- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 mars, 2009 at 08:20 #260920Anonym anvandareMember
Ska hålla tummarna för er:up:
24 mars, 2009 at 08:34 #260921Anonym anvandareMemberÅsa ser riktigt vass ut som vanligt.
Men jag förstår inte hur båda ni orkar hålla på som ni gör, ni är ju värsta superhjältar familjen. Ni ska verkligen ha all cred för det ni håller på med och jag kan ärligt säga jag tror ni är den enda riktiga superhjältar familjen i Sverige om inte hela norden, som kan jobba så mycket som ni gör och träna så mycket som ni gör och ändå ha ett riktigt bra familjeliv med barnen. (verkar som ni lyckas hitta 10 timmar extra varje dygn för att få plats med allt ni gör)
Nä ni förtjänar en stor eloge för att ni verkligen ger 110% 24/7 365dagar om året.
Ni är och kommer förbi mina hjältar :up:
(Skulle man kunna få köpa en poster med er och hänga på väggen för inspiration;))24 mars, 2009 at 08:37 #260922Anonym anvandareMemberVilken perfekt bild på Åsa! Torkställning, barnstol och pokaler i bakgrunden och så Pippi-påsen till vänster.
Att åstadkomma dom resultat hon gör med arbete och två barn är f*n i mig fullständigt sanslöst. Oerhört mycket mer imponerande än dom som bara ägnar sig åt sig själv och sin idrott.
Lycka till i Norge och passa på att koppla av och rå om varandra!
Georg, du är förresten inte så tokig du heller!
24 mars, 2009 at 15:41 #260923Anonym anvandareMemberAmmi wrote:Tack för en trevlig helg och att jag fick låna era underbara tjejer;).
Mannen i huset blev riktigt magsjuk igår så något var det.
Nu är jag på G, taggad av Åsa och alla tips.
Ha det så gott tills vi ses snart igen.Tack själva:D…….Tråkigt att vi smittade ner er.
Hoppas att vi ses i Påsk:friends:24 mars, 2009 at 15:42 #260924Anonym anvandareMemberPontus Stridh wrote:Ska hålla tummarna för er:up:Tack så mycket!!!!:up:
24 mars, 2009 at 15:47 #260925Anonym anvandareMemberThe_Insane wrote:Åsa ser riktigt vass ut som vanligt.Men jag förstår inte hur båda ni orkar hålla på som ni gör, ni är ju värsta superhjältar familjen. Ni ska verkligen ha all cred för det ni håller på med och jag kan ärligt säga jag tror ni är den enda riktiga superhjältar familjen i Sverige om inte hela norden, som kan jobba så mycket som ni gör och träna så mycket som ni gör och ändå ha ett riktigt bra familjeliv med barnen. (verkar som ni lyckas hitta 10 timmar extra varje dygn för att få plats med allt ni gör)
Nä ni förtjänar en stor eloge för att ni verkligen ger 110% 24/7 365dagar om året.
Ni är och kommer förbi mina hjältar
(Skulle man kunna få köpa en poster med er och hänga på väggen för inspiration;)):oÅåååååh…..Tack……vet inte vad jag ska svara, men jag/vi blir oerhört smickrade och glada när vi får så mycket positivt tillbaka…..Det är väl det som driver oss:friends:….
Dina ord betyder massor, framförallt nu när man är i slutspurten:emo-thumb.24 mars, 2009 at 15:51 #260926Anonym anvandareMemberTaisho wrote:Vilken perfekt bild på Åsa! Torkställning, barnstol och pokaler i bakgrunden och så Pippi-påsen till vänster.Att åstadkomma dom resultat hon gör med arbete och två barn är f*n i mig fullständigt sanslöst. Oerhört mycket mer imponerande än dom som bara ägnar sig åt sig själv och sin idrott.
Tack så mycket för ditt stöd:up:……..Ja, det är inte lätt alla gånger det vill jag lova…….Men det mesta går bara man har viljan + ett otroligt stöd från sin familj (vilket jag har turen att ha)…….
25 mars, 2009 at 21:34 #260927Anonym anvandareMemberPontus Stridh wrote:Ska hålla tummarna för er:up:Nu behöver vi VERKLIGEN det:(
The_Insane wrote:Åsa ser riktigt vass ut som vanligt.Men jag förstår inte hur båda ni orkar hålla på som ni gör, ni är ju värsta superhjältar familjen. Ni ska verkligen ha all cred för det ni håller på med och jag kan ärligt säga jag tror ni är den enda riktiga superhjältar familjen i Sverige om inte hela norden, som kan jobba så mycket som ni gör och träna så mycket som ni gör och ändå ha ett riktigt bra familjeliv med barnen. (verkar som ni lyckas hitta 10 timmar extra varje dygn för att få plats med allt ni gör)
Ni är och kommer förbi mina hjältar :up:
(Skulle man kunna få köpa en poster med er och hänga på väggen för inspiration;)):p
Tack!
Säger bara ut och res.
Finns massor av människor, som mer eller mindre är tvungna att göra som vi.
Dock så sitter de inte som jag och skriver på forum.
Hade jag inte skrivit här eller bloggat, hade inte många haft en aning.
Åsa är inte mycket för att skylta med sina meriter (fast jag trycker på), hon är heller inte så intresserad av vad som sker runt omkring henne.
När hon har gjort sitt, så är det barnen, huset mm som prioriteras först.
Man måste bara planera, då går det.
Vi sitter till exempel nästan aldrig framför tv:n, den tiden finns bara inte.
Barnen gör att vi få distans till det vi gör och allting blir inte på blodigt allvar.
Att sitta och mysa med barnen efter en tävling är det bästa som finns.
Vi trötta och sega, men mentalt så gör träningen oss starkare.
Men som sagt, jag känner en del som har det bra mycket tuffare än oss (fler barn) och tränar mer.
Men tack för ditt stöd och visst kan vi fixa en bild med oss, men det blir naturligtvis gratis:emo-thumbTaisho wrote:Vilken perfekt bild på Åsa! Torkställning, barnstol och pokaler i bakgrunden och så Pippi-påsen till vänster.Att åstadkomma dom resultat hon gör med arbete och två barn är f*n i mig fullständigt sanslöst. Oerhört mycket mer imponerande än dom som bara ägnar sig åt sig själv och sin idrott.
Tack!
Jag måste instämma där, jag fattar heller inte hur hon orkar.
Hon dietar, det gör inte jag.
Framförallt är hon jordnära, vilket gör att hon kommer hålla i längden.
hon gör det för hon tycker det är kul, det som sker, det sker.
De mål vi satt upp är hennes egna och bara hennes egna.
Kanske det som gör att hon orkar, hon har distans;)
Jag är nöjd med den jag är, men få nog snart sätta igång så hon inte får övertaget:)Notera att Iriz är längst ner:D
25 mars, 2009 at 21:39 #260928Anonym anvandareMemberLycka till nu i Sandefjord :up:
O Fevie, var aktiv med kameran
25 mars, 2009 at 22:01 #260929Anonym anvandareMemberAnne wrote:Lycka till nu i Sandefjord :up:O Fevie, var aktiv med kameran
Vi åker upp för att bara njuta och ta det lugnt, så jag kommer både filma och ta en jäkla massa kort:P
Har ett problem dock, har precis fått rosenfeber och det är allt annat än bra just nu:(
Har inte tid att varken vara sjuk eller ha ont just nu:(26 mars, 2009 at 21:41 #260930Anonym anvandareMemberLycka till :emo-thumb + Krya på dig Fever
27 mars, 2009 at 22:14 #260931Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:Lycka till :emo-thumb + Krya på dig FeverTack vi skall göra vårt bästa:o
27 mars, 2009 at 22:18 #260932Anonym anvandareMemberNu packas det för fulla muggar, för åka blir det, trots att jag är helt off just nu.
Mer på bloggen.Bjuder på en bild av en kund, som var bland de sista idag (lång dag):pop:
28 mars, 2009 at 17:24 #260933Anonym anvandareMemberMassor av bilder och eventuellt film på[http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6434156 bloggen].
Från tävlingen och allt runt omkring.29 mars, 2009 at 18:21 #260934Anonym anvandareMemberNu är jag med i 3-timmars klubben, 2:59:33 är mitt nya personbästa:D Passade även på att sätta pers på halvmarathon, 1:28:P Så nu är det klart med 3-timmars gränsen iallafall. Nu är det främst en bit under 1:24 på halvmarathon som gäller:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.