- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 februari, 2009 at 14:01 #662713Anonym anvandareMember
Eller så är vi tysta nu
11 februari, 2009 at 22:14 #662714Anonym anvandareMemberMycket snack och lite träning här sista tiden. Idag blev det dock bröst och 3 set baksida axlar. Utan passare, så vågade inte tyngre i bänken
Bänkpress
100*6
100*5
100*5Sned hantelpress
40*5
40*5
40*4Sittande bröstpress
100*6 – 2 setBaksida axel i maskin.
30*20 – 3 setImorgon kör jag nog någon övning rygg samt baksida ben&vader. Fredag blir det nog vila, och på lördag i Göteborg lutar det åt bröst igen, eller armar. Den som lever får se.
Helst får det bli bröst. Jag ska finta bort Calle i bänk, trots att jag är 10-15 kg lättare11 februari, 2009 at 22:18 #662715Anonym anvandareMemberMäktigt pressat idag, mycket inspirerande! :up: Bra jobbat!
12 februari, 2009 at 10:46 #662716Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Helst får det bli bröst. Jag ska finta bort Calle i bänk, trots att jag är 10-15 kg lättareJag trodde vi skulle köra armar på lördag Men om ni ska köra bröst får du akta dig så du inte fintas bort utav 70kg viktor i bänken;)
12 februari, 2009 at 13:19 #662717Anonym anvandareMemberPontus Stridh wrote:Jag trodde vi skulle köra armar på lördag Men om ni ska köra bröst får du akta dig så du inte fintas bort utav 70kg viktor i bänken;)JAg ska lira armar om du vill joina
12 februari, 2009 at 14:51 #662718Anonym anvandareMemberSåja, nu underskattar du allt din vikt. Du väger väll inte 90kg nu för tiden?
Men du fintar bort mig rätt bra i bänken om jag inte får ett jädra bra pass
17 februari, 2009 at 01:10 #662719Anonym anvandareMemberHelgen är nu över, och jag är hemkommer från Göteborg och Big Calle Ekman.
Har varit en riktigt skoj helg, som bjudit på det mesta..
Mat i mängder, träning, partaj, girls och sen har vi haft det allmänt gött.Tänkte summera det lite:
Fredag
Jag och Dennis kom upp vid 20.00 har jag för mig.
Sen var det bara hem till Mr. C, lämna väskorna för
att sedan bege oss in mot Amazing Thai där vi bokat bord.
Calle vann matduellen och jag plockade hem den prestigefyllda
glassduellen med råge, haha.Väl hemma hos Calle igen blev det posedown i gött ljus.
Calle var störst, jag var minst men coolast, och Dennis var bäst.
Lätt top 10 of the world. Kommer han bara i form pissar han nog på en
del vid nästa Olympia 202 klassenLördag
Efter frukost gick spårvagnen mot Donken, där vi körde PWO
med ca 2000 kcal från milkshakes, donuts, läsk, glass och en QP Cheese. TRYCK haha.Sen var det dags för helgens första träning. Vi hade planerat in ett armpass med Zebaztian på Exhale.
Dennis hade även bjudit med Peter Eriksson.
Zebbe började med formkoll med sin coach samtidigt som vi stod och sneglade och undrade
om det verkligen var möjligt att ha så mycket ådror på underarmarna haha.
Själv tyckte jag det såg riktigt bra ut.Sen drog passet igång. 4 övningar där vi jobbade oss upp till vars ett maxset per övning.
Körde 2 helt nya övningar för min del, som tydligen kom från Ryssland.
Goa faktiskt, och jag kommer definitivt fortsätta.Efter passet blev det lite tjöt, och även en posedown där vi fick kritik om vad vi
skulle jobba mer med. För min del var det som bekant allt utom rygg.Sen lyckades vi även få en skymt av stooooora Martin Kjellström. Helt sjukt så stor han är.
Efter passet käkade vi pizza och tacobuffé med Peter.
Sen var det hem och fräscha till sig. Calle bjöd hem till fest.
Jag tyckte det blev väldigt trevligt, men Dennis drabbades av folkskräck och gick upp och sov.Söndag
Dagen då vi inte gjorde många knop. Vi masade oss ner till en pizzeria och käkade.
Sen blev det mest filmtittande, och jag fick hjälp av Calle med dieten, så nu är den klar. Drar igång imorgon.Måndag
Efter frukost begav vi oss in till MM.
Jag handlade med mig fyra flaskor Power Pump och en färdig proteindryck från Proteinfabriken.Sen var det dags för gympass nummer två för helgen. Denna gång på Sportlife Almedal om jag minns rätt.
Jag körde bröst, trapz och vader tillsammans med Calle.
Tryckte till med ett PB i bänkpress. Fick upp 5,5 reps på 110 kg.
Sexan var snuskigt nära, men trots bra krig ville den inte hela vägen.
Vi körde ett par tunga set, sen testade vi även lite ny teknik som Zebbe lärde oss i bänken.
Dennis körde rygg och ben, och formen såg vass ut på honom under passet.Efter passet var det bara hem till Calle och packa, sen ner mot Centralstationen
och vänta in tåget som skulle ta oss till Hässleholm. Väl framme där tog jag förväl av Dennis,
för att sedan fortsätta resan mot Helsingborg.
Och nu sitter jag här. Känns lite trist att helgen redan är över.
Men nu blir det nya tag. Gott om inspiration och imorgon drar jag igång med deff.
Ska försöka pressa ner mig 7-8 kg till att börja med. Sen är tanken att göra kvalitativa ökningar,
och går det vägen blir förmodligen 2010 the big year för min del.Här kommer lite bilder från helgen.
1. Glassbuffé. Överlägsen seger!
2. Dennis kör ryssen för biceps.
3. Samme grabb kör triceps.
4. Calle och Peter. Rejäla myggbett!
5. Peter kör lite posing.
6. Calle är morgonpigg17 februari, 2009 at 01:23 #662720Anonym anvandareMemberLite mer pics.
1. Calle lyckades hitta en framtung brud..
2. ..och visar hur det ska gå till.
3. Helgens skämt
4. Calle kör trapz
5. Dennis är groooofv
6. Dennis gav mig tummen upp :emo-thumb17 februari, 2009 at 01:28 #662721Anonym anvandareMemberDe sista bilderna. Sen blir det sängen för min del.
1. Feta och söta
2. Kraaaaaam
3. Dennis nöp mig i armen när jag sa att han var fet
4. Coolingar
5. Träning av ze trapze
6. Håll linen, tryck benen!17 februari, 2009 at 09:44 #662722Anonym anvandareMemberTack för en grym helg och lycka till med dieten nu
2010 blir kanske ett big year for oss alla?17 februari, 2009 at 09:56 #662723Anonym anvandareMemberHärliga bilder gubbar ! Kunde tyvär inte joina er då min telefon gick sönder och mina nummer med den… Hoppas jag kan hänga med nästa gång.
17 februari, 2009 at 10:22 #662724Anonym anvandareMemberHaha ni verkar vara ett skönt gäng Ska ni ner till Varberg i april? Isf kanske man kan dra nåt pass därnere tillsammans?
17 februari, 2009 at 12:40 #662725Anonym anvandareMemberfaogel wrote:1. Calle lyckades hitta en framtung brud..
2. ..och visar hur det ska gå till.Hahahaha :emo-thumb
17 februari, 2009 at 13:05 #662726Anonym anvandareMemberHärliga pics:)
17 februari, 2009 at 13:09 #662727Anonym anvandareMemberTack för helgen Fågel. Lycka till med dieten nu. Själv blir det till att chocka two-o-two class. Kan nog vinna om jag kommer i bra form
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.