Faogel version 2.0

Home Forums Dagböcker Faogel version 2.0

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,292 total)
  • Author
    Jockepettersen wrote:
    Härliga marklyft :)

Tack Jocke :)

Snyggt Big L. Synes snart när jag tittar ner. Då blir de inga nådiga pass ska du veta ,

Dennis Johansson wrote:
    Snyggt Big L. Synes snart när jag tittar ner. Då blir de inga nådiga pass ska du veta ,

Tack Big D! Okej, härligt! Får försöka förbereda mig inför dom passen så jag pallar med dom :p

bra marklyft :)

Bröst & Axlar

[/b]

Bänkpress
    90kg*3
    95kg*3
    95kg*3
    80kg*10
    80kg*7

Sen satte nån störande gammal gubbe igång brandlarmet och det blev 20minuters avbrott.. 👿

Sned Hantelpress
    20kg*12
    25kg*8
    25kg*8
    20kg*10

Sneda Hantelflyes
    3 set

Cablecross
    3 set olika vinklar

Axlar[/b]

Hantellyft åt sidan
    5 set

Drag till hakan
    5 set

Sittande hantelpress
    4 set

Flyes för baksida axlar
    4 set

Axlarna kördes i giantset, sen avslutande jag med ett superset i Hantellyft åt sidan och Drag till hakan. Go pump!

Precis när jag började få upp pumpen i brösten så gick brandlarmet igång, blev duktigt lack!! Men jag satte iaf veckans mål i bänken, 95kg*3 så det e jag nöjd över. Kom fram lite folk och sa att jag växt på bra sen dom såg mig på gymmet sist. Väldigt roligt att höra, gör en motiverad :)

[youtube=5cUn7D4NCNg]

Stark jobbat! Sjukt stark i bänkpressen med =)

Pontura wrote:
    bra marklyft :)

Tack!

Boxer wrote:
    Stark jobbat! Sjukt stark i bänkpressen med =)

Thanx, den gamla styrkan i bänken e på väg tillbaka nu så det känns bra :)

Här kommer ett klipp på dagens träningspartner, egentligen hockeyspelare och säsongen e i full gång.
    BIG HAMPE, marklyft på 200% av kroppsvikten, 14år!!![/b]
    [youtube=8mlleWSAm5k]

de e fan bra gjort för 14 år och 200 procent body weight

Bra bänkat, klart som fan att du fixar 120kg till skolavslutningen! Starkt av Hampe, han kan nog bli en bra markare i framtiden om han fortsätter utvecklas!

Pontura wrote:
    de e fan bra gjort för 14 år och 200 procent body weight
    Jockepettersen wrote:
    Bra bänkat, klart som fan att du fixar 120kg till skolavslutningen! Starkt av Hampe, han kan nog bli en bra markare i framtiden om han fortsätter utvecklas!

Ja han e stark i mark Big Hampe! :p
    Och angående bänken så ja, nu för tillfället känns det som att 120kg kommer åka upp till skolavslutningen, bara hoppas att styrkan fortsätter öka såhär!

Det blir vilodag idag, ganska mycket läxa att göra :(

Läxor är surt, skönt att sluta 9:an snart :D

Körde ett benpass igår, kommer inte ihåg vikterna men det blev 10 set böj, 4 set benpress och 2 set benspark för framsidan också 6-7 set bakisda! Ska snart iväg och plåga vaderna :)

Pontura wrote:
    Läxor är surt, skönt att sluta 9:an snart :D

Hata läxor! Ska bli riktigt härligt att sluta 9an :D

Armar[/b]

Stående Alternerade Hantelcurl
    15kg*12
    20kg*8
    22kg*5 Kortvarigt PB
    22kg*6 PB
    18kg*8 -drop-> 12kg*15

Hammercurl
    26kg*8
    30kg*5 PB
    30kg*6 PB
    26kg*10

Scottcurl (Första gången)
    Stång+10kg*12
    Stång+15kg*8
    Stång+20kg*4

21an
    2set

Dipsmaskin (Första gången)
    85kg*12
    85kg*10
    90kg*8
    90kg*8
    90kg*8

Frenchpress
    22kg*8
    22kg*8
    22kg*10

Enhands Hantel Bakom Huvet
    10kg*8
    10kg*8
    10kg*7

Pushdowns
    2set

1,5 timme innan passet började jag ladda upp ordentligt med mat, och på bussen på väg till Helsingborg gick det ner 4 dammsugare, lite Arginin, lite GlycerGrow och 1 liter vatten till det. Kan bara konstatera en sak, det gav ett heeelv*tes TRYCK!!! [/b]
    Tränade inne på SATS Helsingborg hos min bror idag, så det blev lite övningar jag inte brukar köra. Riktigt härligt pass :D

Mina armar är idag Out of order… Helt förstörda sen igår :) Men men, jag har gjort ett nytt upplägg för min träning nu som jag kommer följa några veckor framöver. Kommer fokusera på att få upp styrkan i bänlpress igen och även tekniken där. Så ett vanligt tungt bröstpass och ett lite lättare med få repetitioner men väldigt explosiva. Så här kommer det att se ut:

Dag 1, Rygg/Trapz/Biceps
    Dag 2, Bröst/Triceps
    Dag 3, Vila
    Dag 4, Ben/Vader
    Dag 5, Bänkpress/Axlar

Eventuellt att jag kommer köra mage och vader på helgerna om jag är träningssugen då också. Fokus på styrkan i bänkpress är för att kunna klara av 120kg i bänkpress innan jag slutar nian(11juni)[/b] som är ett av mina mål just nu.

Igår efter mitt pass så övade jag och brossan lite posering inne på SATS, blev ingen bra bild på mig men Faogel fastnade på bild. Ska tilläggas att han hade ett uppehåll med ryggträningen från Maj 2009 till Januari 2010 men han har nu börjat köra på lite igen!

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,292 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.