Ain’t nuttin but to.. hålla med. :emo-thumb
Har inte slutat träna om någon trodde det, jag blev bara lite småirriterad över att alla bilder som innan fanns i min dagbok är borta och att de inte kommit tillbaka på typ två veckor.. Men men, jag jobbar och ligger i. Första skift denna veckan, 0600-1430. Sköter fortfarande kosten strikt men äter på lite friare. Dieten avslutade jag på midsommar, dock har jag inte tagit några riktiga ”efter bilder” utan bara några impulsiva bilder när det kändes bra.
Det blev totalt cirka 12 veckors diet om man räknar med New York resan och ett vikttapp på typ 10-11kg. Formen blev bättre än efter förra årets diet och det var målet, mer markeringar i benen än någonsin förut, inget freakigt men fortfarande tillräckligt för att jag ska vara nöjd. Kommer fortsätta med mitt schema som jag avslutade dieten med, dvs 6pass i veckan. Det är planen, men det e ju sommar och det händer lite mer än vanligt så dyker det upp något roligt utanför gymmet så kommer det antagligen gå före om jag känner för det.
Tränade rygg och biceps igår, tjocklek. Så det blev 3set mark på 170kg, 5or, följtr av stångrodd, kabelrodd och hantelrodd. Styrkan försvann lite grann under dieten men nu så ska jag tillbaka och förbi! My back will be thick om några år, nerifrån och hela vägen upp! När jag var i USA så var väl den största skillnaden mellan byggarna på gymmen där och här hemma just tjockleken över bröst och rygg och det vill jag också ha. Så det kommer bli många tunga marklyft, stångroddar och roddar över lag på ryggpassen framöver! Ser fram emot detta! Ska beställa hem kreatin snart också, funkade skitbra sist tyckte jag.
Aja, nu e det dags för sista måltiden sen blir det att förbereda mat inför imorgon och sen blir det sängen. Axlar/triceps står på schemat imorgon. See you then!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY