En skåning i krig

Home Forums Dagböcker En skåning i krig

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,782 total)
  • Author
    faogel wrote:
    Tack!
    Jo, dom tog bra! Helt klart skönare än frontböj. Men det var som sagt första gången jag testade, så dom går nog att göra effektivare. Får finslipa tekniken 8)
    Har du lagt ner din journal helt&hållet?

okej :) Mm journalen är död startar en ny när jag e lika stor som dej :p,,
    Ne men kanske startar en ny frammåt sommaren 8)

Oggelit0 wrote:
    okej :) Mm journalen är död startar en ny när jag e lika stor som dej :p,,
    Ne men kanske startar en ny frammåt sommaren 8)

De ser vi fram emot :)

Fredagens ryggpass

Latsdrag, med handflatorna mot varandra
    75*12
    85*12
    90*12
    90*12

Marklyft
    100*6
    140*10 Reps PB
    140*10 Reps PB
    140*10 Reps PB

Stångrodd i smith
    50*8
    80*8
    60*8

Hantelrodd
    36*12
    41*12
    41*12

Bicepsmaskin – Gymleco
    4 set, forced reps, ungefär 10-15

Ett hyfsat pass. Nöjd med marklyften. Nästa vecka har jag tänkt att trappa ner en aning på repsen. Ska göra ett tappert försök att attackera 150 i mark :D
    Idag har jag en ruggig träningvärk i rygg, traps, biceps & triceps sen i torsdags. Idag blir det enbart vila, imorgon kanske jag även vågar mig på en promenad.

TREVLIG HELG

Kan bjuda på en bild. Och för en gångs skull inte på ryggen! Har tom fått PM från en riktig hater att jag inte ska stoltsera med att posta ryggbilder, och då tänker jag inte göra det heller. :) Så, en riktig lögnbild på dagsformen med lurigt ljus, precis som det ska va! :D

Haha, det är en pajas här från helsingborg. Syns på gymet då&då, och märkligt nog har han kommit vid tillfälle då jag tränat rygg, och han tror därför det är det enda jag tränar. Så han skrev att jag skulle börja träna hela kroppen så jag kunde posta mer än ryggbilder :D

Har fortfarande en grönjävlig träningsvärk i triceps sen i torsdags. Kanske för mycket för att klara av att köra ett bra bröstpass imorgon? Hm, får se. :what:
    Helgen har varit lugn, bowlade i fredags med ett par kompisar, igår tillbringade jag kvällen hos min flickvän. Vi såg melodifestivalen med hennes föräldrar. Givetvis höll vi alla tummar och tår för vår skönhet från Helsingborg, Velvet, men det gick ju inget vidare för henne.
    Idag blev det en stadig söndagsfrukost hos min flickvän och hennes familj, innan pappa hämtade mig för att jag skulle övningsköra. Körde 2 timmar, tränade lite parkeringar och backa runt hörn. Nu ska jag snart hem till en poolare och käka.

Uppdaterar imorgon, förhoppningsvis med PB i bänkpress :D

Har precis sett En annan del av köping, så sjukt klockrent! :D

faogel wrote:
    Har precis sett En annan del av köping, så sjukt klockrent! :D

Det är faktiskt bra! Han som alltid klagar, va hette han nu igen, är bäst! :D

MATTI wrote:
    Det är faktiskt bra! Han som alltid klagar, va hette han nu igen, är bäst! :D

Haha, Tobbe! :D
    Trevligt att du kikade in! :up:

Todays training: Bröst, axlar & vader :bb:

Bänkpress
    80*8
    90*8
    100*8 forced reps
    100*8 forced reps
    80*8

Sned hantelpress
    Gjorde ett tappert försök på 34orna, men brösten blånekade 👿

24*10
    24*10
    24*8
    24*8

Then, after this shit, tränade jag axlar

Militärpress i smith
    50*8
    70*8 forced reps
    60*8
    60*7

Baksida axlar i CC, liggande
    4 plattor*15
    8 plattor*12
    8 plattor*12
    8 plattor*12

Axelpress, friviktsmaskin från GYMLECO
    40*10
    50*8
    40*8
    40*9

Hantellyft åt sidan
    13,5*10

Sittande vadpress
    40*12
    55*10
    70*8 – med alldeles för dåligt utförande, mycket gung
    55*10
    55*8

Ett bra pass. Känns som om att jag hittat lite kärlek till bänkpressen trots allt. Jag trivs bra med att köra forced, och då kan jag verkligen koppla ur axlarna, och fokusera på enbart brösten, samtidigt som där är relativt mycket vikt på stången. Finns säkert många som inte tycker detta är ett bra alternativ, men för mig funkar det! :)

Trevlig kväll! :)

Brutala bänkar!

MATTI wrote:
    Brutala bänkar!

Tack :)
    Jodå, det tar sig. :bb:

Tjena faogel :D går träningen bra? hur står det till på tretorn? :D

Tjena:)

Kollade in lite bara! kul med en som är seriös med sin träning, ser ut att rada upp härliga pass! , ser ut att dölja sig en snygg fysik där under linnèt!! bra linjer, med bra lats o smal midja!! (kollade bilden med svart linne nån sida bakåt)

Forsätt kämpa på!!! lycka till framåt:up:

mvh
    Ederer

affexd wrote:
    Tjena faogel går träningen bra? hur står det till på tretorn?

Tjaa :D
    Träningen går verkligen riktigt bra för tillfället.
    Dock är det sämre med tretorn. Sedan IH´s gym stängde för allmänheten, så har vi nu fått alla därifrån ner till oss. Så det har blivit allmänt dålig stämning på gymet, sämre ordning och en helt annan attityd bland folket där. Riktigt tråkigt. Mitt kort går ut i april, därefter blir det nog gym på hemmaplan i ekeby under sommaren, och vid skolstart blir det gamla classic gym, med Binais, Csaba och de andra stora grabbarna :D
    Hur går det själv?

KÖR HÅRT! :bb:

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.