få större bröst

Home Forums Dagböcker få större bröst

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • Author

Antar att du har problem med bröstträningen?(PÅGRUND AV NAMNET PÅ JOURNALEN)

Jag har också väldiga problem med att få volym på bröstet, men den senaste tiden har jag backat ner vikterna och lagt på flera set!
    Jag kanske kör cirka 18 set för bröstet,kan värka mycket men det funka för mig.

Hoppas att allt går som du vill!!Ha e!

Tack för tipset detta ska testas Kanske redan idag

priest__88 wrote:
    Antar att du har problem med bröstträningen?(PÅGRUND AV NAMNET PÅ JOURNALEN)

Jag har också väldiga problem med att få volym på bröstet, men den senaste tiden har jag backat ner vikterna och lagt på flera set!
    Jag kanske kör cirka 18 set för bröstet,kan värka mycket men det funka för mig.

Hoppas att allt går som du vill!!Ha e!

Ja, fördrar också högset träning för de svaga muskelgrupperna om jag bara kör den muskeln en gång i veckan. Men jag ligger dock ännu högre än 18 set….

kommentera gärna mitt program, har 2 olika övn. som jag varierar med
    ..övn.1
    bänkpress
    uppvärmning
    70kgx10 ca 1 minut paus mellan 2 första setten
    80kgx10

100kgx 10 sedan ca 5minuter paus
    115kgx8-10
    5 minut paus
    122.5kg x 5-7
    5minut paus sedan
    snebänk
    90×10
    100×5
    85×10

därefter triceps..

övn.2 som jag slänger in lite då o då för konditionens skull

70×10
    80×10
    100×20 (max 24 lyckats engång)
    110×10-15
    110×10-13
    110×10
    snebänk
    85×15
    85×13
    85×10

tränar bänk o tricce engång/ vecka

testar sällan nå större vikter men har lyckats bygga bröstmusklerna hyffsat bra med mer rep o mindre set… antar att denna still bygger bra men inte så bra för att bygga styrka…

axlar dagen innan bröst enligt mig inte bra =)

bffen669 wrote:
    Ja, fördrar också högset träning för de svaga muskelgrupperna om jag bara kör den muskeln en gång i veckan. Men jag ligger dock ännu högre än 18 set….

Inte för att låta kaxig men jag blir aldrig riktigt trött när jag kör hög rep:-(
    andra tips? Någon övning?

Viktor Blomkvist wrote:
    axlar dagen innan bröst enligt mig inte bra =)

Ja sket i det pogramet och kör ist
    mån: bröst
    tis: rygg
    ons: biceps o underarmar
    tor: tricepS o axlar
    fre: ben o vader

Någon som har gryma övningar helst bröst men även andra delar på kroppen eller någon som har något grymt träningspogram ?

Det som är grymt för andra kanske inte just passar dig, gör ditt eget program med de övningar du tycker är bra. Sen gör du det svårt för dig själv också med alla dina olika splits. Kör basic, bröst med axlar och triceps tex. Sen träna hårt och tungt så kommer resultaten for sure.

Pontik wrote:
    Det som är grymt för andra kanske inte just passar dig, gör ditt eget program med de övningar du tycker är bra. Sen gör du det svårt för dig själv också med alla dina olika splits. Kör basic, bröst med axlar och triceps tex. Sen träna hårt och tungt så kommer resultaten for sure.

Jo jag vet men vill ha tips på olika övningar iaf:-) så man har olika..

Jag tycker det funkar jävligt bra iaf bästa spliten man kan ha enligt mig

Idag så ska brösten pumpas

Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.