En skåning i krig

Home Forums Dagböcker En skåning i krig

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,711 through 1,725 (of 1,782 total)
  • Author

170 i böjen idag då!:emo-thumb

Hur artar sig dieten? Går allt bra?

Kör hårt, rygg för min del idag får se vad man kan pressa ut ur marken ;)

NicoRacing wrote:
    Kör hårt, rygg för min del idag får se vad man kan pressa ut ur marken ;)

Riktigt grymt av dig med 180 kg. Stort grattis biffen 8)

Körde som sagt ben idag. Riktigt bra gick det. Satte tangerat PB i böj på 150 kg, 6-7 kg lättare än sist jag körde. Bra flyt och tempo hela vägen. Världens endorfinkick nu, så allt känns underbart.

Knäböj
    110*10
    130*6
    150*6 tangerat PB
    130*10

Utfall i smith
    70 kg landade tyngsta setet på

Goodmornings
    70 kg även här som tyngsta set

Raka marklyft
    110*12
    130*6
    150*6

Liggande lårcurl
    2 dropset

Snackade med en kille idag på gymet, som inte hade ngn vidare ork pga att han ätit dåligt.
    Kom då och tänka på hur bra jag själv har det. Har världens bästa föräldrar, som alltid ser till att där är mycket mat hemma.
    Och vi har alltid bra mat hemma, även ur byggarsynpunkt. ALdrig något halv eller helfabrikat och skit. Utan alltid bra kvalitativ mat. Underbara föräldrar har jag. Utan mammas mat hade det nog inte varit möjligt att gå upp dessa 35-40 kg jag lagt på mig sen jag började gymnasiet. :up:

Jävla mysinlägg detta plötsligt blev, men samtidigt är det rätt hardcore att våga erkänna att man älskar och är stolt över sina föräldrar ;)

Får se när nästa pass blir. Rygg blir de. Piz aot!

Grymt pass, starkt som fan. Keep it up

faogel wrote:
    Utan mammas mat hade det nog inte varit möjligt att gå upp dessa 35-40 kg jag lagt på mig sen jag började gymnasiet. :up:

30kg på några månader är mer hardcore

Nämen jag håller med, har det också som tur är jävligt bra hemma. Klart det finns dem som har bättre men även många som har sämre, we are lucky booooyzzz.

Fredrik.J wrote:
    170 i böjen idag då!:emo-thumb

Hur artar sig dieten? Går allt bra?

Haha, 170 blev det väl inte riktigt.

Dieten går bra och allt känns toppen. Är nästan aldrig hungrig heller, så det är skönt. Skulle tippa att jag tappat 5-6 kg, dock försvann 4 av dessa första dagarna. Så jag snittar ungefär 0,5 kg de senaste 3 veckorna. Endast tappat 2 mm runt överarmen. Känns bra för psyket :D
    Underarmarna är det som hårdnat till mest.

Men vet inte hur länge till jag orkar hålla på.
    Har ju inget direkt mål med det hela, och samtidigt är det mycket mycket roligare att bygga.
    Så lägger snart ner detta projektet skulle jag tro.
    Och då jävlar kommer här byggas.

Kommer utvärdera mitt experiment lite bättre när jag väljer att avsluta det. Testat på två olika upplägg.

Grymma böjar mannen! :emo-thumb
    Förstår helt vad du menar med maten,
    samma här. Bara redig mat på matbordet :up:

härliga böjar :) sen när du börjar ”bygga igen”, ska du bulka upp dig ännu mer, eller hålla vikten ?

David Näslund wrote:
    Grymma böjar mannen!
    Förstår helt vad du menar med maten,
    samma här. Bara redig mat på matbordet :up:

Bra maad bygger stoora mukkler! 8)

Anders90 wrote:
    härliga böjar :) sen när du börjar ”bygga igen”, ska du bulka upp dig ännu mer, eller hålla vikten ?

Jo rätt härliga var dom!
    Tanken är att hålla vikten någorlunda under kontroll. Men det lär väl gå i kras efter ett tag. Träningen går som bäst när jag äter som en häst haha.
    Men har funderat lite kring det, och tror jag ska behålla mängden protein&fett jag äter nu, men höja kolhydratsintaget. :up:

200 i böj vore ganska mäktigt. Men då krävs det ju också rejält med mat

Watch out. Operation Bli biiiiig börjar på måndag. Då har jag kört 6 veckor deff tror jag, eller 5. Hur som. Ska ge det ett försök att bli stor.

Yep körde rygg idag. Lillebror var med som hjälp. Håll ner mig när jag körde latsdrag ala Kai :D

Breda latsdrag
    70*12
    90*10
    100*10

Latsdrag Kai style
    70*10
    90*8
    90*8

Latsdrag med handflatorna mot varandra
    100*10
    110*8+2

Skånedrag
    80*12
    100*10

Shrugs m hantlar
    50*15

Shrugs liggande på snedbänk
    40*12

Sen kände jag mig färdig. Ryggen var pumpad. Ganska lätt pass. Vill vara fräsch till på lördag då jag ska köra rygg med NicoRacing. Ett sjuhelvetes pass ska de bli, och stickan ska hädanefter drömma mardrömmar om mig&Ekeby gym! ;)

Du var verkligen tvungen att köra samma som mig i skånedaragen va? :D

Riktigt bra pass.
    BIGIE BOOOOY :ninja:

faogel wrote:
    Bra maad bygger stoora mukkler! 8)

Jo rätt härliga var dom!
    Tanken är att hålla vikten någorlunda under kontroll. Men det lär väl gå i kras efter ett tag. Träningen går som bäst när jag äter som en häst haha.
    Men har funderat lite kring det, och tror jag ska behålla mängden protein&fett jag äter nu, men höja kolhydratsintaget. :up:

200 i böj vore ganska mäktigt. Men då krävs det ju också rejält med mat

Watch out. Operation Bli biiiiig börjar på måndag. Då har jag kört 6 veckor deff tror jag, eller 5. Hur som. Ska ge det ett försök att bli stor.

200 fixar du ;)

faogel wrote:

Den operationen varar i 1v. Du är stor som huset redan buddy!

Kebbie wrote:
    Den operationen varar i 1v. Du är stor som huset redan buddy!

Hans plan är ju att komma ikapp mina vader.
    Kan ta ett tag :O

Haha, nä jag retas bara Fåooogelel

Då fick man se lite vad vikterna kommer landa på…. Lördag gäller de ;)

Viewing 15 posts - 1,711 through 1,725 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.