- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 juli, 2009 at 22:02 #551237Anonym anvandareMember
Så, på´t igen. En ny journal kan väl inte vara fel? I alla fall är det det jag övertygat mig själv alldeles för många gånger nu. Den här skall jag i alla fall försöka hålla igång ordentligt. För tillfället är mitt liv rätt inriktat på festande då jag är singel i Uppsala, lägger man till en hel bunt festsugna vänner, personalpris på nationerna och KK-kort så kan man räkna ut med röven att det lätt blir lite mycket av det goda ibland.
Veckans träningspass so far:
Veckans pass:Tisdag
Frontböj 75x6x5
Chins kv+20x5x2 kv+15x7x2
FU-bänk 70x8x3
Ryck 40x6x4
Stångcurls 50x6x2 42,5x8x2
Militärpress 40x8x2
Torsdag
Bänkpress 90×5 90×4 85x6x3
Knäböj 85x6x4
Benlyft 10×4
Stöt 50x6x4
Hantelrodd 31x8x4
Dips kv+20x8x2 kvx16
Träningen går för tillfället lite segt då jag jag är inne på andra träningsveckan efter fyra veckors påtvingat uppehåll. Detta kombinerat med ett fysiskt sommarjobb, dålig nattsömn pga hettan och hettan i sig själv när man springer omkring med blåkläder om dagarna gör att jag känner mig mer än aningen trycklös.
3 juli, 2009 at 22:02 #71067Anonym anvandareMember3 juli, 2009 at 22:06 #551238Anonym anvandareMemberNågra halvtaskiga bilder på dagsformen. Jag får lägga upp bättre imorgon. Bilderna till vänster är relaxed.
3 juli, 2009 at 22:16 #551239Anonym anvandareMemberTrådtiteln tyder på att du har rätt ordning på prioriteringarna.
Trevligt med helkroppspass. Hur länge har du kört på detta vis? Ditt registreringsdatum skvallrar om att du har tränat ett tag.
3 juli, 2009 at 23:00 #551240Anonym anvandareMemberFinns det nationsliv i stan så här års?
Bra resultat i bänken och dipsan tycka jag.
Lycka till!3 juli, 2009 at 23:04 #551241Anonym anvandareMemberSnygg spegel!
:whistle:
Kör hårt med träningen!!!4 juli, 2009 at 21:48 #551242Anonym anvandareMemberDagens träning
Marklyft 140x6x5
Chins kvx10 x9 x8
Skullcrushers 50x8x2
Hantelcurls 21x6x3
45 min
Kom iväg lite sent till gymmet som stänger kl 13.00 på lördagarna.
Körde lite lätta marklyft för att komma in i formen igen sedan gjorde jag ett intensivt och svettigt pass där jag hoppade över hantelpress och crunches för att hinna med. Magen och brösten har fått tillräckligt med träning den här veckan i alla fall.4 juli, 2009 at 22:09 #551243Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Trådtiteln tyder på att du har rätt ordning på prioriteringarna.Trevligt med helkroppspass. Hur länge har du kört på detta vis? Ditt registreringsdatum skvallrar om att du har tränat ett tag.
Jag brukar köra helkroppspass när jag deffar och sedan gå över till halvkroppspass är jag går upp i vikt igen. Jag har väl använt mig av halv- och helkroppspass i närmare tre år nu. Jag trivs utmärkt med det. När jag körde splittat blev det ofta så att jag missade ett pass och då fick jag en djävulsk träningsvärk på en gång. Om jag tränar igenom kroppen oftare så slipper jag träningsdvärken och ¨ökar mer i styrka.
Huffo the A-LagaRe wrote:Finns det nationsliv i stan så här års?Bra resultat i bänken och dipsan tycka jag.
Lycka till!Om man inte räknar med de privata fester de som har nycklar in till nationen anordnar så händer det inte mycket. Själv är jag och jobbar i Östergötland för tillfället så jag vet inte om det händer något speciellt just nu.
Nja, både bänken och dipsen kommer väl förhoppningsvis höjas ett snäpp inom ett par veckor trots viktnedgång. Jag har varit lite trög nu i värmen och efter jobbet men nästa vecka skall jag försöka dra på ett extra kol med träningen.Jag gillar din signatur för övrigt. Jag kan tänka mig att professorerna klagade en hel del över att behöva bo i Kåbo på den tiden det begav sig. Lata professorer finns det gott om.
Pixi wrote:Snygg spegel!
:whistle:
Kör hårt med träningen!!!Tack älvan. Spegeln kan jag inte ta åt mig äran för, den är en släktings, men jag lovar att vidarebefordra berömmet.
4 juli, 2009 at 22:20 #551244Anonym anvandareMemberBilder från idag. Fulare spegel men motivet är detsamma.
5 juli, 2009 at 18:31 #551245Anonym anvandareMemberMantus wrote:Jag gillar din signatur för övrigt. Jag kan tänka mig att professorerna klagade en hel del över att behöva bo i Kåbo på den tiden det begav sig. Lata professorer finns det gott om.Haha, ja vi hade en professor som inte svarade i telefon ett halvår efter att han brutit foten. Lyckligtvis har han gått i pension nu.
Vad pluggar du för något?
On topic så ser du rätt grov ut på dina bilder:up:.
11 juli, 2009 at 18:47 #551246Anonym anvandareMemberVeckans träning. Jag har haft internetproblem hela veckan så här kommer uppdateringarna för veckan.
Tisdag:
Frontböj 75x6x5
Chins kv+20x5x2 kv+15x7x2
FU-bänk 70x8x3
Ryck 40x6x4
Militärpress 40x8x2
Stångcurls 50x6x2 40x8x2Tid 45 min.
Kommentar: Skulle iväg och se på speedway efter jobbet så det fick bli ett riktigt snabbpass. Lyckades avhandla ett normalt entimmespass på fyrtiofem minuter. Tempot höll på att mörda mig.
Piraterna förlorade tyvärr på hemmaplan så det var en måttligt rolig stämning på arenan.Bahh 👿Torsdag:
Bänkpress 90x6x2 85x6x3
Knäböj 85x6x5
Benlyft 10×4
Stöt 50x6x4
Hantelrodd 33,5x8x2 31x8x2
Dips kv+20x8x2 kvx16tid 1 tim 10 min
Kommentar: Bra pass men ingen vidare intensitet. Var trött sedan tisdagspasset.
Lördag (idag).
Marklyft 145x6x5
Chins kvx10 x8 x8
Skullcrushers 50x8x2
Mage i någon magtjafsmaskin med varierande belastning 10×3
Lutande hantelpress 29x8x3
Hantelcurls 21x6x3
Rotatorkuff m hantel 6x15x4
Tryndrag 24x15x41 tim 10 min
Kommentar: Marklyften kändes lätta men jag ökar succesivt så jag inte går på för hårt nu när jag kör så mycket korsryggpåfrestande.
12 juli, 2009 at 11:25 #551247Anonym anvandareMember8km löpning på 43min idag. Visserligen var det väldigt ojämn terräng men resultatet skall slipas högst betänkligt nu under veckorna. Efter att jag slutat arbeta för det bli löpning två till tre gånger i veckan.
12 juli, 2009 at 11:29 #551248Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:Haha, ja vi hade en professor som inte svarade i telefon ett halvår efter att han brutit foten. Lyckligtvis har han gått i pension nu.Vad pluggar du för något?
On topic så ser du rätt grov ut på dina bilder:up:.
Ja, konstiga professorer har jag haft min beskärda del av också. Jag studerar till jurist och på något vis verkar personer med dysfunktionella personlighetsdrag ofta aspirera till professorstiteln.
12 juli, 2009 at 11:35 #551249Anonym anvandareMemberMantus wrote:8km löpning på 43min idag. Visserligen var det väldigt ojämn terräng men resultatet skall slipas högst betänkligt nu under veckorna. Efter att jag slutat arbeta för det bli löpning två till tre gånger i veckan.löpning idag????
var inte du ute igår?! det var ju ändå lördag igår menar jag…12 juli, 2009 at 12:04 #551250Anonym anvandareMemberPixi wrote:löpning idag????
var inte du ute igår?! det var ju ändå lördag igår menar jag…Jag skulle varit ute igår men sitter fast i Ödeshög nu några veckor i sommar och måste ta bilen om jag skall ut någonstans (moment 22). De jag skulle åka in till civilisationen med bestämde sig för att gå ut och festa på måndag istället så det blev att slappa i soffan med några kompisar och öl, kycklingsallad och speedway på tv.
På måndag blir det fest, det kommer bli en plåga att gå upp på tisdag men det är smällar man får ta. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.