En skåning i krig

Home Forums Dagböcker En skåning i krig

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,696 through 1,710 (of 1,782 total)
  • Author

Armpass med BicNic idag. Satans grov snubbe.
    Som alltid när vi kör ihop blir det lite hårdare, lite fler reps, lite mer krig. Ja, allt blir typ kanon när vi kör ihop tycker jag. Även idag.

Minns inte alla reps, vikter och allt. Men det var all out i nästan alla set.

Stångcurl med Z stång
    Ryssen för biceps
    Curl i cable
    Hammer med rep i cable

Pushdown
    Dipsmaskin
    Ryssen för triceps
    Pushdown med rep

Vi lastade på rätt bra i dipsmaskinen, så för att kunna köra var jag tvungen att hänga på Nicos axlar när vi körde och vice versa. Harcore stuf!

Vi har även en hel del biiig plans för framtiden. Ett löfte är ett löfte, och vi tog hand på de. Så håll ögonen uppe i framtiden.

Lite pics. Aningen suddiga, men bättre än inget. Min ådra har börjat titta fram lite tycker jag i sidechesten. 22 månaders poseringsträning på detta och 7-8 kg massa till, sen jääävlar ;)

Nu kör vi, all in ;) Slakt. Tack för idag, som alltid blir det bra, alla kolla, vi kör hårdare = perfa hehe!

Bara att knipa igen och köra / Nic

Wow, kör vidare nu!

Körde nyss kvällscardio Thomas-style. Stabilt som bara den.
    Sen nu har jag stått och flexat i en halvtimme. Förbannat kul när det ploppar upp lite ådror.

Imorgon ska jag slakta benen med CL. Får se vad det blir. Böj & raka mark röstar jag på. CL lär vilja köra benpress också. :up:

faogel wrote:
    Körde nyss kvällscardio Thomas-style. Stabilt som bara den.
    Sen nu har jag stått och flexat i en halvtimme. Förbannat kul när det ploppar upp lite ådror.

Imorgon ska jag slakta benen med CL. Får se vad det blir. Böj & raka mark röstar jag på. CL lär vilja köra benpress också. :up:

jag hoppar faktiskt benpress. Det blir böj raka mark och liggande lårcurl!!! :up:

Glöm förfan (!!!!!!!) inte benspark. Bygger sjuk massa på innerlåren: så MP kör ju.

Dennis Johansson wrote:
    Glöm förfan (!!!!!!!) inte benspark. Bygger sjuk massa på innerlåren: så MP kör ju.

Allllll right Mr. O!
    Bäst att ta efter DJ&MP! 8)

Ben innan idag som sagt. Gick över förväntan. Var inte jätte pepp innan träningen och hade endast fått i mig 45 g kolhydrater.
    Började klabba redan på 100 i böj, sen satte CL ett snyggt set som fick mig att tagga till.

Knäböj
    100*5 wtf?
    100*12
    130*10
    140*8
    140*6+2

Enbens benpress
    150*10

Utfall i smith
    60*12 – 3 set

Raka marklyft
    130*8
    140*8 – 2 set

Liggande lårcurl
    35*10 – 2 set

Sen nu ikväll har jag fått hjälp med övningar för att en gång för alla rätta till axeln. En personlig tränare på SATS som vanligtviis jobbar som sjukgymnast var snäll och hjälpte mig, så förmodligen är jag tillbaka som vanligt med axelträningen någon gång innan sommaren. Yeeeah BUDDY!

hoppas den jävla axlen blir bra nu då! lite drygt o deffa o samtidigt vara skadad.!

HebbeX wrote:
    hoppas den jävla axlen blir bra nu då! lite drygt o deffa o samtidigt vara skadad.!

Nja det är inge vidare fara. Jag är rätt van vid att inte kunna köra axlar nu. Inte kört seriöst sen v. 44. Därefter har jag försökt rehabilitera på egen hand och tagit del av de tips som finns att tillgå här på forumet. :)

Tack för omtanken.

Körde rygg & axelrehab tidigare idag.

Technogymmaskin som latsdrag
    100*12 – 2 set

Latsdrag
    110*8
    120*8

Hantelrodd
    50*10
    50*10

Enarms kabelrodd
    50*10
    60*8

Skånedrag
    100*10
    120*8

Sen 12 set rehab. Kommer äta på ordentligt imorgon och fylla på depåerna. Gott ska det bli.

Körde 2 pass idag. 1 imorse på idrottslektionen, där blev det bara 3 övningar biceps. Dock bra tryck. Sen nu ikväll bröst.

Sned hantelpress
    40*6
    40*6
    40*5+1

Sned bänkpress
    80*6
    70*10

Nedåtlutande bänkpress
    70*10
    70*10

1 set i CC.

Känns skönt att ha fått äta fritt idag. Dock inte blivit något överdrivet. 12 rostade mackor till frukost med ost&sylt + 50 g whey 100. Sen gainer efter idrottspasset. 2 st kebaber på Kebab King, väl hemma blev det 1 baguette med räksallad tillsammans med 1,5 liter mjölk. Innan träning lite malto och nyss en gainer. Snart ska jag äta samma mat som resterande delar av familjen, för första gången på 18 dagar. Ska bli trevligt. Lax, sås&potatis blir det. Nog för jag ätit lax varje dag senaste 3 veckorna men då endast med keso.

Tjo, hoppas allt är bra med dig och din bror.
    Tänkte bara fråga vad skånedrag är för övning?
    Ha en trevlig helg!

Esios wrote:
    Tjo, hoppas allt är bra med dig och din bror.
    Tänkte bara fråga vad skånedrag är för övning?
    Ha en trevlig helg!

Det är en övning för traps&baksida axlar. Tar fint. :emo-thumb

Igår morse innan jobb tränade jag armar med CL. Stegade upp det till ett tungt maxset per övning, sen efter det körde jag axelrehab.
    Minnes ej alla vikter med minns de tyngsta seten.

Rysspressen
    70*4+3

Liggande tricepspress
    50*5+2

Stångcurl
    55*5+3

Hantelcurl
    21*8

Senare idag blir det ben med CL. Dags att psyka. Sugen på att gå tungt idag :bb:

Viewing 15 posts - 1,696 through 1,710 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.