Ericas träning

Home Forums Dagböcker Ericas träning

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 421 through 431 (of 431 total)
  • Author
    Posts
  • #655108

    Sitter på jobbet och degar :( Dietens andra dag och fortfarande snuvig, usch! Min dietkompis påbörjade också sin diet igår så nu får vi se vem som ger sig först ;) Kan bli en tuff kamp då vi bägge två är ganska envisa :) Om allt känns bra imorgon så tänkte jag försöka mig på lite träning. Hoppas att snuvan har släppt lite tills dess…..

    Ha en trevlig lördag!

    #655110

    Gattis till examen o jobbet o den nya misen! Hade varit intressant att veta hur du lagt upp din diet, kör lite sånt själv. Tyvärr måste jag säga att det blir mer prestation utan effekt för min del:-(Får väl rätt på det snart…

    #655111
    Fenix wrote:
    Gattis till examen o jobbet o den nya misen! Hade varit intressant att veta hur du lagt upp din diet, kör lite sånt själv. Tyvärr måste jag säga att det blir mer prestation utan effekt för min del:-(Får väl rätt på det snart…

    Mina dieter brukar inte gå så bra: jag äter mindre än normalt —>jag börjar känna mig svag –> jag tappar motivationen till att träna –> ger upp dieten för att orka med mera vikter då jag tränar. :

    Får se om det går bättre denna gång. :emo-thumb

    #655112
    ¤eLLi¤ wrote:
    ja börjar också bli förkyld int alls roligt när man har fullt upp på gymmet.. :)
    Dieten låter ju int så bra, alltså du använder nån slags deff metod då för att minska i vikt eller äter ni bara mindre och hur många dagar brukar ni gör de då?.. de int alla gånger de e lätt.. Men jag känner igen mig imellanåt då man har ätit sämre än period så blir det bara skit när man skall ti gymmet. :P men nu efter jul ha de gått riktigt bra faktist(mycket skinka). :D

    Nej fyy för att vara sjuk! :( Nja, jag äter lika ofta som tidigare, kanske lite mindre portioner och hälsosammare. Lämnar bort allt extra! Men jag skall nog tillåta mej att synda nån gång då jag har kommit igång ordentligt. Idag blir dock en jobbig dag: söndag brukar vara min godisdag…. Nåja, får väl nöja mej med lite kvarg istället ;)

    #655113

    oj, vad länge sen som jag har uppdaterat här! *skäms lite* :)
    Träningen rullar på som vanligt. Den här veckan har jag börjat med ett nytt träningsprogram som min sambo har satt ihop åt mej. Är fortfarande för tidigt att säga om jag gillar det eller inte :) Min sambo tycker att jag har kört för många övningar per träningsdag, jag anser att han har för få övningar åt mej nu. Men det är iaf bra med variation i träningen. Veckans minus har ju varit att all vår träning har tagit dubbelt så lång tid då han han varit tvungen att offra av sin träningstid för att instruera mej i övningar som jag inte har haft på programmet tidigare. Nästa vecka kanske jag klarar mej på egen hand :) Eftersom jag dessutom har försökt att minska på midjemåttet nu så har min sambo tvingat mej att köra med lägre vikter och många reps. Detta har jag väldigt svårt med! Jag vill ju träna hårt! :( Dropset har han också infört och i viss mån kan jag erkänna att jag gillar det i vissa övningar. Jag skall nog ge hans träningsupplägg nån vecka till för det är alltid roligt med variation och nya övningar!
    Nåja, dags att återgå till jobbet. Jobbar natt nu 2 nätter i rad :( tråkigt, men nån måste ju göra det också. Får väl glädja mej över att vaknätterna inte är fler än 2-3 st/ 3 veckor! Dags att kolla så att mina patienter sover. Gonatt alla ni som får sova inatt!

    #655115
    erica81 wrote:
    oj, vad länge sen som jag har uppdaterat här! *skäms lite* :)
    Träningen rullar på som vanligt. Den här veckan har jag börjat med ett nytt träningsprogram som min sambo har satt ihop åt mej. Är fortfarande för tidigt att säga om jag gillar det eller inte :) Min sambo tycker att jag har kört för många övningar per träningsdag, jag anser att han har för få övningar åt mej nu. Men det är iaf bra med variation i träningen. Veckans minus har ju varit att all vår träning har tagit dubbelt så lång tid då han han varit tvungen att offra av sin träningstid för att instruera mej i övningar som jag inte har haft på programmet tidigare. Nästa vecka kanske jag klarar mej på egen hand :) Eftersom jag dessutom har försökt att minska på midjemåttet nu så har min sambo tvingat mej att köra med lägre vikter och många reps. Detta har jag väldigt svårt med! Jag vill ju träna hårt! :( Dropset har han också infört och i viss mån kan jag erkänna att jag gillar det i vissa övningar. Jag skall nog ge hans träningsupplägg nån vecka till för det är alltid roligt med variation och nya övningar!
    Nåja, dags att återgå till jobbet. Jobbar natt nu 2 nätter i rad :( tråkigt, men nån måste ju göra det också. Får väl glädja mej över att vaknätterna inte är fler än 2-3 st/ 3 veckor! Dags att kolla så att mina patienter sover. Gonatt alla ni som får sova inatt!

    Rocka på med det nya upplägget, kanske ger dunder resultat för dig!!!
    Ha en bra helg!

    #655117
    ZuperZandra wrote:
    Rocka på med det nya upplägget, kanske ger dunder resultat för dig!!!
    Ha en bra helg!

    Tack :) Iaf är det ju trevligt med variation :) Ha en trevlig helg du med! Själv jobbar jag sista natten nu och sen är jag ledig två dagar. Åh, vad skönt! :D

    #655119
    erica81 wrote:
    Tack :) Iaf är det ju trevligt med variation :) Ha en trevlig helg du med! Själv jobbar jag sista natten nu och sen är jag ledig två dagar. Åh, vad skönt! :D

    Ledig…?Hmmm,vad är det?Själv har jag en dotter som väckte mig 05:45….Såååå Trött!!!!
    Njut av din ledighet nu! Kram

    #655122

    Lycka till med dieten! Bara att vara envis och köra på så kommer resultaten att komma snabbare än vad du tror;P

    #655124

    Har själv prioriterat dietande o cardio för att få ner dödvikt (icke- effektiv kroppsvikt) och hålla fysiskt och hälsomässigt lite bättre. Vet hur det kan kännas jobdigt att släppa på tunga-vikter-stark-flicka prestationen. Men om dödvikten inte försvinner kommer jag aldrig att kunna nå målet att kunna lyfta mig själv, alltså chins…:-).
    Så roligt att du har en partner som engagerar sig i även din träning och dina målsättningar med den! Lycka till och bli inte förkyld R/T överträning eller dietande nu!

    #655126

    Det har varit dåligt med uppdaterande här på en tid. Min ursäkt är att vi har köpt en ny lägenhet som vi håller på att renovera. All min tid går åt att jobba, renovera och träna. Uppdateringar får vänta tills vidare.

Viewing 11 posts - 421 through 431 (of 431 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.