En skåning i krig

Home Forums Dagböcker En skåning i krig

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,666 through 1,680 (of 1,782 total)
  • Author

vad tycker du om max-ot?

GRYM SPREAD!!!!!
    CL’s rygg har verkligen börjat växa!!

Bra pass endå idag Faogel!

Blev det ingen sexa idag heller alltså?

Surt. Var det nära?

Du är allt gal1 du faogel.
    Gillar din rygg, naken eller ej.
    HARE GÖTT

anders172 wrote:
    vad tycker du om max-ot?

Jo. Egobooster att köra tungt. Känns ganska bra. Inget speciellt egentligen, men sen följer jag inte det slaviskt heller. Kör efter en variant Dennis hjälpte mig med. Man ökar bra i styrka, men ett par kg muskler som dom utlovar på ett par månader är skitsnack.

Kebbie wrote:
    GRYM SPREAD!!!!!
    CL’s rygg har verkligen börjat växa!!

Bra pass endå idag Faogel!

Tack.
    Ja, CL växer på bra. Äntligen har han börjat fatta att han behöver äta mycket. Har tjatat på honom i ungefär två år. Tänk så bra de varit om han ätit som han gör nu, från början ;)

Calle Ekman wrote:
    Blev det ingen sexa idag heller alltså?

Surt. Var det nära?

Nej, det ville sig inte. Det började sega redan på 3e rep, så de två sista var på ren vilja. Inga vackra lyft direkt.

Dahlgren wrote:
    Du är allt gal1 du faogel.
    Gillar din rygg, naken eller ej.
    HARE GÖTT

Haha, tack, din starke fan!
    Jo serru, det här med rygg är jag ganska bra på 8)

Tillbringat kvällen på sjukhuset med min lillebror. Han har drabbats av kraftig körtelfeber och kan varken äta eller dricka. Han ligger med drop inkopplat för att få näring.
    Verkligen riktigt ledsamt att se hur dåligt han mår. Han kan inte heller prata utan all komunikation sker via skrift.

Man ser verkligen hur hårt de tär på honom. Han ser så liten ut nu. Inte kunnat äta ett dugg på 5 dagar.

Snackade lite träning och han skrev svar. Han ville träna tillbaka allt han kommer tappa så fort han kan. Han ligger redan på -7kg mot innan. Riktigt tråkigt.

Så fort läkaren ger honom klartecken att träna kommer min egen träning gå i andra hand. Kommer hjälpa honom till 300 %. Ska köra ihop med honom så ofta det går och peppa, tagga&passa honom.

Well, snart dags att sova. Ska jobba imorgon sen blir det armträning. :)

faogel wrote:
    Tillbringat kvällen på sjukhuset med min lillebror. Han har drabbats av kraftig körtelfeber och kan varken äta eller dricka. Han ligger med drop inkopplat för att få näring.
    Verkligen riktigt ledsamt att se hur dåligt han mår. Han kan inte heller prata utan all komunikation sker via skrift.

Man ser verkligen hur hårt de tär på honom. Han ser så liten ut nu. Inte kunnat äta ett dugg på 5 dagar.

Snackade lite träning och han skrev svar. Han ville träna tillbaka allt han kommer tappa så fort han kan. Han ligger redan på -7kg mot innan. Riktigt tråkigt.

Så fort läkaren ger honom klartecken att träna kommer min egen träning gå i andra hand. Kommer hjälpa honom till 300 %. Ska köra ihop med honom så ofta det går och peppa, tagga&passa honom.

Well, snart dags att sova. Ska jobba imorgon sen blir det armträning. :)

Tråkigt att höra. Hoppas han blir bättre så fort som möjligt!

Tråkigt att höra. Vet själv att det tär hårt då jag själv haft det.
    Det är inte smittsamt va ?

Dennis Johansson wrote:
    Tråkigt att höra. Vet själv att det tär hårt då jag själv haft det.
    Det är inte smittsamt va ?

Haha, jo. Via saliv.
    Men nog ingen risk han smittar mig ;)

Fyfan, tråkigt det där med bror din =/

Sådär. Det har tänats både igår och idag.
    Minns inte exakta vikter, men vi jobbade oss upp till ett maxset per övning där man går förbi failure med forced reps.

Igår, armar

Skivstångscurl
    4 set

Rysscurl i smith
    4 set

Rysspress i smith
    5 set

Liggande press med Z-stång, lång rörelsebana förbi och bakom huvudet
    5 set

Idag, baksida ben och vader

Stående enbenscurl
    5 set

Liggande lårcurl
    5 set

Stående vadpress
    4 set

Sittande vadpress
    4 set

De var det hela. Sitter här med en stukad fot och en massa blåmärken kring skenbenen, samt lite rivsår här och där.
    Har valt Idrott och Hälsa B som ind. val. Och detta har jag tillsammans med en grupp pajasar som påminner så fruktandsvärt mycket om FC Z!

Helt omöjligt att ens få igång något vettigt lir med dom. Noll motorik. Bara springer rakt fram helt utan kontroll. Livsfarligt.
    Dom flesta är feta också. En fet kille sprang in i mig så jag stukade foten.
    Jävla fetto!

Måste varit bra fet för att kunna springa över 100kg hårda skånsk muskulatur!

Bra pass, Både armarna och benen. Även fast du inte delar med dig av vikterna :)

Rysspress är militärpress med smalt grepp va? Som smalbänk fast militäpress ist, eller har jag fel? :)

Kebbie wrote:
    Måste varit bra fet för att kunna springa över 100kg hårda skånsk muskulatur!

Bra pass, Både armarna och benen. Även fast du inte delar med dig av vikterna :)

Haha. Jag stod med ryggen emot och såg inte honom, gjorde en pass i sidled, vänder mig om och då kommer fanskapet, helt ovetandes om att jag inte har bollen, och bara manglar till mig, sen tappade jag balansen och stukade till foten.

Men mitt lag vann matchen så då kan man offra en fot! :D

Orkade inte skriva vikter idag. Är helt slut. Lär landa i sängen runt 20.00. Ska bara orka trycka i mig resterande mat som jag ska ha ner. 200 g nötfärsbiffar 10%, 100 g keso, 25 g valnötter och 1 portion Body Science Diet fuel.

anders172 wrote:
    Rysspress är militärpress med smalt grepp va? Som smalbänk fast militäpress ist, eller har jag fel? :)

Nja, kanske inte riktigt.
    För exakt beskrivning så kontaka Zebaztian här på forumet :p

Viewing 15 posts - 1,666 through 1,680 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.