- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 oktober, 2005 at 23:58 #56541Anonym anvandareMember22 oktober, 2005 at 23:58 #257276Anonym anvandareMember
Hej hopp alla nya och gamla vänner
Tänker inte skriva om min bakgrund just nu, utan ta det lite senare.
Är en aktiv människa som gillar att testa olika saker.Jag sysslar mest med marathon och styrekträning, men då och då tävlar jag lite i judo och boxning.
Har stått på scen och spänt lite muskler också:oFakta
166 cm
32 år
Gift med Mini Åsa (snart medlem)
Har en dotter (Liza) på 4 år
Har en egen boxningsklubb
Jobbat som PT och kostrågivare i ca fem år nuLite meriter:
Georg HällstorpBoxning: 71kg (69 kg)
1:a Sydsvenska Mästerskapen
1:a Bronco Cup
1:a Ny-Sm (även utsedd till bästa boxare)
2:a Sydsvenska M
2:a Landskrona Box open
2:a Bronco Cup
2:a Mattias Minnes Cup
3:a Gothenburg ABC Open
Har vunnit över två killar, som har tagit SM-silver.
Har vunnit över Norge tvåan.
Rankad som bäst femma i Sverige.
Har tävlat i lätt tungvikt 81kg, trots att det inte är min
viktklass.
Utan tränare eller coach (det är ju min egen klubb).Judo:
1:a Hallands Träffen
1:a Hallands Mästerskap
1:a Syd Cup
1:a Väst Cup
1:a Gulor Cup (både viktklass och overall)
2:a Hallands Mästerskap
2:a Syd cup
2:a Väst cup
3:a Väst cup
2:a Fästningsträffen
3:a Svenska JudocupenBodybuildning :
1:a Vårpokalen
1:a Decembercupen
2:a Anderzen Grand prix
3:a Decembercupen
3:a LuciapokalenLöpning:
1:a Bromölla marathon
1:a Landskrona marathon
2:a Göteborgs marathon
1:a Öxabäcksloppet
2:a Hallandsloppet
2:a Varbersloppet
2:a Friskusloppet
1:a, 2:a och 3:a i Halland i Stockholm Marathon.
Sprungit över 11 Maror (4,2 mil) och tre halvmaror (2,1 mil)
Har även sprungit i 24-timmarsloppet då jag sprang över 16,5 mil (Nordiska Mästerskapen).Deltagit i Starkaste Mantävlingar (minst och lättast på
långa vägar), kom dock inte sist nån av gångernaSäkert missat en massa, men lite blev det allt.
Mest stolt över mina meriter är att jag gör det utan någon som
hjälper mig, utan är min egen tränare och rådgivare.23 oktober, 2005 at 00:03 #257277Anonym anvandareMemberHär lite av mina framtidsplaner, som jag hoppas kommer att förverkligas, men mycket måste skötas bra.
Sedan måste man ha lite tur och en god ekonomi:)2006
Paris Marathon
Vårpokalen
Stockholm Marathon
24 – timmarloppet
Östergarn Marthon
Eventuellt också ett par judo och boxningstävlingar i mån av tid23 oktober, 2005 at 00:11 #257278Anonym anvandareMemberDetta har h
23 oktober, 2005 at 00:24 #257279Anonym anvandareMemberNu hj
23 oktober, 2005 at 08:50 #257280Anonym anvandareMemberHej hopp Kalle …
Jobbat två timmar nu (japp det finns de som gillar att träna tidigt), så tänkte jag göra min tradtionella morgonlöpning.
Det blir ca 15 km i lugn takt, för att sedan börja jobba igen.Frugan ben i morse:nerd-tb:
23 oktober, 2005 at 09:29 #257281Anonym anvandareMemberja då var det nytt forum igen
Kul och se er här….Kämpa på nu, inte mycket tid kvar , Ge Åsa lite peppning från mig nu me…..:emo-thumb
snart ses vi :worship:23 oktober, 2005 at 11:27 #257282Anonym anvandareMemberKul att se dig här också! Ytterligare en anledning att komma hit igen och smygkolla på andras träning….
Inspirerande att få lite bilder av Åsas form när man själv är förkyld och har träningsförbud. Något att satsa på när hälsan är i ordning igen!
Hoppas det går jättebra för henne på SM!Ska heja så gott jag kan trots mitt halsont!
23 oktober, 2005 at 14:06 #257283Anonym anvandareMemberImponerande meritlista.
Får publiken se lika mycket bilder som på Exhale kommer Fever att uppta en heeeel del lagringsutrymme för siten. :p
Men en hel del bilder var faktiskt dessutom lustigt underhållande bilder. :emo-thumb23 oktober, 2005 at 14:25 #257284Anonym anvandareMemberhar åsa planer på decembercupen med?
23 oktober, 2005 at 18:20 #257285Anonym anvandareMemberTess wrote:ja då var det nytt forum igen
Kul och se er här….Kämpa på nu, inte mycket tid kvar , Ge Åsa lite peppning från mig nu me…..:emo-thumb
snart ses vi :worship:Det tunga är ju att vi inte hinner träffa varandra, så mycket som vi vill;)
Vi längtar tills vi kan ha matdueller (tävling vem som gör bäst maträtt), ut och plocka svamp, busa med Liza, ha mysiga temahelger ( kines mat, kläder, film mm).
Men snart såVi längtar till våra marathonäventyr, så får vi ju ut och resa med hela familjen:yahoo:
Kolla bara Tess 36 000 löpare och fler lär det bli nästa år då det är 30 års firande:drunk:
23 oktober, 2005 at 18:35 #257286Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Kul att se dig här också! Ytterligare en anledning att komma hit igen och smygkolla på andras träning….
Inspirerande att få lite bilder av Åsas form när man själv är förkyld och har träningsförbud. Något att satsa på när hälsan är i ordning igen!
Hoppas det går jättebra för henne på SM!Ska heja så gott jag kan trots mitt halsont!
Visst är det kul att kolla in andra och se hur de har det, men det finns ju så många:read:
Man hinner ju inte med alla:yikes:
Men lovar att kolla in dig när du närma dig det stora målet:P
Se nu bara till att bli frisk, så kan skrika röven av dig:rtfm:23 oktober, 2005 at 18:42 #257287Anonym anvandareMemberCiB wrote:Imponerande meritlista.
Får publiken se lika mycket bilder som på Exhale kommer Fever att uppta en heeeel del lagringsutrymme för siten. :p
Men en hel del bilder var faktiskt dessutom lustigt underhållande bilder. :emo-thumb😮 Nu skall vi inte vara sådana.
Vill inte ha någon egen hemsida (trots tjöt), så ja klämmer mig in här( och på Kollo) för att skriva av mig lite skit och uppdatera min grymma svenska:whistle:
Bilderna gör ju att jag slipper skriva så mycket:p23 oktober, 2005 at 18:54 #257288Anonym anvandareMemberSrednq wrote:har åsa planer på decembercupen med?Nix hon är ingen BB eller fitnessbrud, bara en enkel body fitnesstjej:)
Men kanske någon gång i framtiden:emo-thumb
Efter SM, kommer familjen att koncentrera sig på kommande marathon tävlingar.
Men vi dyker på tävlingar framöver, då flera av mina kunder tävlar och skall tävla i BBBF.Själv skall du till Decembercupen?
En trevlig och mysig tävling, men jobbig för de tävlande:up:Bild:
Från DC -0323 oktober, 2005 at 21:56 #257289Anonym anvandareMemberäven om jag inte känner er så är det alltid lika kul å följa era äventyr i diverse forum!
keep it up!:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.