En skåning i krig

Home Forums Dagböcker En skåning i krig

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 1,782 total)
  • Author

Dagens pass. På schemat stod som sagt vader och baksida lår.

Stående vadpress
    60*12
    80*10
    90*8
    90*6
    80*7

Liggande lårcurl (tung som bara den)
    25*8
    30*8
    35*6
    35*6

Raka marklyft med hantlar
    31*12
    41*8
    41*8

Raka marklyft med stång
    60*12
    100*8

Vadpressar i benpressen
    150* 10-15 3 set

Tror inte det blir träning förrän på torsdag. Har NP i matte B på torsdag vilket bör prioriteras.

Tills dess, ha det bra! :)

Bra pass bigboy !!;)

bra pass där:up: har du testat truck innan eller är detta första gången? om du testat den innan vad tyckte du om produkten?

arne_fan wrote:
    Bra pass bigboy !!;)

liddell wrote:
    bra pass där:up: har du testat truck innan eller är detta första gången? om du testat den innan vad tyckte du om produkten?

Tack. Nej det har jag inte. Jag kan tänka mig att de är precis som alla andra prework produkter. Dom lovar så mycket mer än dom fungerar, men jag fick en bra lön denna månad och kände att jag likväl kunde bli lurad på några hundralappar och få lite placebo-muskler, så jag köpte mig en burk! :D

Har testat Rage också. Var ganska nöjd med det. Det lovar mycket mer än de fungerar det också, men man blir vaskulärare, piggare och mer fokuserad. Och så kittlar de sådär härligt i huden. Men jag märkte tyvärr inte av någon särskild muskelökning av det.

Sitter och klurar på ett nytt upplägg. Blir ett 4 split, då 5 är för mycket för mig. Känner mig sjukt sliten efter bara en vecka.
    Någon snäll och sysslolös själ får gärna fylla i med tankar, tips, ideér och egna erfarenheter.
    Prioriteringen är väl bröst, baksida ben & vader.

Split 1
    Bröst,axlar & vader
    Rygg & baksida ben
    Armar & mage
    Vader & framsida ben

Split 2
    Bröst & mage
    Ben
    Axlar & triceps
    Vader, rygg & biceps

Split 3
    Vader & baksida ben
    Bröst, fram och utsida axlar
    Ben & armar
    Rygg & baksida axlar

Lutar mest åt 1an. Ska dra igång med nytt på måndag är det tänkt.
    Som sagt, alla tankar är välkomna!

jag skulle nog välja 1an, men fortsätt mixtra med uppläggen så är jag säker på att du bestämmer dig:)

faogel wrote:
    Split 1
    Bröst,axlar & vader
    Rygg & baksida ben
    Armar & mage
    Vader & framsida ben

Lutar mest åt 1an. Ska dra igång med nytt på måndag är det tänkt.
    Som sagt, alla tankar är välkomna!

Jag tycker 1an. Du Prioriterar vader mest och på 1an är den skreven på 2 dagar, men det är vad jag tycker :D så på måndag så börjar vi !!

Provade trück idag också. Smakar 100 gånger bättre än Rage. Blandade 1/½ skopa med lite kolhydrater, men konstigt nog så kände jag ingenting :/ Ska träna ben imorron så jag hoppas det blir större kick då än idag :p

ChristofferL wrote:
    Jag tycker 1an. Du Prioriterar vader mest och på 1an är den skreven på 2 dagar

Vader finns alltid med minst 2 ggr/vecka. Dom är inräknade under ”ben” också! :emo-thumb

NP i Ma B idag. Gick bättre än förväntat, så nu kan jag släppa det.
    Riktigt skönt. Firade med en glass och några timmars solning nere på fria bad! 8)
    Sen bar det av till körskolan för körlektion. Körkortet närmar sig med stormsteg, detta känns riktigt skönt.
    Och just för tillfället håller jag på att mentalt förbereda mig inför dagens pass. Blir rygg & baksida axlar. Ska se till att träna bort varenda liten mattematik-tanke som finns i kroppen. :up:

Here we go!

faogel wrote:
    NP i Ma B idag. Gick bättre än förväntat, så nu kan jag släppa det.
    Riktigt skönt. Firade med en glass och några timmars solning nere på fria bad! 8)
    Sen bar det av till körskolan för körlektion. Körkortet närmar sig med stormsteg, detta känns riktigt skönt.
    Och just för tillfället håller jag på att mentalt förbereda mig inför dagens pass. Blir rygg & baksida axlar. Ska se till att träna bort varenda liten mattematik-tanke som finns i kroppen. :up:

Here we go!

Fan vad gött, jag bara Läääääängtar tills jag e på benen igen. Känns inte alls kul att inte ha tränat på 2 veckor men på måndag då ska man bygga massa Åh herregud! :P Btw riktigt jobbigt att inte käkat med er på matan, stör mig mer och mer för varje dag, and you know what I mean !! :P

Erps wrote:
    Fan vad gött, jag bara Läääääängtar tills jag e på benen igen. Känns inte alls kul att inte ha tränat på 2 veckor men på måndag då ska man bygga massa Åh herregud! :P Btw riktigt jobbigt att inte käkat med er på matan, stör mig mer och mer för varje dag, and you know what I mean !!

Yeah. Käre vän, sköt dina kort rätt så kommer du snart förvandlas till ett köttmonster! Du har bra förutsättningar, bra linjer & inget nämnvärt fett på kroppen just nu. Kör hårt! :D

Och angående vad du menar borde personen i fråga ha ett skott i pannan. :yikes:

Rygg, som aldrig förr. Hårt, ganska tungt, intensivt och riktigt svettigt. Drack ungefär 1,5 liter vatten under passet. Avslutade sen med några set baksida axlar.

Stångrodd
    80*12
    80*12
    100*10
    100*8

Latsdrag breda
    Fullt mag*12
    Fullt mag+10*10
    Fullt mag+15*8

Vet inte vad magasinet väger. Skulle tippa på runt 70-80 kg.

Stångrodd med EZ-stång
    50*12
    60*12
    80*10
    80*10

Hantelrodd
    31*8
    41*8
    51*6

Sittande rodd
    80*12
    80*12
    80*12

Baksida axlar med hantlar, omvända flyes liggande på bänk
    11*8
    11*8
    13,5*6
    13,5*5

Övrig anmärkning under passet var att brösten verkar ha växt. Där är en ganska synlig skåra nuförtiden, där svetten forsade ner, haha. Sen verkar jag tappat något kg. Börjar få ganska synliga seperationer i axlarna!
    Detta känns bra, men brösten behöver dubblas i storlek. Ska bara komma på ett sätt hur :what:

Sehr Gut!! :bb2:

faogel wrote:
    Hantelrodd
    31*8
    41*8
    51*6

Den är fin. :happy:

Stång rodd med Ez = Är den skön ?

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.