- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 april, 2009 at 21:50 #260965Anonym anvandareMember
Mera………..
7 april, 2009 at 23:02 #260966Anonym anvandareMemberKul med bilder.
Släng in fler:D
Ses på söndag.Åsa tränade ben dagen efter hennes 6-h lopp.
Det räckte tydligen inte med dryga 6,5 mil:)8 april, 2009 at 13:14 #260967Anonym anvandareMemberÅsa är i sin livs form och se verkligen fram emot söndagen.
Vi räknar med topp 5, då det kommer att vara det vi kallar BF kvalité på scen.
Så mycket roligare att tävla, när de övriga är så ruskigt bra.
Både motiverade och inspirerade.
Så är jättenöjda med allt, med tanke på de förutsättningar Åsa haft.
Barn, sjukdomar, långa arbetsdagar och massa löpartävlingar.
Trots det har hon alltså kommit i bättre form än någonsin.
Åtta veckor diet, som har varit mycket tuffa (med tanke på Iriz som varit konstant sjuk).Men det bästa av allt VM formen (löpning) är på ingående och det är ju trots allt det som är huvudmålet:pop:
Vi kommer att stå i Nutrends monter under lördag och eventuellt söndag (vi tror tyvärr inte Åsa går vidare).
Så kom gärna fram och hälsa, tjöta och fota lite.9 april, 2009 at 07:51 #260968Anonym anvandareMemberIdag firar jag och Åsa 16 år tillsammans.
Jag är totalt väderlös på det där med blommor presenter mm.
Kanske beror det på att jag själv aldrig vill ha några.
Jag älskar dig Åsa och se fram emot många år till.Att få ett äktenskap att fungera är som att jobba på en bondgård. Varje
morgon ska man börja om från början.[img=http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.32939/Image/paris_(6).jpg]
9 april, 2009 at 08:09 #260969Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Idag firar jag och Åsa 16 år tillsammans.
Jag är totalt väderlös på det där med blommor presenter mm.
Kanske beror det på att jag själv aldrig vill ha några.
Jag älskar dig Åsa och se fram emot många år till.Att få ett äktenskap att fungera är som att jobba på en bondgård. Varje
morgon ska man börja om från början.[img=http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.32939/Image/paris_(6).jpg]
Stort Grattis till er båda, hoppas ni får en underbar dag tillsammans :up:
9 april, 2009 at 08:38 #260970Anonym anvandareMemberBra kämpat på alla vis, vi syns i helgen!
9 april, 2009 at 10:10 #260971Anonym anvandareMembergrattis! ni verkar bara bli starkare och starkare, inspirerar en mycket
9 april, 2009 at 12:44 #260972Anonym anvandareMemberThe_Insane
Tack för din fin omtanke, men jag jobbar typ till 20:00 och Åsa till 02:00:evil:
Men vi tar igen detta snart, då det är ca tre veckor till Italien (VM i långdistanslöpning).
Sedan skall vi kort efter det vara farthållare (håller en bestämd fart för de tävlande) i Stockholm marathon och då skall vi mysa, bara jag och Åsa (smyger dock med barnen upp:o)
[img=http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.32939/Image/Picture_.jpg]
Jonas Lundberg
Tack!
Det känns att man har varit ihop länge, då vi knappt har några gemensamma vänner kvar.
De längsta höll ut i ca 14 år.
Känns som vi är som Dinosauries de sista utdöende paret:D
Nästa år firar vi 15 år som gifta:emo-thumb
[img=http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.32939/Image/Reexposure_of_Bild_.jpg]Ps du får gärna fota oss
Richard B
Helt sant faktiskt.
Vi känner mer och mer för varandra och går in i nya faser av kärlek.
Trivs väldigt bra som familj och det tror jag är viktigt.
Men jag tror vår distans till allt vi gör, är det som håller i längden.
Vi siktar framåt….
Tack för stöd och intresse.
[img=http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.32939/Image/Resize_of_FF_(1).jpg]9 april, 2009 at 12:47 #260973Anonym anvandareMemberGratulerar!!
Hoppas vi ses på söndag på alla vis.9 april, 2009 at 12:50 #260974Anonym anvandareMemberGrattis! Hoppas jag får höra din glada stämma i helgen.
9 april, 2009 at 23:08 #260975Anonym anvandareMemberPontus Stridh
Tack!
Det lär vi göra:emo-thumb
Andreaz Engström
Tack!
Tja vi får se om jag kommer in och tittar.
Skall jobba på lördagen, så få se vad jag hinner med.
Men tar du dig till Overallen, så hejar jag naturligtvis på dig:emo-thumbSmurfar:up:
10 april, 2009 at 10:22 #260976Anonym anvandareMemberGrattis i efterskott.
Vi känner mer och mer för varandra och går in i nya faser av kärlek.
Trivs väldigt bra som familj och det tror jag är viktigt.Precis så här känner jag och Ove för varanndra;)
10 april, 2009 at 20:49 #260977Anonym anvandareMemberAmmi wrote:Grattis i efterskott.Vi känner mer och mer för varandra och går in i nya faser av kärlek.
Trivs väldigt bra som familj och det tror jag är viktigt.Precis så här känner jag och Ove för varanndra;)
:emo-thumb
Försökte lägga in lite bilder från invägningen, men fick eller kunde tydligen inte:(
Om det är förbud mot det, så förstår jag verkligen ingen ting.
Men jag läger väl bara in på familjen och resten får följas på bloggen.10 april, 2009 at 20:57 #260978Anonym anvandareMemberHahaha Jocke ser så roligt avslappnad men härligt dryg ut. Hoppas att smygbilden på mig inte hamnade i papperskorgen?
10 april, 2009 at 21:15 #260979Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Hahaha Jocke ser så roligt avslappnad men härligt dryg ut. Hoppas att smygbilden på mig inte hamnade i papperskorgen?Får jag göra min tråd, så dyker du upp:D
Inget släng när det gäller foto, har massor som inte kommit ut än:devil:
Jocke är är alltid härligt hög (fler bilder långt bak i tiden där han softar).Jävla Hobbex fotograf:yikes:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.