- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 november, 2005 at 18:10 #257440Anonym anvandareMemberG45P wrote:jo tisdagarna brukar va korta så jag kanskae kommer förbi en sväng
:emo-thumb
Tisdag jobbar jag till 19:(
Det är bara att inse det blir ingen kärlek mellan dig och mig:(13 november, 2005 at 18:36 #257441Anonym anvandareMemberLite uppdatering:
Jobbat lite och sedan bara slappat.
Har börjat planerna in mitt kommande liv (för att återhämta mig på bästa sätt).
Kommer att ha lite inrutade tider för vila och saker jag inte tar mig tid till.
Efter Lucia tänkte vi ju skaffa barn (om allt klaffar), sedan får vi planera därefter.
Dock har vi våra planer kvar till nästa år.
Men mycket kommer att hända även nästa år, då gäller bara att lyssna än mer.Lägger nu om flera kunders schema och då även frugans.
Det blir ett nytt, som gör att hon kommer att komma i sin livs form tror jag.
Jag har mina tokiga ideer, men de har alltid funkat hittills.Kommer kanske lägga upp schemat efter Lucia.
Hon har blivit riktig taggad av det, men vi få se hur hon känner sig om fyra veckor.
Nu har inga fler marathonlopp kvar och vi kan lägga än mer vikt på kosten och styrkan.
Målet för mig är att få Mini Åsa till sin bästa form hon kan visa upp, vare sig domarna gillar det eller inte.
Vi strävar efter det ”vi” tycker är perfekt och inte alla andra.
När någon ser frugan fysik, vill vi att de skall tycka att så skall man se ut och inte fan var sexig hon var.
Vi dra en pararell med löpningen, att ingen klagar på hennes löpstil, utan inponeras av hennes prestation.
Men det är min (vår) personliga åsikt och acceptera naturligtvis andras, eftersom vi ju alla i slutändan kämpar mot samma mål och förbättras i det vi gör.13 november, 2005 at 21:41 #257442Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Efter det iväg till Ge-kås och handla lite stuff till mitt kommande projekt.
Det var mega mycket folk idag.Du får sluta skriva om Ge-kås, min kära fru(Ammi) blir ju helt i extas och vill åka pronto. Nu blir det en tur innan jul ändå förhoppningsvis så man kanske kan få lite tips på vad man ska handla.
13 november, 2005 at 22:44 #257443Anonym anvandareMember… Fever, på tal om din biosalong Du har inga fler bilder på salongen?
Vore kul o se…. Har en liten lägenhet själv just nu så tyvärrr sitter man juh
inte på någon värsting salong, men det kommer. Tror det blir en plasma.
Inge roligt med proja när man sitter i en lägenhet där det är rätt svårt o få
riktigt mörkt.// Q :bb2:
14 november, 2005 at 16:02 #257444Anonym anvandareMemberbove wrote:Du får sluta skriva om Ge-kås, min kära fru(Ammi) blir ju helt i extas och vill åka pronto. Nu blir det en tur innan jul ändå förhoppningsvis så man kanske kan få lite tips på vad man ska handla.Lovar att ”ni” skall få en speciell julklapp, som ni alla kommer att uppskatta.
Skall upp till Skara på lördag, så då kanske jag hinner med en liten sväng.
Om inte annat kan ni hänga med när jag och Roddy skall sparras (boxning) i Tidaholm.14 november, 2005 at 16:08 #257445Anonym anvandareMemberQvickeen wrote:… Fever, på tal om din biosalong Du har inga fler bilder på salongen?
Vore kul o se…. Har en liten lägenhet själv just nu så tyvärrr sitter man juh
inte på någon värsting salong, men det kommer. Tror det blir en plasma.
Inge roligt med proja när man sitter i en lägenhet där det är rätt svårt o få
riktigt mörkt.// Q :bb2:
Kanske kan ta lite bilder i kväll:)
Tänkte köpa plasma, men då vänjer man sig vid den stora bilden och det vill jag inte göra, för det är det som är bio för mig (med mycket bra ljud och stämmning till).14 november, 2005 at 16:15 #257446Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Tisdag jobbar jag till 19:(
Det är bara att inse det blir ingen kärlek mellan dig och mig:(ne det verkar inte så.. tur att det finns forum
:emo-thumb14 november, 2005 at 16:18 #257447Anonym anvandareMemberSå har man fixat sin första dag efter katastrofen:)
Upp 06:00 och joggade en timme och det känndes mycket bra, dock lite för tung:(
Sedan jobba en timme, för att sedan ta hand om frugan.
Hon fått ett nytt schema (allt sitter i mitt huvud) och det innebär tung träning.
Men jag var mäktigt impad av hennes styrka.
Hon börjar bli stark nu också
Bröst och tricpes stod på schemat.
Jag lyckades göra 4 set à 90kg * 10 reps i bänkpressen, så jag var rätt nöjd.
Frugan gjorde sexor på 55 kg och avslutade med att göra 19 reps på 30 kg.Ja det var ett riktigt kul pass att köra.
Nu har jag bara två timmar kvar att jobba, sedan är det hem och softa med Liza.14 november, 2005 at 16:20 #257448Anonym anvandareMemberG45P wrote:ne det verkar inte så.. tur att det finns forum
:emo-thumbCyber sex, både säkert och skönt:
14 november, 2005 at 16:26 #257449Anonym anvandareMemberVad grundar du träningsupplägget med tung träning på så nära tävling?
14 november, 2005 at 16:31 #257450Anonym anvandareMemberDet slog mig just…ni påminner om superfamiljen i filmen ”The Incredibles”…men dom har ju 3 barn
You can fix more babies :whistle: !!!! :up:14 november, 2005 at 18:19 #257451Anonym anvandareMemberHej FEVER, jag har en liten snabb fråga. Har med boxning osv att göra.
! Har du nåt tips på uppvärmning för handlederna / händerna?
(Lyckades skada handen lite idag när jag boxades)[/b]
14 november, 2005 at 19:13 #257452Anonym anvandareMemberbove wrote:Vad grundar du träningsupplägget med tung träning på så nära tävling?Har mina ideer, men jag får förklara närmare när vi träffas (har svårt för att förklara genom text).
Kan ju tillägga att det inte är henns max vi kör på.
Då skulle hon kört på ca 60 Kg (med hjälp av mig).
Nu när jag är med, så minimeras alla skaderisker (men det kan hända ändå).
Vi har lagt om kosten, så att den inte skall påverka själva styrketräningen.
Det i sig gör att hon kan köra tyngre.
Men vi få se hur länge det håller.
Hon skall bara göra denna tuffa träning under fyra veckor.
Vanligtvis ligger hon mellan 8-12 reps, men nu skall vi försöka ligga på 6-8 reps.14 november, 2005 at 19:15 #257453Anonym anvandareMemberGodis_monstret wrote:Det slog mig just…ni påminner om superfamiljen i filmen ”The Incredibles”…men dom har ju 3 barn
You can fix more babies :whistle: !!!! :up:Japp I am working on it:whistle:
Ps kolla min t-shirt:)
14 november, 2005 at 19:20 #257454Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:Hej FEVER, jag har en liten snabb fråga. Har med boxning osv att göra.! Har du nåt tips på uppvärmning för handlederna / händerna?
(Lyckades skada handen lite idag när jag boxades)[/b]
Det finns massor av övningar för att stärka underarmarna, men också övningar, för att stärka ligament och leder (tradtionella kamsport övningar).
Men ja rekomendera lindor, som du använder för att stödja upp dina handleder.
Det är ett typiskt nybörja skada (man slår fel).
Men allt eftersom blir du starkare och du klara dig utan.Kontakta annars Arne Persson här inne , han kan allt när det gäller få hårda nypor.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.