- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 juni, 2008 at 11:31 #398537Anonym anvandareMember
Igår vart det mycket promenerande, gick 8.8 km :p skönt. Idag ska jag promenera med en polare till stallet sen hem och sen ska jag nog ta mig en tur på racer-cykeln!
17 juni, 2008 at 00:00 #398538Anonym anvandareMemberojoj, har inte blivit nån update på ett bra tag, har inte tränat så mycket heller
Har mest blivit promenerande.. och förra veckan blev det 3 dagars fest, och en massa tårta fyllde år i fredags. I dag var jag faktiskt och cyklade hihi imorn blire gymmet och till helgen fest igen 😮
Åh just det fick brev hem att det blir bosön i augusti! YES !
17 juni, 2008 at 00:17 #398539Anonym anvandareMemberLåter ju skönt Hehe
21 juni, 2008 at 21:40 #398540Anonym anvandareMembernja börjar få ångest, har blivit allt för mycket festande nu på sistone.. Äh har man sommarlov så har man gaaah, börjar jobba snart det är därför jag måste njuta o festa nu medans jag kan och på fredag ska jag till kirunafestivalen, kommer garanterat inte bli nyktert 😮
Lovar att nu till veckan ska jag minst 1 gång på gymmet, är ute i byn nu så måste ta mig in till stan. haha, nå nu drar jag och fiskar lite. hehe tjingeling
29 juni, 2008 at 20:02 #398541Anonym anvandareMemberNuuuuuu har jag festat klart! blev inget kiruna för mig och inget festande över huvudtaget, fy tusan vad skönt.
I fredags var jag o körde ett kort lätt pass, marklyft , hamstringsdrag, hantelpress och massa mage. Jääklar vad tung marken var, höll på att dö när jag körde 2 x 75 kg hah nä usch inget för mig det där.. Kommer inte ihåg passet exakt men var upp på 1 x 80 kg i marken och körde hamstrings 5x 60 kg 3 set, hantlarna kommer jag inte ihåg.. nååå det var väl allt jag hade o säga.. kanske blir träning imorn, det beror på om jag orkar köra hem från byn med vespan då.. 4 mil o köra tungt. hah så eventuellt annars blir det massa fiske heeeeela dagen. : ) Hejjjjjj
4 juli, 2008 at 14:41 #398542Anonym anvandareMemberIgår for jag på gymmet, blev inte så mycket gjort kände redan på uppvärmningen att knäna var åt skogen, tror att jag har nån låsning i ryggen också det var inte allt för skönt. så jag gav upp ganska snabbt..
Farsan drog med mig på pajala marknad idag, hittade ett gäng med saker, farsan vart lite små tjurig när jag köpte massa grejer för över 1000 kr och hade bara 300 med mig. hehe
Vart en cowboyhatt bla.
Hittade ett stånd vart dom sålde liniment o tänkte att det kanske är nåt för mig, fick testa och det var det fjantigaste jag har varit med om, det var en mousse som skulle värma och i helvete att jag kände nåt, det värmde just lite i kanske 10 min inget mer, 300 spänn skulle dom ha, jag gav dom fingret och gick. haha tacka vet jag nicoflex.det var allt för idag, ska åka hem nu och kanske gymmet men ryggen känns inte bra får helt enkelt se.
Heipa hej!
13 juli, 2008 at 18:04 #398543Anonym anvandareMemberHar inte hunnit träna , har vart helt slut efter jobbet den här veckan. men imorn så ska jag minnsan fara. Efter jobbet så kommer tränarn och hämtar upp mig så blir det hela veckan.. Funderar på att dra till fjälls när jag har jobbat färdigt, blir mest troligt så hihi nää nu ska jag dra o hitta på nå annat kul. puss tjing
13 juli, 2008 at 22:59 #398544Anonym anvandareMemberAnne-J wrote:Har inte hunnit träna , har vart helt slut efter jobbet den här veckan. men imorn så ska jag minnsan fara. Efter jobbet så kommer tränarn och hämtar upp mig så blir det hela veckan.. Funderar på att dra till fjälls när jag har jobbat färdigt, blir mest troligt så hihi nää nu ska jag dra o hitta på nå annat kul. puss tjingHoppas du kör hårt då!!
31 juli, 2008 at 22:59 #398545Anonym anvandareMemberMATTI wrote:Hoppas du kör hårt då!!haha, jajemen hårt blire :p har åkt på nån jävla dunderförkylning! helskotta, men den har nog gått över tills på måndag hoppas jag.
Hade grymt kul i fjällen, dagen innan var jag o köpte ett nytt flugspö vart ett loop slog på stort med en looprulle också. hehe ganska så skönt o kasta med. blev många firrar, nu har jag blivit extra smart när jag har ätit fisk i 4 dar
Blir nog update när jag är i hufvudstaden o har träffat alla från förra året, kommer nog bilder sen när jag är hemma också.
Det var allt för mig ikv, måste kila och kolla på sex and the city nu
Tjingtjong
31 juli, 2008 at 23:19 #398546Anonym anvandareMemberKrya på dig Anne.
4 augusti, 2008 at 01:42 #398547Anonym anvandareMemberAkta er skogstokig norrlänning på väg till 08-land!
5 augusti, 2008 at 13:00 #398548Anonym anvandareMemberIgår vare ett träningspass idag blire två. känner mig sjukt seg i kroppen.. hehe
5 augusti, 2008 at 13:33 #398549Anonym anvandareMemberHärlig bild
9 augusti, 2008 at 19:24 #398550Anonym anvandareMemberIgår kom jag hem från bosön. Hade riktigt kul även om träningen inte var så tung som jag hoppats på. Kommer med lite lyftbilder sen när jag har fått sladden till kameran. haha grejen är bara den att jag gör så fula miner på alla, men det får ni ha överseende med.
Igår vart det fest när jag kom hem, väldigt kul o gå i klackar med världens träningsvärk i benen. haha nåånåå nu ska jag ut o prommenera med en blåslagen höft. Tjing
12 augusti, 2008 at 23:20 #398551Anonym anvandareMemberTjo var o körde ett pass både igår och idag.
Igår var det ryck vart lungt med tanke på tävlingen o sega muskler upp på 35 kg 3×2 sen böj 3×3 40 kg.
Idag stöt upp på ingångs vikt var det tänkt 50 kg blev bom, attans attans men går nog in på det hur som hellst på lördag. efter det körde jag lite överstötar 35 kg 4×4.That´s all for tonight.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.