- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 oktober, 2005 at 22:25 #257290Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Själv skall du till Decembercupen?
En trevlig och mysig tävling, men jobbig för de tävlande:up:tänkte köra ner å kolla lite. men vet du nåt om de finns nåt tidsschema? ska kanske på julfest på kvällen med jobb. eller inte. sitta å se när folk blir mer å mer packade e inte direkt nåt för mig
23 oktober, 2005 at 23:23 #257291Anonym anvandareMemberReyky wrote:även om jag inte känner er så är det alltid lika kul å följa era äventyr i diverse forum!keep it up!:emo-thumb
Kom till SM, så skall du få känna på oss:friends:
Trevligt att du följer våra äventyr, du kanske kommer på ett hörn snart:bb2:23 oktober, 2005 at 23:26 #257292Anonym anvandareMemberSrednq wrote:tänkte köra ner å kolla lite. men vet du nåt om de finns nåt tidsschema? ska kanske på julfest på kvällen med jobb. eller inte. sitta å se när folk blir mer å mer packade e inte direkt nåt för migDet tycker jag att du skall göra:emo-thumb
Skit i festen eller festa efter tävlingen.
Du kanske få lite motivation att träna hårdare.
Sedan får du tjöta med massa trevligt folk och knyta lite nya kontakter.23 oktober, 2005 at 23:44 #257293Anonym anvandareMemberNu räknar vi med ca 2 kg ned i vätska om allt klaffar.
Sedan fixar vi färg på torsdag och fredag.
Börja fylla på sakta på fredagkväll.
Det kan bli ok, med tanke på att det idag var henne sista mensdag (släpper lite vätska efter det).
Två maror har hon gjort under sin deff och det är ju inte helt fel, sin sista gjorde hon för två veckor sedan.
Totalt har hon gjort 5 st marathon i år och ett 12-timmarslop.
Nu skall hon göra sin tredje Body fitenss tävling för i år, så hon har inte legat på latsidan.24 oktober, 2005 at 23:06 #257294Anonym anvandareMemberMOTION IDAG
En fullträff som heter duga fick jag till idag.
15 km i lungt tempo känndes nada.
Skönt när det går på det viset, man liksom bara flyterStyrka:
Bröst och triceps med lätta vikter.
Bara genomblödning, men det var ok.Idag bokades hotell till Stockholm marathon -06 (gäller att vara ute i god tid).
Sedan också till Lucia pokalen då ett par vänner till oss skall tävla.
Det blir kanske blir en sväng ner till Decembercupen, om ekonomin tillåter.25 oktober, 2005 at 16:48 #257295Anonym anvandareMemberDAGENS
15 km löpning och styrka på det (rygg, biceps), löpning flyter bra, men styrkan är som bortblåst.
Idag hann jag även med frugan och tog även lite bilder.
Nu håller hon lite vatten, vilket är meningen (på grund av saltet), men på torsdag kväll tror jag det kommer att se bättre ut.
Hon slutar med sitt saltintag imorgon och skall öka än mer när det gäller vattendrickandet.Tyvärr finns ingen tid för datorn (kanske på jobbet), då hon kommer hem sent varje dag.
Efter det kör hon sin vanliga förbränningspass.På torsdag eller fredags morgon kanske jag slänger in någon bild till.
25 oktober, 2005 at 16:56 #257296Anonym anvandareMemberÖnskar er all lycka till !!!
Faen vilka kämpar ni är 😮
25 oktober, 2005 at 17:33 #257297Anonym anvandareMemberDet är helt otroligt hur mycket ni idrottar Fever. En mångsysslare inom så många oolika idrotter är minst sagt imponerande, speciellt med tanke på att det går riktigt bra dessutom. Jag önskar er all lycka!
25 oktober, 2005 at 22:18 #257298Anonym anvandareMemberJeppe wrote:Önskar er all lycka till !!!Faen vilka kämpar ni är 😮
Med ditt stöd kämpar man än mer:emo-thumb
Lova att ge gärnet på SM:bb2:25 oktober, 2005 at 22:36 #257299Anonym anvandareMemberMathias Blomberg wrote:Det är helt otroligt hur mycket ni idrottar Fever. En mångsysslare inom så många oolika idrotter är minst sagt imponerande, speciellt med tanke på att det går riktigt bra dessutom. Jag önskar er all lycka!Det var en ny variant ”idrottar”, ja vi gillar att röra på oss:D
Men frugan började sent, både med styrketräning och löpningen:evil:
Dock värkar hon fixa till det nu:worship:Anledningen till att jag håller på med olika saker, är på grund av mitt jobb.
Vill gärna veta vad jag skall lära ut.
Deffa första gången, gjorde jag bara för att jag hade kunder som skulle tävla.
Då fick jag själv känna på vad man skulle uppleva i en hård deff.
Det ena gav det andra.Har jobbat med många olika sporter och fått fram en hel del meriterade idrottsmän/kvinnor.
Vi tycker det är kul att tävla, men bry oss inte själva placeringen (men det är kul att få pris).
Därför tävlar vi mycket:)Tackar och bugar och lycka till själv med dina framtida mål:worship:
26 oktober, 2005 at 17:07 #257300Anonym anvandareMemberGryyyym form på Åsa :bb3: :worship:
26 oktober, 2005 at 17:38 #257301Anonym anvandareMemberjup, gryyyyyyym…….. :worship:
synd att jag missar henne i gbgsuck!
26 oktober, 2005 at 20:07 #257302Anonym anvandareMemberLina wrote:Gryyyym form på Åsa :bb3: :worship:Tja den tar sig;)
Just nu samlar hon vätska i och med saltet, men idag är det sista dagen (med salt).
Efter det trycker vi på lite mer med vatten och så få vi se hur det ser ut på fredag.
Jag kommer att välja mellan två olika varianter beronde på hur hon ser ut.26 oktober, 2005 at 20:11 #257303Anonym anvandareMemberfrida wrote:jup, gryyyyyyym…….. :worship:
synd att jag missar henne i gbgsuck!
Det nog mycket du missar;)
Vi tänker uppdatera åt dig var så säker:whistle:26 oktober, 2005 at 20:15 #257304Anonym anvandareMemberSå var det dags:
Löpning 15 km i lungt tempo.
Segt idag men det gick.Styrka:
Körde axlar med frugan och det funkade kanon, både för mig och frugan.
Har tillochmed ont på baksidan av axlarna och det är inte ofta man har det.
Men jag har blivit bra klen dry.gifImorgon blir det jobb, löpning och packa på kvällen.
Kanske hinner jag med någon bild på henne när hon kommer hem från jobbet. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.