få större bröst

Home Forums Dagböcker få större bröst

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • Author

tänkte dra igång nu igen efter 3 veckors uppehåll…….

mitt pogram:
    Dag 1 Bröst-Tricceps

Dag 2 Rygg-Bicceps

Dag 3 Bröst-Mage

Dag 4 Ben-Axlar

sen så vila en eller två dagar och så börjar jag om….

tyck till

Personligen tycker jag att det är aningen onödigt med två pass i veckan för en muskelgrupp om man inte kör över- eller underkroppsschema.
    Jag tycker att du ska satsa på ett bra pass i veckan istället med övningar som t. ex bänkpress, hantelpress, hantelflyes och dips.
    Ska du köra alla passen utan vila mellan? Jag hade tagit en vilodag mellan t. ex dag 2 och 3, men det är jag det. :)

Tack rasmus sak ta en funderare på dina råd och tack för komentaren:up:

Kan du sluta att skriva ditt schema i alla trådar som finns på forumet eller?

sory det var min lillebror men nu har jag fixat så detta inte ska upprepas:D:D:D

Fan vad gött bröst passet tog igår:d riktigt nöjd och så tog jag rygg idag och det tog kanske inte riktigt så underbart som bröst passet gjorde men man kan inte få allt här i livet och att få snygg kropp tar tid:D

Du kör bröst för ofta. Du kommer bli övertränad med stagnerad muskeltillväxt som följd. Ha MINST 72 tim mellan bröstpassen och kör inte så för länge. Jag skulle rek. max 3-5 veckor. Sedan köra bröst en gång i veckan.

okej okej ska jag tänka på och lägga på minet…

idag så blev det mage och jävlar vad bra det börjar gå med allt vad träning heter

bytt träningspogram nu!

i måndags blev det bröst

Lutande bänk : 40kg/10 rep 70kg/6 70kg/6 70kg/6
    bänk: 40kg/10rep 70kg/6rep 100kg/2rep 85kg/6rep 80kg/6rep
    hantel press 15kg/10 35kg/6 37kg/6 35kg/6
    kapel cross 4plattor/10rep 5plattor/6rep 6plattor/6rep 6plattor/6rep
    flys 3plattor/6 3plattor/6 4plattor/6

bffen669 wrote:
    Du kör bröst för ofta. Du kommer bli övertränad med stagnerad muskeltillväxt som följd. Ha MINST 72 tim mellan bröstpassen och kör inte så för länge. Jag skulle rek. max 3-5 veckor. Sedan köra bröst en gång i veckan.

Håller helt med.
    Har haft mycket framgång med prioträning för bröst med 2 pass i veckan, men då körde jag Måndag och Torsdag varav ena passet tungt och andra lätt. Men 4-5 veckor räcker bra, sen är det dags att backa till 1 pass i veckan. Har du verkliga problem med bröstutveckling ligger troligtvis problemet och lösningen i din teknik, inte i träningsmängden

Vincent Qvarfordt wrote:
    Håller helt med.
    Har haft mycket framgång med prioträning för bröst med 2 pass i veckan, men då körde jag Måndag och Torsdag varav ena passet tungt och andra lätt. Men 4-5 veckor räcker bra, sen är det dags att backa till 1 pass i veckan. Har du verkliga problem med bröstutveckling ligger troligtvis problemet och lösningen i din teknik, inte i träningsmängden

tack för era åsikter man det träningspogramet som ligger på denna sidan körde ja i två veckor nu kör ja mara bröst på måndagar och har gjort en enorm ökning:up:

segt med ben idag:(

Bytt schema nu vad tycker ni

Tränings schema

Måndag: Bröst och Triceps*

Tisdag: Rygg och Biceps , underarmar*

Onsdag: Axlar och Mage

Torsdag: Biceps/Bröst

Fredag: Ben/rumpa

Lördag: vila

Söndag: Mage och Axlar/ vila

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.