Fever och Mini åsa

Home Forums Dagböcker Fever och Mini åsa

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 4,020 total)
  • Author
    KRAMPUS wrote:
    J

Tja Fever,

Idag kom inbjudan till Stockholm Marathon med posten. Oj, oj va jag blev sugen. Har du tid och lust att ta dig en titt i min träningsjournal (orkar inte skriva all bakrund och nutidsfakta igen). Tror du det kan vara en bra idé att anmäla mig? Jag tycker ju det är såååå roligt men jag har ju byggar visioner oxå. Du och Åsa verkar ju kunna kombinera dessa två guldkorn i livet. Jag vill gärna höra dina tankar om saken…

Tack på förhand,
    LiMi :yahoo:

bove wrote:
    Var det efter han såg dig som han gick ut med att han var gay??:friends: :p

Det tror jag inte, han hade nog fått avsmak i så fall:o

Calle Sirén wrote:
    Jag har börjat med höghöjdsträning i förberedande syfte :D Haha
    För tillfället känner jag mig grymt seg och allmänt orkeslös, men det är väl så det är :O Bara att gilla läget
    Hörde att ni inte kan komma till DC, synd som tusan! Men jag förstår att ni inte pallar flänga omkring hela tiden. Men vi ses väl på FF?

Ha det gött o hälsa familjen! Mvh Calle s

Bra det:emo-thumb
    Men du får nog ha gasmask, för det kommer att släppas en hel del fjärtar där också (det gäller att vara tränad).
    Calle calle, bränn inte ut dig:
    Tyvärr så har jag jobbat lite väl mycket och är rätt sliten nu, så det blir nog att vila den helgen, då du tävlar.
    Men vi få se kanske jag sliter mig ändå;)
    Ser fram emot att tjöta med dig igen (gillar dig skarpt:friends: )
    Lycka till och glöm inte lägga på mycket färg, ser lite blek ut:whistle:

Storfredda wrote:
    Hehe…sounds good!
    6st faktiskt….:)

Vi ses både bakom och framför scen:bb2:
    Jag som stödjade man till min fru och du som….?

FEVER wrote:
    Det tror jag inte, han hade nog fått avsmak i så fall:o

Hehehe. Kunde inte låta bli att smasha dit den när du la upp det så fint.

hallo dar Fever… mkt imponerad av dina alla bedrifter.. fattar i te hur du orkar?!?!?!? vagar man fraga vilken tid du har nar du springer maran??
    lycka till med allt

bove wrote:
    Hehehe. Kunde inte låta bli att smasha dit den när du la upp det så fint.

:D

Tina en av mina kunder (och numera nära familjevän:friends: ), blir nästan uppäten av gäddan:

popeye wrote:
    hallo dar Fever… mkt imponerad av dina alla bedrifter.. fattar i te hur du orkar?!?!?!? vagar man fraga vilken tid du har nar du springer maran??
    lycka till med allt

Tack tack!
    Man orkar så länge man tycker det är roligt:D
    Mitt pers är 2.49 h och när jag tar det lungt (vilket har blivit allt för ofta) ligger jag alltid runt 3 h.
    Tror jag har gjor närmare 15 marathon nu och det är bara ett par under 3 h, men resten över.

PÅ träning har jag dock gjort 2.47 h (var helt slut då), men tänkte slå mitt pers nästa år och då helst springa 2.45 h.
    Dock får jag se till att allt klaffar (mycket planering, när man skall pressa sitt yttersta).
    Men vi få se tänker försöka mig på sex marathon och ett 24 -timmarslopp nästa år:up:

Två år sedan, då frugan började röra på fläsket

Började min dagliga morgon pass, men det blev bara crosstrainen i ca en timme.
    Efter det har jag bara jobbat och jobbat.
    Jag känner mig rätt ok, men är lite småtrött (sover lite lite).
    I morgon och på söndag samma procedur.
    Hade tänkt åka upp till Roddy och Cicci, men har ju inte fixat vinterdäcken:evil:
    Sedan är jag fullt uppbokad med jobb, så vi få ta det nästa helg (sorry Bove).

Just nu håller jag på att testa mina matprojekt och det ser bra ut, men jag äter nog lite väl mycket.
    På söndag är det tänkt att mångproducera:yahoo: , efter det så får vi se hur det går:whistle:

Ser ut som du är på bättrings vägen :up: men som jag sa ta det lungt tänk på hjärtat (Familjen )

jocke wrote:
    Ser ut som du är på bättrings vägen :up: men som jag sa ta det lungt tänk på hjärtat (Familjen )

Jo det känns som man har fått en andra chans och nu tänker jag ta den;)
    Mycket planer som vanligt, men bara för att njuta av livet:)
    Både vänner och familj betyder mycket, så de kommer naturligtvis i första hans:friends:

Efter Lucia skall vi ner till Malmö och hälsa på Tess (sova över) och äta julbord:P
    Härligt slut på året:p

Hälsa familjen och du glöm inte bort din hälsa heller;)

Jag

japps familjen Persson hälsar er välkomna…

och en mindre Tess än på detta kortet hoppas jag :D

[quote=”Calle Sir

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 4,020 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.