- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 april, 2008 at 22:43 #752973Anonym anvandareMemberFritiof Gure wrote:Sämsta passredogörelsen jag har skådat. Kom igen nu, du kan väl iaf skriva ner LITE om varje pass?
Va fan ja hade inte med mig något block å mitt minne e kort
Men jag lovar att bättra mig! :emo-thumb
Redan nästa pass hehe.16 april, 2008 at 11:44 #752974Anonym anvandareMemberJag vill också snart tattuera mig igen . dock denna gång på nacken .
16 april, 2008 at 18:11 #752975Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jag vill också snart tattuera mig igen . dock denna gång på nacken .Ok 8)va är de för motiv du har tänkt dig.
16 april, 2008 at 18:14 #752976Anonym anvandareMemberJävla gött väder är de ute..äntligen våren som kommit tro?
Man blir allt sugen på att skata lite :p Jaja nu e de träning iaf. Sen promenad hem.Blir de showdown i helgen kanske? Måste kolla upp vilka de e som spelar
Vad skulle man göra utan sina vänner16 april, 2008 at 22:03 #752977Anonym anvandareMemberYeah då va jag hemma från gymmet tränade på Kinna Hälsostudio idag de e helt ok 8)men kanske inte samma stämning som Exhale.
Rygg, lite trapz, lite mage och lite biceps [/b]blev de
Började med Chins
x 6
x 6
x 5
De var la sådär..Sen breda latsdrag framför
80kg x 5 reps
80kg x 5 reps
80kg x 5 reps
De kändes bra längesen jag orkade med den vikten8)Efter va de dags för hantelrodd min favorit övning
40kg x 6 reps
40kg x 6 reps
40kg x 6 repsDe kändes göött
Sen sittande rodd
70kg x 6 reps de var lite för tungt för mig så sen sänkte jag vikten
60kg x 6 reps de kändes mycjket bättre, bättre kontakt
60kg x 6 repsRodd i cable halvt uppifrån ( ingen aning va den heter)
40kg x 10 reps
40kg x 10 reps
40kg x 8 repsShrugs
30kg/arm x 11 reps
30kg/arm x 10 reps
30kg/arm x 10 repsCrunches på boll
x 8reps
x 10 reps
x 10 repsRepcrunches
20kg x 12 reps
25kg x 8 reps
25kg x 8 reps
20kg x 10 reps
Sista övningen var Marklyft
då var jag rejält trött
80kg x 6 reps
80kg x 6 reps
80kg x 6 repsSen körde jag tre set biceps bara lite extra hantelcurls stående
16kg /arm x 6 reps
13,5kg/arm x 6 reps
13,5kg/arm x 6 repsSen stretchade jag lite och promenerade hem 45-50 minuter.
17 april, 2008 at 11:37 #752978Anonym anvandareMemberSer bra ut det där :up:
18 april, 2008 at 18:08 #752979Anonym anvandareMemberBallPythoN wrote:Ser bra ut det där :up:Tack
18 april, 2008 at 18:08 #752980Anonym anvandareMemberNu ska jag i väg å träna.
Blir nog en lugn helg ändå.. har nästan inga pengar..
Så Showdown får de bli en annan helg..Ska städa min lägenhet i alla fall. Vårstäda- fan va de ser ut..:nerd:
19 april, 2008 at 08:12 #752981Anonym anvandareMemberIgår blev de ett supersnabbt bicepspass bara tre övningar och repsantalet låg mellan 15-20 Go PUMP
+två magövningar och promenad hem.Pratade med Nicklas på mitt jobb tidningsbuntarna väger mellan 6-7kg och Pallarna blir mellan 150-160cm höga ..de blir å lyfta
Hoppas dom hade kul på Seven Sins i går då ..
Nästa helg skulle visst hela gänget samlas på Hising Island. Yeah:pFick veta igår att en gammal kompis från kinna fått lägenhet på samma gård som jag hehe Ibland är världen liten.
Nu e de dags för promenad.
22 april, 2008 at 09:11 #752982Anonym anvandareMemberJag säger bara 2-0
hehe fan va gött att vi tog AIK igår vilken stämning![/b]
Jag var stolt i min blåvitrandiga halsduk men den andra halvleken sög.Har hållit på Blåvitt sen jag själv spelade fotboll och vi åkte flera lag (tror att jag var tolv) och kollade på en match. Vi fick autografer av Jesper Blomqvist, IFK-halsdukar å ahlgrensbilar haha de var ett tag sen nu:p
Annars har jag jobbat hela helgen, har inte hunnit träna och knappt hunnit träffa min pojk de känns rätt jobbigt.
Från och med idag börjar andraskiftet med så de bli tidig träning för mig denna veckan.Jonas visade mig en film på Kai när han körde ben de är flera övningar jag måste prova nästa gång jag kör ben8)
25 april, 2008 at 00:29 #752983Anonym anvandareMemberBröst & Axlar [/b]idag
Körde pyramidset i fri Bänk från 20kg upp till 60kg å sen tillbaks till 20 igen
Efter de hantelpressar lutande
Flyes på rak bänk
Cabel Cross i olika vinklarHantellyft åt sidan
Framåtlutat hantellyft
Framåtlutat lyft i cabel
Rotation i dragmaskin
Shrugs
Crunches på boll +5kg
Go pump
sen promenad till jobbet ca 45 minuter.Imorgon ska jag först och jobba sen på kvällen är de minnesstund för mina föräldrars bästa vänners son, som efter att ha blivit mobbad i flera år tog sitt liv.
Jag blir så förbannad arg å ledsen när jag tänker på de,
över hur jävla sjuk världen kan vara att barn mobbar ett annat barn tills han inte orkar mer.:yikes:
R.I.P MånsEn utav mina bästa vänner muckade från fängelse för några veckor sen.
Denna gången kommer de att gå bra. Jag tror på dig!27 april, 2008 at 12:49 #752984Anonym anvandareMemberGårdagenspass
Körde ben på exhale [/B]Började med Fria knäböj
tre set axelbrett mellan fötterna
tre set med ännu bredare mellan fötternasen raka marklyft samma där
tre sett axelbrett
tre sett bredare än axelbrettsen Kais special för gluteus såg lite ut som en tantövning men grym kontakt:nerd:
efter de liggande lårcurl
sen sittande vadpress
var uppe på 80 kg som mest gjorde 6orsittande donkeys
där maxade jag maskinen hehe
fast först flera set där jag ökade vikten allteftersom.avslutade med stående vadpress
den maskinen på exhale är mycket tyngre än vanliga vadpressar den känns nästan dubbelt så tung.Där var jag uppe på 150 och gjorde 6.or
(brukar oftast kunna köra ganska enkla 8or med hela magasinet på de flesta vadpressar jag prövat.)Var ute och promenerade på morgonen.
Sen blev de shopping i solskenet. Men inga öl fast mina kompisar messade å ringde hela dagen om olika fester. Kändes gott att kunna stå emot.
Men nästa helg blir de nog ett par öl hoppas bara solen skiner så man kanske kan dricka dom i någon park :p29 april, 2008 at 22:28 #752985Anonym anvandareMemberJävlar viken träningsvärk jag har haft de senaste dagarna! I ryggen, axlarna, bröstet, rumpan å baksida lår å vader haha varför ?
Har nog börjat ta i lite mer på passen kanske? :pJaha Bröst, Axlar å Triceps [/b]blev de idag
+ Promenad från jobbet hemBörjade med fribänk stegade uppvikterna
Sen blev de hantelpressar på lutande bänk
Flyes på lutande bänk
Å Cabelcross i olika vinklar mycket go Pump!Press bakom nacken
Hantellyft å sidan
Framåtlutat hantellyft
Rotation i cabel
Pushdowns
Hantel extensions enarms
Crunches på boll
Stretch och promenad från gymmet hem.De börjar kännas bra i kroppen jag e visserligen inte i någon form att tala om ..men de går åt rätt håll i allfall. Dessutom börjar baksida lår synas lite mer från sidan igen de känns gött.:nerd-tb:
På valborg blir de jobb å första maj likaså känns lite tråkigt när ens kompisar ska ut men jag överlever väl hehe..
29 april, 2008 at 22:31 #752986Anonym anvandareMemberRobin U wrote:Bra bruden!Visa filmen med Kai också!
Tackar!
Jag ska kolla med Jonas har ingen aning om va den heter..:ph34r:29 april, 2008 at 22:44 #752987Anonym anvandareMemberhmm mitt ryggpass på exhale [/b]har jag nog inte skrivit in …
Skriver de jag kommer ihåg var i söndags.
Chins gick riktigt dåligt tre set med 5or
sen var de latsdrag framför med brett grepp
Hantelrodd med 38,5kg x 6-8 reps 5 set
Skivstångsrodd va uppe 3 set på 80kg de var tungt som fan å kanske inte helt strikt men kontakten fanns där 3set 80kg x 6
Sittande rodd var uppe på 70 tror jag men de var på tok för tungt 60 passade bättre 3set -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.