir verkligen sugen o fokuserad att träna.

knäböj
    stången
    60kg
    100kg
    100kg
    140kg..

hacksquats 20 x 80kg
    120kg
    150kg
    150kg
    110kg

utfall i smith,
    30kg vardera ben
    30kg vardera ben

benspark sittande
    14plattor
    16plattor
    16plattor drop 12plattor drop 8plattor

liggande lårcurls
    40kg
    40kg
    40kg

Har ingen koll på reps så som Peter har:)

Köttigt benpass!

Gött bröstpass med Peter idag.

Du verkar inte ha lagt på dig så mycket onödigt efter tävlingen, kul att du kan hålla formen så pass bra.

Mustig mask på biccen där;)

Gustaf Lindberg wrote:
    Du verkar inte ha lagt på dig så mycket onödigt efter tävlingen, kul att du kan hålla formen så pass bra.

Mustig mask på biccen där;)

Hallå, vad hade du väntat dig? Killen tränar med eliten ;)

Jäfvla grymt ryggpass igår! Massacran gör verkligen sitt jobb då jag sovit riktigt kass natten till fre pga kvällspass torsdag och jobbat dag pass igår.

Min sambo prövade en halv portion och hon har aldrig prövat någon pwo produkt innan så det var en kul upplevelse för henne, hon gillade den och tyckte hon kunde köra hårdare, mer reps och var märkbart starkare, hon var inte så låg efter passet som hon brukar vara.

Lazdrag:
    19 plattor.
    21 plattor (fullt magasin).
    18 plattor.
    16 plattor och dropp set.

Sittande rodd:
    3 tunga set.

Skivstångsrodd:
    4 set på 75kg med dropp set i slutet.

Drag uppifrån med smalt handtag/roddmasin superset:
    3 set av varje.

Körde lite baksida axlar medans jag väntade på o få ur pumpen ur armaran.

Hammercurl:
    15kg
    12kg
    12kg

2 hands hammercurl med en hantel(vet inte vad övningen heter):
    3 pumpa ut set.

Fick sådan pump att det gjorde rejält ont i armar o underarmar:)

Ar pa underbar semester i Manchester, massa god mat och ett otroligt utbud pa nyttig mat och kosstillskott dock ar det svart att halla sig fran att ata alla godsaker som finns

Klader ar grymt billigt och det finns storlekar for dem med lite storre ben:emo-thumb

Tranar regelbundet pa ett skititgt hardcore gym som heter Silvergym i Bury 5 min med sparvagn(sparvagnarna har gor 120km/h:emo-thumb)

Tog en svang till Birmingham och Dorian Yates beromda Temple Gym i forrgar o skitigare gym har jag aldrig sett men vilken kansla att trana dar korde ett 2 timmars pass utan o vara trott efter, ville inte lamna gymet:p

Trakigt nog missade vi Dorian med 5min:(
    Kommer lagga upp massa bilder sa fort jag kommer hem.

Detta ar fran en vanlig mataffar som ar oppen 24/7:emo-thumb

Temple Gym!

8)

Hardcore:emo-thumb

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 96 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.