- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 september, 2009 at 21:19 #61689Anonym anvandareMember6 september, 2009 at 21:19 #395332Anonym anvandareMember
Tjenare allihop:)!
Lite om mej då.. Jag har aldrig gått i någon sport riktigt förutom karate i något år för cirka 6-7 år sedan, e väldigt otränad och har bestämt mig för att ändra på det och bli en ”Jätte”Just nu är jag 17 år gammal och 194cm lång, Vikten ligger på 82kg
Har väll gymmat väldigt oserriöst i cirka 1 år då jag gått typ 1 gång var annan vecka ibland, (även ännu mindre) och ibland lite oftare men ändå inte riktigt tänkt på hur jag äter så jag har inte fått några vidare resultat.
Nu ska jag dock ändra på det eftersom jag känner mig riktigt tänd på gymmet ! (Att lyfta vikter är verkligen den ända ”sporten” som jag kan njuta av har jag insett nu)
Mitt schema ser ungefär ut så här just nu:
Måndagar – Bröst-triceps
Tisdagar – Vila/ Simma
Onsdagar- Rygg/ Biceps- mage
Torsdagar – Vila/simma
Fredagar – Axlar- Ben/
Lördagar – Vila/ Simma
Söndagar – Vila/ SimmaKosttilskott som jag införskaffat : Whey 80 protein och Kreatin mono
Mål jag har:
Korta målen just nu är:
att bli ca 90kg? fram till nyår och sedan sakta men säkert få en helt ok kropp till beachen 10!Långa målen : att bli en bred jätte ; ) väga runt 100kilo +
Denna dagbok skriver jag för att ha som en liten bonus motivation till att förfulja mitt mål och för att även få hjälp av er Kings som varit här jag är nån gång : )
något ni tycker jag gör fel? säg järna till isf ! Tex ifall jag borde byta kosttilskott för bättre muskelökning, om jag har fail-schema etc etc:)
Tackkkkar!
bilder kommer snart smile-tb:
7 september, 2009 at 19:06 #395333Anonym anvandareMemberdagens pass var det första och inledande till min karriär:d hade lång o jobbig dag till kl 5 i skolan idag och därför var det lite segt.
bröst o tricep.
Körde först stående flyes
8kg per sida 10 reps 1 set
11kg per sida 10 reps 3 setliggande hantelpress
18kg 10 reps 3 set
18kg 6 reps 1 setlutande hantelpress
18kg 8reps 2 set
sedan vart de triceps
liggande tricepspress (första gången jag testade)
15kg 10 reps 5 setpushdowns
21kg 10reps 3 set
det var det för idag(som sagt lång och seg dag så var inte på det piggaste humöret men men!)
, e inte direkt stolt över det här så försöker verkligen INTE skryta med något lr så, vill ba kunna kolla tillbaka om några månader och se hur bra framsteg jag gjort!
eedit : efter gymmet blev de en proteindrink bara och nu när jag kom hem slängde jag i mig några köttfärsfyllda paprikor . [img=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/archive/4/49/20080715123712!Punjene_paprike.jpg]kanske inte ser så gott ut men det äääre!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.