- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 januari, 2011 at 22:33 #404226Anonym anvandareMember
Ålder: 24
Vikt: 88kg
Längd: 177
Gym: Lite överallt.
Bänk: Ingen aning, får ta reda på det. Gjort 6 reps på 125kg som bäst. Sattes för ett tag sedan.
Mark: 220 senaste passet
Böj: ingen aning, får ta reda på det. 170x3kg som bäst. Sattes för ett tag sedan.Bakgrund: Spelat tennis som ung, gymmat lite på skoj senaste åren. Får se vad det blir av mig.
Blir förhoppningsvis mest bilder, videos och lite siffror.
Lägger en blandad bild på fysiken. Bilderna går hem som fan på lunarstorm.
mvh
25 januari, 2011 at 22:33 #62274Anonym anvandareMember25 januari, 2011 at 22:35 #404227Anonym anvandareMemberEn film med Samir Troudi från i måndags, rygg kördes.
[youtube=Rk1fhns_Iig]Stjäl lite videos ifrån Samir där jag medverkar.
[youtube=F3eSjFAKKkM&][youtube=ijQk7rvkOs8&]
[youtube=Di0H4W7k7bw&]
[youtube=A8cXunI4k7g&]
[youtube=Q8uheDjF1zQ&]
[youtube=i7i_ENahXRI&]
[youtube=ZPNUXvERxa4&]
[youtube=yJ8j9f7Oq2A&]
25 januari, 2011 at 22:38 #404228Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Ålder: 24
Vikt: 88kg
Längd: 177
Gym: Lite överallt
Bakgrund: Spelat tennis som ung, gymmat lite på skoj senaste åren. Får se vad det blir av mig.Blir förhoppningsvis mest bilder, videos och lite siffror.
Lägger en blandad bild på fysiken. Bilderna går hem som fan på lunarstorm.
mvh
Jevflar snygga ben!!
25 januari, 2011 at 22:39 #404229Anonym anvandareMemberHur mycket bänkar du då?
25 januari, 2011 at 22:49 #404230Anonym anvandareMemberNice att du skriver här! Kötta på!
25 januari, 2011 at 22:53 #404231Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:[youtube=Rk1fhns_Iig]
Det krävs då en karl till allt..tack älskling! Nu vet jag hur man gör
26 januari, 2011 at 12:27 #404232Anonym anvandareMemberKan väl skriva direkt hur jag äter, för alla dagar ser nästan likadana ut ifall inget speciellt händer.
60g fiberhavregrynsgröt, 50g whey/caseinpudding/keso/kesella (mmsports nya casein är underbart!!)
50g casein
80g ris, 200g nötfärs, 30g ketchup + sallad (om jag orkar fixa eller har hemma)
50g ris, 200g nötfärs, ketchup + sallad
före träning: pwo + malto + bcaa/eaa (totalt 60g kolhydrater, 12-15g bcaa/eaa)
efter träning: malto + bcaa/eaa (totalt 60g kolhydrater, 12-15g bcaa/eaa)
70g ris, 200g nötfärs, 30g ketchup + sallad (om jag orkar fixa eller har hemma)
Sedan blir det oftast whey/caseinpudding/keso/kesella tills dess att man lägger sig
( 200g okokt ris, 600g nötfärs 10%, 200g casein, 30g bcaa, 60g malto, en omgång pwo, 60g havre )
26 januari, 2011 at 15:53 #404233Anonym anvandareMemberFan va nice att du också dragit igång en liten journal igen Ska hålla koll på dig och din kamp mot fläsket…
26 januari, 2011 at 19:47 #404234Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Fan va nice att du också dragit igång en liten journal igen Ska hålla koll på dig och din kamp mot fläsket…Mer en kamp med fläsket
Dagens pass var axlar, med Thony Sundgren och Robban på Sportlife Backaplan.
Cybex axelpressmaskin först, blev 75kg per sida.
axelpress i benpressen, sjukt oväntat men kul med andra övningar
Sidolyft med hantel
baksida omvänd pecdec
drag mot hakan i cablecrosssedan lite triceps. Pushdown med rep, med stång och pushdowns maskin.
Därefter matade jag vader och lite cardio i väntan på Johannes som blev försenad så jag åkte hem
27 januari, 2011 at 21:52 #404235Anonym anvandareMemberMycket givande dag idag… Buffé med Jonathan ’Birdman’ Fogelberg och en annan byggarkompis.
Man skall inte köra benpasset efter en buffé, det är rent av idiotiskt.
Var inom MMsports på dagen med Samir och Jonathan. Så vi fick lite prover på deras PWO’s då jag inte testat dem samt jag fick en tshirt så man kan representera på gymmet Köpte även mig X-Tend Lemon Lime.
Benpasset blev:
uppvärmning i benspark sedan
Böjmaskin, benpress, sittande lårcurl, benspark och raka mark. Därefter gick jag på vaderna.Anledningen till att jag ej skriver vikter är för att jag har ingen aning. Måste börja anteckna ifall ni vill läsa sådant. Bilder och videos kommer när jag tränar ihop med någon, idag blev det solo.
Snackat lite med Los el coachitas idag via mail, så matintaget var godkänt framöver och lite ändringar i träning kommer att göras. Ni kommer märka vad som sker.
Testade Body Science jacked XX idag. Var precis så jag vill en pwo ska vara. Lite stickande, lite extra fokus (så man kan få in varenda flickrumpa i lokalen och njuta) samt det där lilla extra!
27 januari, 2011 at 21:57 #404236Anonym anvandareMemberTrevligt, massor med film också, det får vi allt följa.
31 januari, 2011 at 09:16 #404237Anonym anvandareMembertränade rygg igår efter två vilodagar.
Körde latsdrag med långstångbångwång, latsd. med v-handtag.
Sittanderodd med ”bicepscurl-rakstång”, skivstångsrodd och gymleco stående rodd.Idag blir det bröst, tror Samir är där samtidigt så det kan tas en liten bild eller videoklipp.
2 februari, 2011 at 13:07 #404238Anonym anvandareMemberi måndags blev det bröst i göteborg.
Idag blir det ben på det lokala gymmet.
Finns inte så mycket att säga, ska se om man kan fixa någon film snart.
Blir axlar imorgon så då ska vi försöka lösa de.Har testat Jacked XX, Vip-X och Vip-X Extreme ifrån Body Science senaste passen.
Jacked XX och Vip-X får bäst omdömme av mig, vet inte varför jag inte kände av Vip X Extreme faktiskt.
Bäst smakade Jacked XX så får snart beställa hem en sådan burk2 februari, 2011 at 13:11 #404239Anonym anvandareMemberRichard B wrote:i måndags blev det bröst i göteborg.
Idag blir det ben på det lokala gymmet.
Finns inte så mycket att säga, ska se om man kan fixa någon film snart.
Blir axlar imorgon så då ska vi försöka lösa de.Har testat Jacked XX, Vip-X och Vip-X Extreme ifrån Body Science senaste passen.
Jacked XX och Vip-X får bäst omdömme av mig, vet inte varför jag inte kände av Vip X Extreme faktiskt.
Bäst smakade Jacked XX så får snart beställa hem en sådan burkSjälv tycker jag att VIP-X smakar helt överlägset, båda smakerna och jmf med alla pwo´s jag testat oavsett tillverkare.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.