- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 juni, 2008 at 13:44 #661693Anonym anvandareMemberKebbie wrote:Hoppas du haft det skönt med mycket sol och god mat, samt dryck
Det har varit riktigt skönt vill jag lova. Dagarna har i stort sett endast bestått av att sola, bada & äta. Drycken bestod dock endast av vatten, förutom på kvällarna. Då festade jag till det med cola zero! :up:
Nu är det dags att bege sig upp till mitt andra hem, och bränna av ett härligt pass. Motivationen är på topp.
2 juni, 2008 at 14:05 #661694Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Det har varit riktigt skönt vill jag lova. Dagarna har i stort sett endast bestått av att sola, bada & äta. Drycken bestod dock endast av vatten, förutom på kvällarna. Då festade jag till det med cola zero! :up:Nu är det dags att bege sig upp till mitt andra hem, och bränna av ett härligt pass. Motivationen är på topp.
Låter nice :emo-thumb
2 juni, 2008 at 18:59 #661695Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Låter nice :emo-thumbVerkligen!
2 juni, 2008 at 19:11 #661696Anonym anvandareMemberDagens pass. Fokus: bröst/axlar. Pumpade även igenom trapz, biceps & triceps med några set, för att svullna upp lite!
Bänkpress
80*8
80*8
90*8
80*8Hantelflyes
13,5*8
13,5*8CC underifrån
1 setCC uppifrån
1 setSittande hantelpressar
19*8
21*8
25*6
19*8Baksida axlar, omvända flyes på snedbänk
6*12
8*12
11*12
11*12Shrugs med hantlar
25*12
25*12
25*12Stående hantelcurl
2 setPushdowns
2 setDe var det. Skönt att vara igång igen, dock blir de bara denna vecka, sen ska jag till Cypern en vecka.
Där fanns mycket mer styrkemässigt att hämta. 90an i bänken kändes förvånandsvärt lätt. Men jag vill ju ha kontakt, och inte styrka, så därför lastade jag inte på mer.
Imorgon är det vader, hamstrings & the back. I will bring you sexy back.. :happy:2 juni, 2008 at 19:12 #661697Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Grymt, vi postade våra inlägg samtidigt i våra journaler:DLåter som om du har haft det skönt!
Inga bilder att bjuda på? Och var är passet du skulle redovisa?!:happy:
Koer haart!:bb:
Precis här ovanför!!
2 juni, 2008 at 21:05 #661698Anonym anvandareMemberDu är en riktig skojare!
Nu är jag verkligen avis aja,
Du får väll ha så super bra på Cypern2 juni, 2008 at 21:16 #661699Anonym anvandareMemberKebbie wrote:Du är en riktig skojare!
Nu är jag verkligen avis aja,
Du får väll ha så super bra på CypernHaha, tack. Jag ska göra så gott jag kan.
Tror det kommer bli galet skoj!3 juni, 2008 at 15:45 #661700Anonym anvandareMemberVarit en ganska skön dag. Var på körskolan och bokade en uppkörning i morse. Sen drog jag en sväng in om skolan, lämnade tillbaka böcker, och fick reda på lite betyg.
Sen vart det en runda ner i stan för att köpa en studentpresent och ett par shorts. Testade säkerligen 15 par shorts på mq, spirit & zgander, men inga passade. Antingen var låren för stora, eller så var de för tight för min putiga böjstjärt. Det där med tighta designkläder får jag nog lägga på hyllan från och med nu.Begav mig istället till Billsen på Gymgrossisten. Trevlig som attan är han, och när jag gick där ifrån var jag ett linne rikare. Det blev ett Gasp, i vitt.
Och så långt om länge fann jag ett par shorts. Lite mer baggy-aktiga, vita med gråa kriststreckslinjer.
Innan bussen gick, köpte jag mig 2 gainomax & en glass. Härlig dag, precis vad jag behövde då det är strul på kärleksfronten. Ett 2 årigt förhållande är på väg att rinna ut i sanden.. Tråkigt men sant.
Men det hjälper inte att deppa. Nu ska jag snart fixa prework-drinken, dra på mig mitt nya linne, och bege mig av för ett härligt pass. Hardcore style!
3 juni, 2008 at 15:47 #661701Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Varit en ganska skön dag. Var på körskolan och bokade en uppkörning i morse. Sen drog jag en sväng in om skolan, lämnade tillbaka böcker, och fick reda på lite betyg.
Sen vart det en runda ner i stan för att köpa en studentpresent och ett par shorts. Testade säkerligen 15 par shorts på mq, spirit & zgander, men inga passade. Antingen var låren för stora, eller så var de för tight för min putiga böjstjärt. Det där med tighta designkläder får jag nog lägga på hyllan från och med nu.Begav mig istället till Billsen på Gymgrossisten. Trevlig som attan är han, och när jag gick där ifrån var jag ett linne rikare. Det blev ett Gasp, i vitt.
Och så långt om länge fann jag ett par shorts. Lite mer baggy-aktiga, vita med gråa kriststreckslinjer.
Innan bussen gick, köpte jag mig 2 gainomax & en glass. Härlig dag, precis vad jag behövde då det är strul på kärleksfronten. Ett 2 årigt förhållande är på väg att rinna ut i sanden.. Tråkigt men sant.
Men det hjälper inte att deppa. Nu ska jag snart fixa prework-drinken, dra på mig mitt nya linne, och bege mig av för ett härligt pass. Hardcore style!
Sorry to hear about it !
Ta dagen som den kommer och träna hårt nu;)
3 juni, 2008 at 15:59 #661702Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Sorry to hear about it !Ta dagen som den kommer och träna hårt nu;)
I will.
3 juni, 2008 at 18:11 #661703Anonym anvandareMemberVerkar vara ganska nice o bo i HBG som styrketränande, mycket byggarprofiler hehe. Får ta o flytta ner Hur som helst ser bra ut o kör på :up:
3 juni, 2008 at 19:37 #661704Anonym anvandareMemberAdolfsson wrote:Verkar vara ganska nice o bo i HBG som styrketränande, mycket byggarprofiler hehe. Får ta o flytta ner Hur som helst ser bra ut o kör på :up:Helt okej faktiskt. Dock håller de flesta köttmonster till på gamla classic gym.
Ska börja där när skolan drar igång igen. Nära och bra!
:emo-thumb3 juni, 2008 at 19:42 #661705Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Bra bänkpressar du körde igår!:emo-thumbHardcore-jonte backer inte för något!
Och jag antar att du redan har varit och tränat, och kommer att slänga upp passet här snart, så jag behöver väl inte gnälla på dig?
Hihi! Bra att du håller koll på mig 😮
Passet kommer om sisådär 30 minuter. Ska bara slänga i mig kyckling & ris.
Kötta nacke idag som bara den. KÖTT FIIIIFAN! :bb:3 juni, 2008 at 21:04 #661706Anonym anvandareMemberOch så passet:
Liggande lårcurl
4 setRaka marklyft m hantlar
31*8
41*8
51*8
51*8Stångrodd
50*12
70*8
70*8
70*8Stångrodd med ez-stång
70*10
70*10
70*10Shrugs med hantlar, framåtlutad
31*12
31*12
31*12Shrugs liggande på snedbänk med hantlar
26*8
26*8Skivstångsshrugs bakom kroppen
50*12
50*12Nu jääävlar, nu ska här byggas trapz! Skolavslutning imorgon. Skönt!
Blir slape på kvälle. Träning först på torsdag.3 juni, 2008 at 21:18 #661707Anonym anvandareMemberQuote:Hur kommer det sig att du kör raka marklyft med hantlar? Slippa lasta på och av på skivstången eller?Precis! Haha, nej. Flaket där de brukar köras marklyft var upptaget, så det fick bli hantlar. Känner att kontakten blir bättre, då det är lättare att vinkla fötter&ben, så att det belastas maximalt!
Quote:Framåtlutade shrugs, prickar den annorlunda tycker du?Japp. Tycker den tar en bit längre ner på trapsen än vad dom vanliga gör. Vill få mer tjocklek på dom så att säga. Känns som de vanliga mest bygger på höjden.
Quote:Good shit hur som helst:bb:Tack mannen!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.