En skåning i krig

Home Forums Dagböcker En skåning i krig

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1,771 through 1,782 (of 1,782 total)
  • Author

Körde armar idag. Till skillnad från igår var dagens pass riktigt riktigt bra. Taggad till tusen, och med hardstyle i lurarna drog jag av ett intensivt pass med reps omkring 10-20 per set. Minns ej vikterna, det gick för fort ;)

Pushdowns
    4 set

Hantelextensions ovanför huuuet
    4 set

Liggande tricepspress från pannan
    3 set

Kickback – superset – pushdown med rep
    3 set

Stångcurl
    4 set

Hammercurl
    3 set

Koncentrationscurl
    3 set

Technogym bicepsmaskin
    3 set

PUUUUMP

Formen är lite konstig. Dragit på mig enormt med vätska senaste veckan, men har mer ådror synliga nu än förut. Fattar inte detdär. Måste kanske vara kolhydraterna som spelar in? Låg på ca 50 g/dag under min hobbydeff, och nu runt 300. Skyller på det. Lixom, vad skulle det annars kunna vara :p

Efter överläggning med sjukgymnasten är jag nu tvungen att dra ner på överkroppsträningen för att få axeln på banan igen. Så kommande vecka kommer det bara bli ben. Sen nästa vecka lätt bröstpass. Rygg hoppar jag över. Så armar, bröst&ben kommer få prio nu.

De kan de små påkarna behöva.

Benen ser riktigt bra ut Jonte! Ser maffiga ut som tusan, vad går du omkring med för mått på dem? :)

Att kommentera din rygg känns nästan meningslöst eftersom jag inte kan finna ord som beskriver den, sen vet du ju redan att det ser förbannat jävla grymt ut! :emo-thumb

Kämpa på, du är en STOR inspirationskälla ska du veta! :)

N0rd1N wrote:
    Benen ser riktigt bra ut Jonte! Ser maffiga ut som tusan, vad går du omkring med för mått på dem? :)

Att kommentera din rygg känns nästan meningslöst eftersom jag inte kan finna ord som beskriver den, sen vet du ju redan att det ser förbannat jävla grymt ut! :emo-thumb

Kämpa på, du är en STOR inspirationskälla ska du veta! :)

Tack, skoj att höra. :)
    Vet faktiskt ärligt inte vad benen mäter.

Har beslutat mig för att lägga ner skrivandet i denna dagbok. Dels för jag tappat intresset för det, men även för att det står så mycket annat för dörren nu.
    Studentfester, studentkryssning, after school, bal och studenten. Känns som jag inte vill missa detta, så kommer dra ner på träningen nu. Känner att det blivit för mkt träning sista halvåret. Visserligen har de varit mitt eget val, men vill inte vara någon insnöad träningsnörd nu i dessa tider.
    Träna har jag tänkt göra hela livet, studenten tar man en gång i livet. Så detta vill jag verkligen inte missa.

Så jag kommer dra ner på träningen också. Antingen kör jag halvkroppspass, eller en 3 split. Får se, men träningen kommer inte prioriteras nu. Sen har lillebror friskförklarats från körtelfebern, men ska hålla två veckor till, sen har jag lovat att hjälpa honom komma igång.

Får se om jag tar upp skrivandet igen, möjligtvis i sommar. Den som lever får se helt enkelt.

Slutar på topp iaf. Armarna är större än någonsin, 43-44 cm, ryggen har aldrig varit bredare och benen har fina seperationer och har aldrig varit starkare. Ådror på axlarna vid träning osv. Allt går bra egenligen men tycker det blivit för mycket. Det finns mer här i livet än att packa på sig muskler. Aldrig fel med lite distans.
    Lär även ägna lite mer tid åt att fiska nu när vädret tillåter.

Dock står mitt mål kvar. 2010 it is. Sen får vi se hur det går. Slipa på symmetrin.
    Musklerna går ju alltid att fixa ;)

Mr Faogel säger tack och hej! 8)

Verkligen tråkigt att du har tappat intresset faogel :(Hoppas verkligen du får tillbaka intresset så vi kan kötta på gymmet igen…

Tråkigt Jonathan. Men som du säger, Snart studenten och alla vet ju vad det innebär!
    Men 2010, då djävlar!
    Take Care gubben!

/Eric

Synd detta. Men vi har ju pratat om detta innan och jag tycker du tar rätt beslut.
    Du är verkligen värd detta efter allt jobb.
    Står bakom dig, de vet du.

Bra val! Vet att du kommer hitta tillbaka till vikterna och hoppas du känner för att skriva lite senare. Ha så kul under studenten!

Helt rätt. Hoppas du hittar distansen och balanserar in träningen bra med resten av vad livet har att erbjuda. Träning är skoj och bra men inte allt! Good luck!

Även om jag inte skrivit alltför mycket så har jag iaf kollat in här dagligen, synd att du slutar skriva men, du gör det av rätt anledning.

Adios amigo.

tycker med du gör helt rätt! menar fan vad brudar du får träffa på alla festar under student tiden!!! den bästa tiden i mitt liv! men hopps med att du kommer tillbaka! hade varit skoj om du lagt upp bilder på dig nu innan du krymper för mycket:) ha det fint!

Viewing 12 posts - 1,771 through 1,782 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.