- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 mars, 2009 at 17:51 #662863Anonym anvandareMember
Körde armar idag. Till skillnad från igår var dagens pass riktigt riktigt bra. Taggad till tusen, och med hardstyle i lurarna drog jag av ett intensivt pass med reps omkring 10-20 per set. Minns ej vikterna, det gick för fort
Pushdowns
4 setHantelextensions ovanför huuuet
4 setLiggande tricepspress från pannan
3 setKickback – superset – pushdown med rep
3 setStångcurl
4 setHammercurl
3 setKoncentrationscurl
3 setTechnogym bicepsmaskin
3 setPUUUUMP
Formen är lite konstig. Dragit på mig enormt med vätska senaste veckan, men har mer ådror synliga nu än förut. Fattar inte detdär. Måste kanske vara kolhydraterna som spelar in? Låg på ca 50 g/dag under min hobbydeff, och nu runt 300. Skyller på det. Lixom, vad skulle det annars kunna vara :p
23 mars, 2009 at 19:13 #662864Anonym anvandareMemberEfter överläggning med sjukgymnasten är jag nu tvungen att dra ner på överkroppsträningen för att få axeln på banan igen. Så kommande vecka kommer det bara bli ben. Sen nästa vecka lätt bröstpass. Rygg hoppar jag över. Så armar, bröst&ben kommer få prio nu.
De kan de små påkarna behöva.
24 mars, 2009 at 18:14 #662865Anonym anvandareMemberBenen ser riktigt bra ut Jonte! Ser maffiga ut som tusan, vad går du omkring med för mått på dem?
Att kommentera din rygg känns nästan meningslöst eftersom jag inte kan finna ord som beskriver den, sen vet du ju redan att det ser förbannat jävla grymt ut! :emo-thumb
Kämpa på, du är en STOR inspirationskälla ska du veta!
27 mars, 2009 at 10:57 #662866Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:Benen ser riktigt bra ut Jonte! Ser maffiga ut som tusan, vad går du omkring med för mått på dem?Att kommentera din rygg känns nästan meningslöst eftersom jag inte kan finna ord som beskriver den, sen vet du ju redan att det ser förbannat jävla grymt ut! :emo-thumb
Kämpa på, du är en STOR inspirationskälla ska du veta!
Tack, skoj att höra.
Vet faktiskt ärligt inte vad benen mäter.27 mars, 2009 at 11:13 #662867Anonym anvandareMemberHar beslutat mig för att lägga ner skrivandet i denna dagbok. Dels för jag tappat intresset för det, men även för att det står så mycket annat för dörren nu.
Studentfester, studentkryssning, after school, bal och studenten. Känns som jag inte vill missa detta, så kommer dra ner på träningen nu. Känner att det blivit för mkt träning sista halvåret. Visserligen har de varit mitt eget val, men vill inte vara någon insnöad träningsnörd nu i dessa tider.
Träna har jag tänkt göra hela livet, studenten tar man en gång i livet. Så detta vill jag verkligen inte missa.Så jag kommer dra ner på träningen också. Antingen kör jag halvkroppspass, eller en 3 split. Får se, men träningen kommer inte prioriteras nu. Sen har lillebror friskförklarats från körtelfebern, men ska hålla två veckor till, sen har jag lovat att hjälpa honom komma igång.
Får se om jag tar upp skrivandet igen, möjligtvis i sommar. Den som lever får se helt enkelt.
Slutar på topp iaf. Armarna är större än någonsin, 43-44 cm, ryggen har aldrig varit bredare och benen har fina seperationer och har aldrig varit starkare. Ådror på axlarna vid träning osv. Allt går bra egenligen men tycker det blivit för mycket. Det finns mer här i livet än att packa på sig muskler. Aldrig fel med lite distans.
Lär även ägna lite mer tid åt att fiska nu när vädret tillåter.Dock står mitt mål kvar. 2010 it is. Sen får vi se hur det går. Slipa på symmetrin.
Musklerna går ju alltid att fixaMr Faogel säger tack och hej!
27 mars, 2009 at 11:25 #662868Anonym anvandareMemberVerkligen tråkigt att du har tappat intresset faogel :(Hoppas verkligen du får tillbaka intresset så vi kan kötta på gymmet igen…
27 mars, 2009 at 11:52 #662869Anonym anvandareMemberTråkigt Jonathan. Men som du säger, Snart studenten och alla vet ju vad det innebär!
Men 2010, då djävlar!
Take Care gubben!/Eric
27 mars, 2009 at 14:38 #662870Anonym anvandareMemberSynd detta. Men vi har ju pratat om detta innan och jag tycker du tar rätt beslut.
Du är verkligen värd detta efter allt jobb.
Står bakom dig, de vet du.27 mars, 2009 at 19:15 #662871Anonym anvandareMemberBra val! Vet att du kommer hitta tillbaka till vikterna och hoppas du känner för att skriva lite senare. Ha så kul under studenten!
27 mars, 2009 at 19:28 #662872Anonym anvandareMemberHelt rätt. Hoppas du hittar distansen och balanserar in träningen bra med resten av vad livet har att erbjuda. Träning är skoj och bra men inte allt! Good luck!
27 mars, 2009 at 19:45 #662873Anonym anvandareMemberÄven om jag inte skrivit alltför mycket så har jag iaf kollat in här dagligen, synd att du slutar skriva men, du gör det av rätt anledning.
Adios amigo.
30 mars, 2009 at 19:57 #662874Anonym anvandareMembertycker med du gör helt rätt! menar fan vad brudar du får träffa på alla festar under student tiden!!! den bästa tiden i mitt liv! men hopps med att du kommer tillbaka! hade varit skoj om du lagt upp bilder på dig nu innan du krymper för mycket:) ha det fint!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.