- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 november, 2005 at 20:09 #257515Anonym anvandareMember
Jag blivit kanon f
20 november, 2005 at 20:44 #257516Anonym anvandareMemberJag vet Åsa och Lisa är söta men nu låter du bli att pussa på dem för mkt va
krya på dej…en vecka får det inte ta för min att gå över….
20 november, 2005 at 20:48 #257517Anonym anvandareMemberkrya på dej nu Georg vila ORDENTLIGT nu , inga dumheter:fever:
20 november, 2005 at 20:59 #257518Anonym anvandareMemberTess wrote:Jag vet Åsa och Lisa är söta men nu låter du bli att pussa på dem för mkt vakrya på dej…en vecka får det inte ta för min att gå över….
För min del är det inte svårt (är ju rätt träig), men för Åsa så är det svårare, hon har försökt ett par ggr, men tyvärr får hon inget:nono:
Men det var Liza som smittade mig med sina pussar, så hon är boven:rtfm:20 november, 2005 at 21:02 #257519Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:krya på dej nu Georg vila ORDENTLIGT nu , inga dumheter:fever:Ja vad göra, just nu få man bara ta skiten:(
Efter regn kommer solsken:DTack bruden!
20 november, 2005 at 21:12 #257520Anonym anvandareMemberOskyldiga Lisa , det tror jag inte ett dyft på
21 november, 2005 at 09:52 #257521Anonym anvandareMemberKrya på dig! Vi som varit förkylda nu under hösten borde väl slippa bli det till jul? Nån rättvisa måste det ju vara
21 november, 2005 at 10:33 #257522Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Krya p21 november, 2005 at 10:36 #257523Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Man har varit frisk som lärka hela sitt liv och varken rökt, supigt eller knarkat:|
Men nu får man alltså alla straff:(Mmm, allt bra orättvist :p
Quote:Jag är liksom inte van och vara sjuk, känns som världen gå under:)
Men men bara att kämpa på.Samma här… blir typ aldrig sjuk (tar i trä), och då man då råkar bli det, känns det helskumt! Men rätt snart kommer man fram till att det faktiskt kunde vara värre… och nej, it’s not the end of the world
21 november, 2005 at 10:49 #257524Anonym anvandareMemberJa du var det dags att vara hemma igen.
T21 november, 2005 at 11:14 #257525Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Ja du var det dags att vara hemma igen.
Tänkte gå jobba men tog mig i kragen och ställde in alla möten.Det låter som jag pratar i en burk och så rinner det både ur ögon och näsa.
Har nog aldrig varit med om denna variant innan.
Hur kan det samtidigt vara tämpt i näsan och rinna ur den:Ursäkta lite äcklig där va:whistle:
Frugan hade ont i halsen när hon vaknde, så det lät inte bra.Få la titta på film, Harry potters nya:emo-thumb
Känns bara så konstigt att vara hemma, blir liksom rastlös.
Diskuterade det med frugan och kollade lite i våra dagböcker och det är inte många helger man har varit hemma genom åren.
Nästa helg kanske (om man blir bättre) till Roddy och Cicci, helgen efter är det Decembercupen och sedan efter det skall ju frugan tävla.
Sedan har Tess bjudit ned oss veckan efter det till Malmö.
Så det rullar påNä nu skall jag vara lite social och glida runt här lite, man har ju gått om tid;)
Vad ska man göra är man kändisar som ni är och har så många vänner och fans så är det ett måste att ni ger er ut på Turne. Men kom ihåg att du SKALL VILA så att din kropp kan ÅTERHÄMTA sig ORDENTLIGT nu.
Jag är sällan sjuk men drabbades av förkylning , hade nog samma som du har nu och jag vilade eller rättare sagt tvingade mig själv att vila, tog oxå extra c vitamin och varje timme echinaforce droppar och på 4 dagar var det borta.
Så kompis :rtfm: vila nu
21 november, 2005 at 11:32 #257526Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Vad ska man g21 november, 2005 at 11:40 #257527Anonym anvandareMemberkan jag förstå…….:whistle:
fast inget sånt nu haha :p
ja vila nu och ta det lugnt……se en bra film och ät fluff….gjorde jag igår…..
21 november, 2005 at 12:04 #257528Anonym anvandareMemberTess wrote:ja vila nu och ta det lugnt……se en bra film och ät fluff….gjorde jag igår…..fluff köpte jag igår. har aldrig ätit det, men det verkar sött och gott, innehåller: stärkelsesirap, socker, vispade äggvitor och vanilj.
det ska ätas strax innan jag går upp på scenen…….!
ca. 83 % kolhydrater och 50 % av innehållet är socker!21 november, 2005 at 12:10 #257529Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:fluff köpte jag igår. har aldrig ätit det, men det verkar sött och gott, innehåller: stärkelsesirap, socker, vispade äggvitor och vanilj.
det ska ätas strax innan jag går upp på scenen…….!
ca. 83 % kolhydrater och 50 % av innehållet är socker!Nästan rätt;)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.