- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 juni, 2012 at 22:33 #1064438Anonym anvandareMember
Ser ju skitbra ut. Härliga måltider verkar du ju käka med, blir allt lite avundsjuk
Grym avatar !
8 juni, 2012 at 08:33 #1064457Anonym anvandareMemberoscar123 wrote:Förlåt , men bör du inte till och med millitärpressa mer än 30kg om du tar 70 x 8 på bänkpress?Haha ingen aning jag repoar ju lixom och kör lite långsammare än bänken.
8 juni, 2012 at 08:34 #1064459Anonym anvandareMemberkuulan wrote:Ser ju skitbra ut. Härliga måltider verkar du ju käka med, blir allt lite avundsjukGrym avatar !
Tack kul att höra:) haha jo om man anstränger sig lite kan det ju bli riktigt bra!
8 juni, 2012 at 08:38 #1064460Anonym anvandareMemberBOA wrote:Antingen så har han aldrig prövat tyngre, eller så har han sjuka triceps? Nåt är det ju.
Kan dock hålla med om att han SÄKERLIGEN sätter mer än så.Haha har fokuserat ganska mycket på just biceps sen sommaren eftersom jag tyckte jag hade ”tillräckligt” med det andra typ iaf i förhållande till bicepsen men har lagt lite mer fokus på bröst och axlar eftersom bicepsen typ har gått om dem haha så jag jobbar på det! Ska döda de musklerna så jag inte kan känna dem idag:)
8 juni, 2012 at 08:57 #1064461Anonym anvandareMemberfitnesserik wrote:Haha ingen aning jag repoar ju lixom och kör lite långsammare än bänken.Men du bör kunna reppa med högre vikter ändå aja bra bänkat iaf!
8 juni, 2012 at 12:23 #1064474Anonym anvandareMemberoscar123 wrote:Men du bör kunna reppa med högre vikter ändå aja bra bänkat iaf!Kanske stämmer men tror delvis det beror på att jag kör långsammare på vissa för att få det att kännas mer osv, men som sagt jag jobbar på det!
8 juni, 2012 at 12:37 #1064477Anonym anvandareMemberSådär. Idag var den dagen som jag planerat att vara klar med min deff på 8veckor. Jag har mer eller mindre nått de målen jag hade och är därför ganska nöjd. Men jag har också insett att det effektivaste inte är att sätta någon deadline, gå in för t.ex. en deff eller bulk till 100% och inte fokusera på något annat, utan det bästa för mig är att bara träna på med ett lite större fokus på fettförlust eller muskeltillväxt, och se resultaten komma förr eller senare. Nu som sagt ska jag fokusera på att lägga på mig en del muskler utan att lägga på mig en gnutta fett, kanske t.om. förlora lite fett under en längre period. Men först ska jag dra till Gran Canaria en vecka så kommer inte uppdatera dagboken så ofta och kanske inte sköta träningen och kosten lika bra som vanligt men ska försöka! Sedan när jag kommer hem börjar iaf den stenhårda träningen! Kommer upp med bilder och mål då )
Före och efter-bilder:
Inte världens största skillnad på 8 veckor men har ändå lyckats med mina mål att gå från ca 13-15% bf till ca 7-9% bf och fortfarande lyckats öka i vikter så jag är nöjd!
8 juni, 2012 at 13:09 #1064480Anonym anvandareMemberNu var det dags för sista riktiga gympasset på 10dagar. Bröst, axlar och mage. Ska köra så jävla hårt så jag inte kan stå upp efteråt.
8 juni, 2012 at 15:18 #1064495Anonym anvandareMemberFin utveckling, bra fysik du jobbat upp! :up:
8 juni, 2012 at 15:45 #1064496Anonym anvandareMemberJorå bra skillnad, akta dig för nät-pedofilerna bara hahah
8 juni, 2012 at 16:02 #1064500Anonym anvandareMemberBigH wrote:Jorå bra skillnad, akta dig för nät-pedofilerna bara hahahHahahah var rädd för dem när jag var liten, men nu är det inget att oroa sig för, de kan kolla hur mycket dem vill på min kropp haha..
8 juni, 2012 at 16:45 #1064506Anonym anvandareMemberFormen är bra. Valet är fritt men nu hade jag absolut börjat bygga (efter din semesterresa), och absolut inte lagt ner benträningen som du skrev, tvärtom. Men alla har vi olika mål. Ser ut som du har ganska schysta muskelfästen, pecs mm om du lägger på dig rejält med muskler. Kör hårt!
8 juni, 2012 at 18:09 #1064514Anonym anvandareMemberGober wrote:Formen är bra. Valet är fritt men nu hade jag absolut börjat bygga (efter din semesterresa), och absolut inte lagt ner benträningen som du skrev, tvärtom. Men alla har vi olika mål. Ser ut som du har ganska schysta muskelfästen, pecs mm om du lägger på dig rejält med muskler. Kör hårt!Tack! Det första du sa håller jag absolut med om precis som jag skrivit innan men kommer ta det lite lugnt med benträningen då jag som sagt helt enkelt inte vill ha större ben:)
8 juni, 2012 at 23:06 #1064540Anonym anvandareMemberHar du planer på att tävla som jag såg nånstans är det definitivt dags att lägga lite krut på benen. Sen för att tävla behöver du overall ca 10-15 kg muskler till. Formen ser dock bra ut men bygg istället som Gober säger.
9 juni, 2012 at 04:03 #1064545Anonym anvandareMemberRitchan wrote:Har du planer på att tävla som jag såg nånstans är det definitivt dags att lägga lite krut på benen. Sen för att tävla behöver du overall ca 10-15 kg muskler till. Formen ser dock bra ut men bygg istället som Gober säger.Har funderat att testa någon av de lättare fitnessvarianterna om några år även om jag inte har jättestora ben då så ska väl fortsätta jogga och bygga mer främst på överkroppen och om det inte går att tävla med ens i den lättaste varianten är det fine
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.