- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 augusti, 2010 at 14:37 #55602Anonym anvandareMember29 augusti, 2010 at 14:37 #192543Anonym anvandareMember
Nu börjar återanpassningen efter lumpen. Är mer otränad än någonsin och nu måste jag komma tillbaka till nivån innan lumpen!
Hade innan idag glömt hur arg jag blir när jag inte får träna. Var riktigt förbannad och min sambo fick ta den smällen tyvärr. Han skickade iaf iväg mej till gymmet och då började det kännas bättre! Det var riktigt länge sedan jag verkligen var seriös med gymträningen. I lumpen blev det inte mycket heller, då var det mest löpträning som gällde. Och jag hatar löpträning. Speciellt med utrustning och kängor. Den tiden saknar jag inte. Skönt att vara civil igen!
Målet denna gång är iaf att köra minst 3 pass i veckan. Har inga speciella dagar utan det är lite beroende på plugget och jobbet. Just det! Någon som har tips på bra koffeintabletter? Apotekets suger stenhårt.
Då ses vi!
29 augusti, 2010 at 14:43 #192544Anonym anvandareMemberTeresia wrote:Just det! Någon som har tips på bra koffeintabletter? Apotekets suger stenhårt.Googla Alert FX, högdoserade koffeintabletter. Finns hos Gymvaruhuset
Lycka till!Med vänliga hälsningar
29 augusti, 2010 at 14:48 #192545Anonym anvandareMemberAnton Johansson wrote:Googla Alert FX, högdoserade koffeintabletter. Finns hos Gymvaruhuset
Lycka till!Med vänliga hälsningar
Perfekt! Tack!
29 augusti, 2010 at 21:05 #192546Anonym anvandareMember1,5 h promenad avklarad! Det är riktigt härligt väder ute och alldeles lagom varm! Så himla underbart att vara ute på djurgården, med alla andra motionärer iof men man kan alltid hitta guldkorn till stigar!
4 september, 2010 at 13:23 #192547Anonym anvandareMemberHar varit fullt upp med plugget och jobb under veckan så träningen har legat lite på is. Idag har jag iaf kört spinning i 45 min och core 30 min. Måste få bort min svank igen! Den var på väg bort innan lumpen, men det är inte direkt den typen av core-träning man håller på med i lumpen för att bibehålla det .
Har varit riktigt bitter idag oxå och hade bittra tankar under hela träningen. Men det är det som är bra med mej ibland! Att när jag väl har bokat ett pass som inte går att avbokas, då går jag dit, därför får jag tvinga iväg mig ibland. Så, nu är det bara att boka in pass under nästa vecka så jag tvingar dit mig några gånger till!
8 september, 2010 at 05:40 #192548Anonym anvandareMemberGod morgon! Härligt att få ta sovmorgon! Det är inte ofta det. Igår blev det lite halvjogg och snabb promenad i 1,5 h. Nu är det plugg och satsar på ett pass ikväll!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.