- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 november, 2005 at 19:24 #257455Anonym anvandareMember
Hepp nu är det dags att se på film med Liza;)
Här bjuder jag på en bild från Atletica i Varberg, där de har en gädda i ”basängen”14 november, 2005 at 19:37 #257456Anonym anvandareMemberQuote:Hon fått ett nytt schema (allt sitter i mitt huvud) och det innebär tung träning.Tips för att varva ner är att få ner allt man ska göra och allt man har i huvudet på papper eller på dator, minskar stress och känslan av att man har för mycket att göra osv. Ju fler saker du håller i huvudet desto värre kanske ?
Just a thought.14 november, 2005 at 21:56 #257457Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Det finns massor av övningar för att stärka underarmarna, men också övningar, för att stärka ligament och leder (tradtionella kamsport övningar).
Men ja rekomendera lindor, som du använder för att stödja upp dina handleder.
Det är ett typiskt nybörja skada (man slår fel).
Men allt eftersom blir du starkare och du klara dig utan.Kontakta annars Arne Persson här inne , han kan allt när det gäller få hårda nypor.
Tack för svaret! Har hyffsat grepp och styrka i underarmarna.
Tror du man kan köpa sådanna lildor på Stadium / InterSport eller liknande?
Är nämnligen många mil till en sån träningsbutik, alltså sånna ”riktiga”14 november, 2005 at 22:57 #257458Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Japp I am working on it:whistle:Ps kolla min t-shirt:)
Fan vad du
14 november, 2005 at 23:02 #257459Anonym anvandareMemberhehe riktigt schyst tröja! …
Fever hur går det med din träning?? Mycket snack om dina kunder, som e väldigt intressant också… men din träning då, kul o höra o se nå bilder därifrån… ….
Keep the movie spirit up!!.. hehe..
// Q :bb2:
14 november, 2005 at 23:49 #257460Anonym anvandareMemberAlm wrote:Tips för att varva ner är att få ner allt man ska göra och allt man har i huvudet på papper eller på dator, minskar stress och känslan av att man har för mycket att göra osv. Ju fler saker du håller i huvudet desto värre kanske ?
Just a thought.Helt rätt, men jag har alltid gjort så (det är inte lätt att lära en gammal hund…)
Hatar att hålla reda på massa papper.
Men helt klart skall jag jobba på denna svaghet, är ju bra när man laga mat (recept).Jag fattar inte själv hur jag kan hålla reda på alla kunder och deras vikter, mått, tider mm utan papper.
Men det har ju funkar i över fem år.14 november, 2005 at 23:51 #257461Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:Tack f14 november, 2005 at 23:53 #257462Anonym anvandareMemberGodis_monstret wrote:Fan vad du är skön!!!!! Du har ju tom den tröjan :up:
Jag måste oxå fixa någon cool t-shirt:Japp och lakan med, men där går gränsen:o
Jag tror gubben din uppskatta dig ”utan” cool t-shirt:whistle:14 november, 2005 at 23:55 #257463Anonym anvandareMemberQvickeen wrote:hehe riktigt schyst tröja! …Fever hur går det med din träning?? Mycket snack om dina kunder, som e väldigt intressant också… men din träning då, kul o höra o se nå bilder därifrån… ….
Keep the movie spirit up!!.. hehe..
Den kommer, men bilder på mig ser du bara när jag är på scen eller springer ett Marathon.
15 november, 2005 at 07:28 #257464Anonym anvandareMemberhehe ok! OK! …
Ser bra ut,på bilden där ser de ut ungefär som om du inte vet va du ska göra! hehe…
Kör hårt bara….Time to work
15 november, 2005 at 15:14 #257465Anonym anvandareMemberQvickeen wrote:hehe ok! OK! …
Ser bra ut,på bilden där ser de ut ungefär som om du inte vet va du ska göra! hehe…
Kör hårt bara….Time to work
Det vet jag aldrig heller:)
Arbetskada:(15 november, 2005 at 15:20 #257466Anonym anvandareMemberSmåjoggade i 15 km och det känndes att jag är på rätt väg igen:bb3:
Jobba efter det, för att sedan jobba med frugan.
Passar även på att träna själv.
Idag hade jag ont om tid, så vi körde med bra tempo.
Ingen vila, utan vi bytte övningar med varandra hela tiden.
Det var skitskoj och jobbigt.Biceps och rygg, stod på scemat.
Vi var båda väldigt nöjda med passet.Nu skall det jobba tills klockan 20:00 och sedan hem och slappa.
16 november, 2005 at 09:50 #257467Anonym anvandareMemberDå har man hunnit med sitt morgon pass och jobbat en timme:)
15 km i lugn takt blev det idag (skall hålla mig där ett tag) och det känndes prima.Nu har jag bara ett benpass kvar, men hinner nog inte med frugan idag:(
En lång arbetdag väntar, så jag hoppas hon kan köra hårt ändå.Känner verkligen att jag är på G nu (det går sakta), vilket ger hopp innför nästa års mål:emo-thumb
16 november, 2005 at 09:54 #257468Anonym anvandareMemberH
16 november, 2005 at 10:52 #257469Anonym anvandareMemberskönt du mår bättre….du måste ju vara i form för december månad…:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.