En så kallad dagbok. ;P

Home Forums Dagböcker En så kallad dagbok. ;P

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 91 total)
  • Author

Hela gänget :emo-thumb

Sa inte du bildER, inte en bild? :D

MATTI wrote:
    Sa inte du bildER, inte en bild? :D

joh men jag har inte fått sladden till kameran av min kära syster så det lär ta ett tag innan det är fixat :p

Anne-J wrote:
    joh men jag har inte fått sladden till kameran av min kära syster så det lär ta ett tag innan det är fixat :p

Ge hennes nummer, ska lägga lite fart på det hela! :D

MATTI wrote:
    Ge hennes nummer, ska lägga lite fart på det hela! :D

hahaha, ska fara imorn till henne o sno den. ;) hehe så det kommer väl inom en snar framtid. Dom som var med var snål o skickade bara gruppbilden, ska kolla om jag kan sno nåra från pix. :p

äh det går inte får be henne skicka nån dag… åter kommer kanske imorn med bilder. Tjing

Anne-J wrote:
    äh det går inte får be henne skicka nån dag… åter kommer kanske imorn med bilder. Tjing

Vi hoppas på det! :up:

Imorn blire tävling, idag har jag prommenerat, släpat fram flaket och sen resten av kvällen kikat film med Anna :) Hoppas att jag får nåt godkännt lyft imorn, hehe nu blir det sängen så jag orkar vakna tills invägningen. Tjing

Lycka till Anne.

Det gick åt skogen. haha gick in på 38 i ryck klarade det men bommade på resten. I stöten gick jag in på 45 kg nästa var 48 2 bommar stötte framåt. Hehe märks att jag inte är i form alls. . nånå får ta igen det på dm.. och norrlands… och om jag åker på sm då jävlar! ;) hehe

heheh, vart ingen träning förra veckan. men den här nu jävlar… direkt efter skolan.. kanske. hehe

Kors i taket, Anne Johansson var och tränade igår..

körde vändningar upp på 45 kg bara
    böj 40 kg
    traps 40 kg
    sen massssssa mage.

märks att man inte tränat på ett bra tag har träningsvärk som attan..

jag har kommit på att jag inte ska tävla mer i år.. känner att jag inte har nog med motivation för att tänka på träning för att tävla nu när skolan har satt igång.. bara motivationen kommer tillbaka så..

Tjena Anne!

Träningsvärk, va skönt, kul att du varit igång på flaket en vända.

Motivation och målsättning är helt klart viktigast, känner du inte för det så är det bara att slappa och träna för skojs skull.
    Sen går det att skapa motivation även om man inte har den genom visualisering varje dag över något framtida mål.

Ha det gött.

PS. Satte nytt överstötsrekord på 3×80 och 1×82.5 förra veckan :) DS.

Wooohoo, tränings motivation har jag fått nu! Ska få mönstra!!! YES!

Igår var jag på gymmet . Innan det var jag i ca 2 timmar och prommenerade med syrrans valp.

2Vändningar/2hängande
    35 x 3
    40 x 3

ryckdrag
    45 x 5
    50 x 5

Kickstötar
    35 x 5 x 3

Böj
    40x5x3
    45x5x2

sen mage på det, och efteråt promenerade jag med en kompis i ca 1 timme..

Idag blir det gymmet dirket när jag har slutat, blir o köra överkropp tror jag , kan knappt gå knäet är helt åt skogen! :( ajaj

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 91 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.