En skåning i krig

Home Forums Dagböcker En skåning i krig

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,531 through 1,545 (of 1,782 total)
  • Author

Bra pass Skåne! Roddarna är grymma! :dance:
    Fightinface där på slutet ;)

[img=http://i41.tinypic.com/29mk9ya.jpg]Jag tror att ordet kärlek passar bra in här…

Bra pass

ReNeGaDe wrote:
    Grymt pass Jonte! såg lätt och skönt ut på klippet. Dock undrar jag, vad i helvete är Ståndrodd? :) något nytt du kommit på kanske?

Tror vår lilla faogel är lite trött ikväll

Ja, tack för du såg de. Ännu en anledning till att sova. Självklart ska det vara stånG[/b]rodd, haha. Vad ståndrodd är vet jag inte riktigt. Men med lite fantasi får man upp ganska roliga bilder i huvet.
    Vore kanske något att testa :D

Gustaf Lindberg wrote:
    [IMG]Jag tror att ordet kärlek passar bra in här…

Bra pass

Hahahaha. Love is in the air.. 😮

Tack!

Haha, 12 timmar och 10 minuters sömn inatt. Det behövdes. Nu blir det frukost

Brännde av ett armpass imorse innan praktiken började. Första passet på SATS. Kanske inte det mest kompletta gymmet ur byggarsynpunkt, men det gick galant endå. Riktigt roligt med praktiken där:D

Pushdown
    55*5
    55*4
    55*4

Hantelextensions
    50*8 – 3 set, tyngsta hantlarna

Bicepcurl
    55*6 -3 set

Koncentrationscurl
    30*6 PB
    30*5
    30*5

Imorgon är det ben. Och fan ta mig om jag inte gör 6 reps på 150 i böj. Då kan man lika bra lägga ner. Jävligt onödigt att hålla på med styrketräning då!

Grattis till ett förjävla starkt PB! :up: ..och lycka till imorgon med knäböjen!

:)

N0rd1N wrote:
    Grattis till ett förjävla starkt PB! :up: ..och lycka till imorgon med knäböjen!

Tack. Uppladdningen har börjat

Tagga nu Skåne! Sätt 6an!!

Yes! :D
    Allt gick enligt planerna. PB i böj och raka mark. På tiden. Jobbat 4 veckor för att få till det, och nu gick det. Efter PB i böj kändes allt så jävla lätt. Surfade på någon glädjevåg resten av passet. Fan så nöjd jag är!

Knäböj
    150*6 PB FILM
    150*4
    140*5

Enbens benpress
    150*6

Stela marklyft
    150*6 PB FILM
    150*6 PB
    150*6 PB

Så today was a good day. CL satte också pers. 110*4. Också film. Målet nästa vecka är att ha tre set på 150, för att sedan testa vingarna på 160 veckan därpå. Filmerna kommer strax.

Riktigt grymt min väN!

Faan va smarrigt :D Grattis till ett grymma jävla PB :D

Hälsa Grattis till CL med ;)

Calle Ekman wrote:
    Faan va smarrigt :D Grattis till ett grymma jävla PB :D

Hälsa Grattis till CL med ;)

Tack Calle. Jag ska hälsa han också. 7e passet i rad för CL med PB. :)

Så. Nu är filmerna klara.
    Största anledningen till att jag börjat filma träningen lite är för att ingen ska behöva tvivla på att jag ljuger om vikterna. Finns nog en del som lägger på ett antal kg i sina pass tror jag.
    För ganska ofta läser man om monster-böjar. Men aldrig får man se det på film. Sen när det väl postas filmer är det på ett set benpress med uppvärmningsvikter. Lite trist.

Men men.

Vi börjar med knäböj. 150 kg.
    Inget bälte eller något trams. RAW
    [youtube=1uYNUXSXBnE&feature=channel]

Sen har vi de stela marklyften. Samma vikt och reps. Men med bälte.
    Och nej. Jag går inte enda ner med stången. Kör inget stopp.
    Anledning? Känns onödigt att avbryta när man fått in kontakten med baksidan imo.
    [youtube=Jr0zXBgO9wg&feature=channel]

Sådär körde jag med raka marken idag, aldrig kört raka marklyft innan dockm en det kändes helt klart bäst att inte stanna :)

Smarrigt

Stiligt ;) körpå ! :D

Viewing 15 posts - 1,531 through 1,545 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.