Tack så mkt
Helsingborgs träningsstudio ftw! haha
Jag menar det!
Fast jag har dock lagt ner det för nått halvår sen tyvär
Idag blev det ett bröstpass som avslutades med lite mage också.
Sned hantelpress: 20*15. 26*10. 31*10. 34*6. 34*8. 34*8
Plan hantelpress: 31*8 – 3 set. 26*8 – 1set
Sittande pressmaskin: Vet inte vad ställningen i sig väger, men lastade på 50 kg och reppade 3 st 8or.
Pullover: 26*10. 29*10. 29*8
För magen körde jag benpendlingar på bänk, med en 5 kgs hantel mellan fötterna. 12 reps – 3 set
Lägger upp en bild senare, med pumpade pecs
MVH
Äh, varför det? ;O haha. Btw, känner du raae?
Vetifan, tränar på kaisho nu, om du vet var det är hehe jo förfan, känner du honom?
Nej, har inte en aning om vart det är. xD Ja, jag lirade hockey med honom ett tag ;p
För första gången vågar jag nu posta en bild på även framsiden :p
Pump i pecsen på bilden, efter dagens pass
Stooor du är .
MVH
Tack tack
Jo, där har hänt en del
MVH
Blir det för träning idag då ?
Idag blev det rygg :p Inledde med 2 set chins, som kändes väldigt konstigt, fick ingen kontakt och inget jämnt tempo, så jag valde bort chinsen.
Breda latsdrag: 70*15. 85*12. 90*10. 90*10. 90*8.
Sittande enarmsrodd: 35*10. 40*8. 45*8 – 2 set
Hantelrodd: 31*15. 46*10. 49*10. 56*8. =PB
Ryggresningar: KV+15kg*12. – 2 set. KV+20kg*10 – 2 set
Avslutningsvis körde jag ett dropset för biceps. Vanlig hantelcurl, där vikten började på 16 kgs hantlar och sänktes succesivt till 6 kgs.
Övrigt: För tillfället går ryggträningen riktigt bra, 3e passet i rad jag gör PB i hantelrodd.
MVH
Två bilder från dagens pass. På ena bilden är jag helt avslappnad, och fullt spänd på latspraden.
Grattis till pb Grymma bilder !
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY