Festande inramat av lite halvseriös träning

Home Forums Dagböcker Festande inramat av lite halvseriös träning

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author

Lite småtrött idag. Att festa till två på natten och sedan gå upp och jobba vid 07 på morgonen är ingen hit direkt. Skall gå hem och sova ett par timmar och sedan skall jag försöka få till ett gympass.

Träning 15/7
    Frontböj 75×6 77,5x6x4

Chins kv+20x5x2 kv+15×7 kvx14

FU-bänk 72,5x8x3

Ryck 40x6x3 45x6x1

Militärpress 40x8x2

Stångcurl 50x6x2 40x8x2

Träning 17/7

Bänkpress 90x6x2 85x6x3

Stöt 50x6x2

Förra veckan blev inte mycket träning gjord, om man nu inte räknar hävrörelsen med armen när man lyfter ölen, försök till dans på olika klubbar och lösaktighet med kvinnfolk som träning. Fan vet om man inte skall det förresten.
    På måndagen var jag en sväng på Måndagsklubben i Vadstena tillsammans med en yttligt bekant. Det var bra drag där inne men han jag kom med stod mest i ett hörn och vågade inte aktivera sig så jag fick gå ut och jaga på dansgolvet själv. Vid halv ett började han gnälla på att det inte var roligt och att han ville hem, tro fan att det inte är roligt om man står i ett hörn. :|
    Eftersom jag skulle jobba dagen efter så bestämde jag mig för att det var lika bra att dra sig hemåt och ringde upp vår skjuts. De första timmarna på jobbet dagen efter gick lite småsegt men sedan kom jag igång igen. Jag orkade däremot inte med någon träning på kvällen så det fick bli på onsdag. På fredag skulle jag till Norrköping och en kompis för att festa och passade på att ta ett pass innan, träningen gick dock otroligt segt efter onsdagens pass och jag bestämde mig för att det inte var värt att skada mig så jag gick och duschade och bastade en bit in i passet istället.

På fredagen blev det utgång på Hugos i Norrköping vilket var riktigt roligt, stannade kvar till tio i tre på natten. Vi började vandra hemåt till min kompis lägenhet för att sova och la oss vid kl 04. Vid niotiden var jag uppe och var pigg som en lärka konstigt nog, fick sparka upp min kompis som inte alls tyckte om den arla morgonstunden lika mycket som jag gjorde.:D Så efter en dusch och frukost tog jag bilen hem vid 12 tiden för att hinna packa om innan jag åkte till Jönköping med några andra kompisar.
    Den kvällen gick betydligt blötare till och resulterade i att jag vaknade upp i en säng i en stadsdel jag inte alls visste vart den låg. Var ändå skapligt pigg vid kl 10 och fick åka buss hem till min Jönköpingskompis lya innan vi tog bilen till Ödeshög igen. Sedan sov jag bort i stort sett hela söndagskvällen.

Måndagens träning

Frontböj 77,5x6x2 80x6x2 75×6

Chins kv+20x5x2 kv+15x7x2

FU-bänk 75×8 72,5x8x2

Ryck 40x6x2 45x6x2

Militärpress 40x8x2

Stångcurls 50x6x2 40x8x2

Onsdagens träning

Bänkpress 90x6x4 85×6

Knäböj 85x6x3

Benlyft 10×4

Stöt 50x6x4

Hantelrodd 33,5x8x2 31x8x2

Dips kv+20x8x2 kvx16

Passen den här veckan gick mycket bra, bra ökningar på frontböj och bänkpress med en del småökningar i de andra övningarna. Idag beger jag mig hem till Uppsala några dagar innan jag far ner och hälsar på mina farföräldrar i Ronneby så i morgon blir det ett pass på mitt hemmagym i Uppsala innan jag går ut med några kompisar. Temat den kvällen blir strandparty så om någon i Uppsala ser ett trettiotal killar komma förbi i Hawaiiskjortor,solglasögon, sandaler och shorts så är det vi.:D

Den här ska jag hålla koll på.

Verkar som du flänger en del i Sverige, hojta till om du har vägarna förbi Broville. :D

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.