- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 februari, 2008 at 12:35 #661393Anonym anvandareMemberAdolfsson wrote:Alla kan ju inte gilla Cutler! Han är bra men tycket är ju olika Oggelito!
:up:ja men jonte verkar hata cutler
20 februari, 2008 at 12:37 #661394Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Haha, det blev väl en 7 -8 reps. Hon var bra mycket starkare än vad jag trodde. Det var hennes första gympass någonsin :p
Annars sysslar hon bara med en massa löjliga step & aerobicspass på friskisSkärpning! Om jag vore du sku jag sätta henne och böja, sedan supersetta med liggande lårcurl! 😀
20 februari, 2008 at 12:44 #661395Anonym anvandareMemberMATTI wrote:Skärpning! Om jag vore du sku jag sätta henne och böja, sedan supersetta med liggande lårcurl! 😀Haha. Det låter som en klockren idé!
Det ska jag fan göra, nu är de slut med allt mesande på mjukis&svettis! :bb:
Nu ska hon fanimig bli grov20 februari, 2008 at 12:46 #661396Anonym anvandareMemberAdolfsson wrote:Alla kan ju inte gilla Cutler! Han är bra men tycket är ju olika Oggelito!
:up::emo-thumb
20 februari, 2008 at 12:59 #661397Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Varför gillar du inte cutler ? och vem e din favorit ?Oggelit0 wrote:ja men jonte verkar hata cutlerHaha, hata honom var till att ta i. Men jag gillar inte honom. Han har ingen estetiskt tilltalande fysik i mina ögon. Jag tycker han har alldeles för bred midja, och att han aldrig tar sig i 100% form. Senast han gjorde det var väl 2001? Sen är han riktigt seg att följa, om man ser till hans filmer. Och så ska han alltid, i alla intervjuer, snacka om sina sponsorer. Men visst, det finns fler som gör det. Men i mina ögon är det ingen tilltalande herre. En midja bred som ett kylskåp och en trist personlighet.
Har ingen direkt favorit, men det finns en del killar vars fysiker jag gillar:
Coleman – för att han var den första BB jag såg ett filmklipp med, och då körde han bodypump med 200 pounds hantlar i hantelpress. Sen har han en jävligt skön stil, med goa komentarer.
Phil Heath, Melvin, Flex Wheeler, Dexter, Binais, David Henry, Ahmad Haidar & Johnie Jackson är andra killar som jag tycker har tilltalande fysiker.
20 februari, 2008 at 13:06 #661398Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Haha, hata honom var till att ta i. Men jag gillar inte honom. Han har ingen estetiskt tilltalande fysik i mina ögon. Jag tycker han har alldeles för bred midja, och att han aldrig tar sig i 100% form. Senast han gjorde det var väl 2001? Sen är han riktigt seg att följa, om man ser till hans filmer. Och så ska han alltid, i alla intervjuer, snacka om sina sponsorer. Men visst, det finns fler som gör det. Men i mina ögon är det ingen tilltalande herre. En midja bred som ett kylskåp och en trist personlighet.Har ingen direkt favorit, men det finns en del killar vars fysiker jag gillar:
Coleman – för att han var den första BB jag såg ett filmklipp med, och då körde han bodypump med 200 pounds hantlar i hantelpress. Sen har han en jävligt skön stil, med goa komentarer.
Phil Heath, Melvin, Flex Wheeler, Dexter, Binais, David Henry, Ahmad Haidar & Johnie Jackson är andra killar som jag tycker har tilltalande fysiker.
Okej då förstår jag
20 februari, 2008 at 13:17 #661399Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Okej då förstår jagCongratz
20 februari, 2008 at 21:58 #661400Anonym anvandareMemberEnormt taggad inför morgondagens bröst/tricepspass. Nu är det hög tid att få lite volym på skiten också! :bb:
22 februari, 2008 at 18:13 #661401Anonym anvandareMemberGårdagens bröst&tricepspass
Bänkpress
80*8
85*8
85*6
80*7Sned bänkpress i smith
50*8
55*8
55*8
55*8Gianstset; Frenchpress – kickbaks – pushdowns med rep – pushdowns med stång – smalbänk.
1a set*2 rundor
2a set*2 rundorEtt godkänt pass! :bb:
22 februari, 2008 at 18:23 #661402Anonym anvandareMemberEtt tidigt ryggpass imorse, såg igårkväll en film där Dennis Wolf tränades under Milos Sarcevs ledning. Blev riktigt sugen på att testa på giantset även för ryggen och använde mig av 7 olika övningar:
Latsdrag med V handtag – Sittande rodd, brett grepp – Sittande rodd med rep – Hantelrodd med båda hantlar samtidigt – Sittande skivstångshrugs/rodd – Tbar row – Gymleco friviktsmaskin.
Körde detta 3 varv, med ungefär 2 minuters vila emellan. Riktigt intensivt, det hela tog ungefär 20 minuter :up: Kul med lite variation
Ikväll blir det lugn hemmakväll, värsta stormen i Helsingborg
22 februari, 2008 at 21:53 #661403Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Ett tidigt ryggpass imorse, såg igårkväll en film där Dennis Wolf tränades under Milos Sarcevs ledning. Blev riktigt sugen på att testa på giantset även för ryggen och använde mig av 7 olika övningar:Latsdrag med V handtag – Sittande rodd, brett grepp – Sittande rodd med rep – Hantelrodd med båda hantlar samtidigt – Sittande skivstångshrugs/rodd – Tbar row – Gymleco friviktsmaskin.
Körde detta 3 varv, med ungefär 2 minuters vila emellan. Riktigt intensivt, det hela tog ungefär 20 minuter :up: Kul med lite variation
Ikväll blir det lugn hemmakväll, värsta stormen i Helsingborg
Såg det på Tv, blåser gött? :p
22 februari, 2008 at 23:04 #661404Anonym anvandareMemberMATTI wrote:Såg det på Tv, blåser gött? :pFruktandssvärt. Var nere i hamnen en runda och fikade innan idag. De är tur man är riktigt bulkfet, annars hade man nog fasiken blåst med.
24 februari, 2008 at 18:18 #661405Anonym anvandareMemberDagen har ägnats åt övningskörning.
Imorgon blir det helkroppsmassage kl. 15, sen bär det av till gymet för bröst/axelpass :bb:24 februari, 2008 at 18:25 #661406Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Dagen har ägnats åt övningskörning.
Imorgon blir det helkroppsmassage kl. 15, sen bär det av till gymet för bröst/axelpass :bb:Mor sa att jag också borde gå på massage men vågar inte!
24 februari, 2008 at 19:38 #661407Anonym anvandareMemberMATTI wrote:Mor sa att jag också borde gå på massage men vågar inte!Haha, vafan. Vågar du inte? De är ju riktigt gött :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.