- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 september, 2006 at 23:51 #971588Anonym anvandareMemberAnloy wrote:hej hej!
Jo det går sakta men jag tror det går framåt tycker jag börjar skymta mera muskler på ryggen och axlar ialla fall.
Prövad spinning för första gången i veckan och det var ganska kul, men fick väldigt mycket mjölksyra i benen. Så orkade ju inte lika mycket som dom andra det var inget nybörjar pass, Annars kör jag lite promenader inte så mycket mera. Tycker det är ganska tråkigt.
Jag är 163 lång och väger just nu 68kg. Målet är väl just nu ialla fall 58 kg.
Hur lång är du?
Kämpa på tjejen :emo-thumbHehe, nää finns ingen nybörjargrupp här heller, tyvärr… Jag är 168 cm tror jag… runt det iaf.
Lycka till med målet! :up:11 september, 2006 at 14:04 #971589Anonym anvandareMemberSå här kommer nya diet och träningsupplägget att se ut. Som jag nog kommer att tjuv starta med i morgon eller efter våran semester till grekland.
Frukost: 30g vassleprotein, 1dl fiberhavregryn, 10g krossade linfrön.
Mellis: 1 skiva grovt knäckebröd, 1 burk makrill el. 2dl lättkeso/lättkesella+ 10g solrosfrön eller bär.*mums*
Lunch: 120g fisk el kött, 40g ris/past el. 200g potatis, 5g olja.
Mellis: 20g protein, 20g nötter, frukt.
Efter träningen: 40g vassel, 50g Riskakor/musli.
Middag: 30g ris/pasta, 5g olja, 100g kött/fisk, grönsaker
Kvällsmål: 20g protein.
Och så till träningen, under veckan ska jag hinna med följad:
* 3 styrkepass
* 4 promenader på 60min.
* 3 konditionspass
* 2 dagar vila.Styrkepassen kommer att se ut så här.
*Pass 1 rygg, biceps, axlar och mage.
*Pass 2 bröst, triceps, axlar
*Pass 3 ben mage, ländrygg
Detta upplägg har athleticmia hjälpt mej med Tusen tack till henne. Hon kommer att hjälpa mej att nå mitt mål!Så här kommer det att se ut framöver. Idag blir det vila är lite nere. Mår inte alls bra idag. Har ingen motivation alls…
11 september, 2006 at 21:25 #971590Anonym anvandareMembernu har ja kollat!!!de låter som hårdkör=)bara KÄMPA hihi lycka till nu..ska hålla ett öga på dej=)
11 september, 2006 at 21:33 #971591Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Jo det går bättre och bättre men hamnar ju i mina godis fällor på helgerna, när jag är ledig Men det ska försvinna det också Ska ha pojkvännen att bättre bilder.Är ju inte så mycket att se förtillfället men det är ju bra med före och efter bilder:p Ska börja i veckan med spinning och boxercise, spinning tre dagar och box en dag denna vecka Hur går det själv tjejen? kramen.jo e ju de man ser mest på nästan=)skitkul att ha=)
ååh de låter kul,vill me börja på box,du kommer hålla igång du=) själv ska ja bygga nu till feb sen ere deffdags,är sååå rädd frö att det inte ska funka men ja hoppas ialf=) måste va fit till nästa sommar som ja sagt nu i 3 sommrar hihi11 september, 2006 at 21:49 #971592Anonym anvandareMemberBim wrote:jo e ju de man ser mest på nästan=)skitkul att ha=)
ååh de låter kul,vill me börja på box,du kommer hålla igång du=) själv ska ja bygga nu till feb sen ere deffdags,är sååå rädd frö att det inte ska funka men ja hoppas ialf=) måste va fit till nästa sommar som ja sagt nu i 3 sommrar hihiDet är bra att du håller ett öga på mej, jag behöver det. för nu ska jag bli av med allt fett!
12 september, 2006 at 09:03 #971593Anonym anvandareMemberIdag blir det bara att följa dieten. Ingen träning, vilade igår och vilar idag. Är inte riktigt på topp mår inge bra. dagen räddad fått nåfon slags av magsjuka mår skit illa ialla fall…. kan det blir värre?!?!?!
Vad ska man äta när man är sjuk? nå måste man väl få isig.
13 september, 2006 at 18:58 #971594Anonym anvandareMemberDagens träning promenad 40 min. Ätit bra också, men mådde fortfarnde dåligt sen går dagen på morgonen så det blev bara en protein drink….
18 september, 2006 at 08:55 #971595Anonym anvandareMemberHar funderat och jag tänker lägga ner min journal ett tag. Tills jag kommer i bättre form och jag börja må bra med mej själv, vilket jag absolut inte gör nu.
Så vem vet jag kanske åter kommer. Men jag kommer hålla koll på er andra under tiden. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.