- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 april, 2009 at 20:43 #260995Anonym anvandareMember
Få la skriva lite här (hinner ju aldrig numera).
Jobbar som en dåre, men försöker dock att hålla igång så gott det går.
Har ju varit rätt risig nu (skador), men testade att springa i tisdags då vi var på Träningskompaniet i Kungsbacka.
Det gick helt ok, trots att jag varit helt inaktiv (inte ens promenader).
Styrkan har jag dock hållit igång.
Så nu har jag sprungit tre dagar i rad och det känns ok.Långa arbetsdagar, så jag klämmer in passen när jag hinner.
Samma gäller för Åsa.
Hon jobbar tex imorgon från 12:00-01:00 och sedan upp igen på lördag klockan 10:00.
Så är livet för oss.
Men vi ser ju fram emot våra tävlingar (mini semester).
Så nu skall vi upp igen till Norge och tävla lite.
Bara fyra dagar innan vi åker till Italien.
Så vi kör på….
[youtube=gIyqKRBVGfA&feature=channel_page]24 april, 2009 at 03:38 #260996Anonym anvandareMemberSitter nu och trycker i mig för fullt.
Varför?
Jo, för jag och min stora käft.
Skämtade med arrangören till Fredrikstad Open, att jag kunde ställa upp om de bjöd på tävlingskräm.
Och det högg han, hull och hår
Meningen var att jag skulle vara med bänkpresstävlingen.
Jag som aldrig tränar bänkpress, blev sugen på att testa.Sagt och gjort anmälda han mig i -80kg.
Så nu har jag deffat i två dagar och då uteslutit helt kolhydrater.
Alltså pågår nu full laddning, eftersom jag har typ 10 kg att gå på.Helt oplanerat, så det skall bli kul och se hur det ser nu när jag typ inte deffat:o
Följ [metrobloggen.se/hteam bloggen,] så kommer bilder mm.Ps maten är bla flygande Jakob, fast i smörgåsform (jävligt gott).
24 april, 2009 at 05:43 #260997Anonym anvandareMemberDet var det värsta Kör hårt!
25 april, 2009 at 23:23 #260998Anonym anvandareMemberDå var det över för denna gång.
Har enormt mycket att skriva om och massor av bilder och film.
Det har varit en fantastisk helg (som inte är över).
Staden Fredrikstad är vacker (som hemma) och vädret gjorde verkligen fin entré.Åsa såg riktigt bra ut och vi var väldigt nöjda med allt.
Själv hoppade jag in och tävlade lite i BB och bänkpress, för att även vara coach, pappa och fotograf.
Så jag hann med mycket.Åsa fick enormt possessiv kritik från Norska domarkåren.
Det öste beröm över henne och även publik.
Det värmer enormt mycket, då detta trots allt är en bedömningsport.Stolt det är var jag är över min familj.
Iriz och Liza var helt underbara och det har varit lätt att tävla och hjälpa frugan på grund av dem.
Nu är det familjtime, men lovar återkomma.Ps Italien och VM, väntar runt hörnet.
Bilder här så länge, men mina kommer att vara bättre
[www.treningsforum.no/php/art.php]
26 april, 2009 at 19:34 #260999Anonym anvandareMemberHar tävlat nu igen (Norge).
Kommer snart på bloggen.
[metrobloggen.se/hteam metrobloggen.se/hteam]26 april, 2009 at 19:59 #261000Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Sitter nu och trycker i mig för fullt.
Varför?
Jo, för jag och min stora käft.
Skämtade med arrangören till Fredrikstad Open, att jag kunde ställa upp om de bjöd på tävlingskräm.
Och det högg han, hull och hår
Meningen var att jag skulle vara med bänkpresstävlingen.
Jag som aldrig tränar bänkpress, blev sugen på att testa.Sagt och gjort anmälda han mig i -80kg.
Så nu har jag deffat i två dagar och då uteslutit helt kolhydrater.
Alltså pågår nu full laddning, eftersom jag har typ 10 kg att gå på.Helt oplanerat, så det skall bli kul och se hur det ser nu när jag typ inte deffat:o
Följ [metrobloggen.se/hteam bloggen,] så kommer bilder mm.Ps maten är bla flygande Jakob, fast i smörgåsform (jävligt gott).
Haha, skoj
Går nog bra, det!
Fin form är du i, iallafall. Av bilden att döma.Big up! :worship: Och lycka till.
27 april, 2009 at 13:22 #261001Anonym anvandareMemberPeter Fredriksson wrote:Haha, skojGår nog bra, det!
Fin form är du i, iallafall. Av bilden att döma.Big up! :worship: Och lycka till.
Tack, men du missade nog att läsa ovan va;)
70 kg långdistanslöpare mot 90 kg kroppsbyggare, hur ofta ser man det:D
27 april, 2009 at 13:25 #261002Anonym anvandareMemberFölj länken för sammanfattning av Norge tävlingen.
[http://forum.body.se/showthread.php?p=738441&posted=1#post738441 http://forum.body.se/showthread.php?p=738441&posted=1#post738441%5DOm fyra dagar gäller VM i Italien för Åsa (långdistanslöpning).
[img=http://www.runnersbg.eu/images/Mondiale/a3%2027mar09%20rid.jpg]Massa länder som deltar.[img=http://www.runnersbg.eu/images/stories/nazioni.jpg]1 maj, 2009 at 12:08 #261003Anonym anvandareMemberI morgon tavlar Asa in VM i 24-timmars lopning.
Det ar varmt och en tuff bana pa ca 1000 m, som skall bekampas.
Hall tummarna for henne att det gar bra.
Sa pa sondag klockan 10:00 har hon kanske natt magiska gransen pa 20 mil.
Tack![http://www.ultradistans.se/ http://www.ultradistans.se/%5D
1 maj, 2009 at 22:05 #261004Anonym anvandareMemberSTORT LYCKA TILL ÅSA:emo-thumb
3 maj, 2009 at 11:52 #261005Anonym anvandareMemberGrattis Åsa!! verkar vara ett mycket väl genomfört lopp.
Jag ser fram emot en recension samt bilder3 maj, 2009 at 14:52 #261006Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Tack, men du missade nog att läsa ovan va;)Jupp. Det gjorde jag! Haha, sorry! 😮
3 maj, 2009 at 17:03 #261007Anonym anvandareMemberStort Grattis Åsa:yahoo:[/b]
Det är helt otroligt att du sprang 194344 det blev ju nästan 20 mil:worship:
Jag fattar inte hur man orkar springa så långt och så länge.3 maj, 2009 at 17:30 #261008Anonym anvandareMember:worship: Ja det är sannerligen svårt för oss vanliga människor att förstå!
5 maj, 2009 at 20:34 #261009Anonym anvandareMembersnuttan347
Tack för stödet, sådant behövs i sådan här tuffa lopp:emo-thumbEldhroka
Tack!
Nej, tyvärr var det inte Åsa dag, då hon efter ca 13 timmar kom i en djup svacka.
Hon mådde piss och kunde knappt gå.
Men ca fyra timmar från slutet återhämtade hon sig och sprang fortare än någon annan av tjejerna.
Vi trodde hon skulle hamna runt 17-18 mil, men hon gjorde en kanonspurt och lyckades klämma sig förbi 19,4 mil (slutliga resultaten kommer).
Kommer massor av bilder och film från tävlingen.
Next….Stockholm Marathon och du skall vara där;)Peter Fredriksson
Love you i vilket fallAmmi
Det var inte hennes dag och trots detta gjorde hon det otroliga.
Flera duktiga löpare bröt på grund av värmen.
Åsa sprang bättre än tre av hennes manliga landslagsvänner.
En av världens bästa löpare, när det gäller värmer tyckte det var varmt.
Åsa kom längre än han, så förmodligen fick Åsa solsting och mådde skit.
Men mer motiverad än någonsin, kommer hon att sikta mot nya mål.
Vi ses där uppe:)
smurfpucko
Tack åter tack för ditt stöd.
Jo till och med jag som har sprungit 24-h lopp, blev impad av Åsa.
Hon har något inte många har och plocka fram det när det som bäst behövs.
Tack!Mer om tävlingen på [metrobloggen.se/hteam bloggen] (film och bilder).
Åsa bland de 18 bästa i världen och 13 bästa i Europa.
metrobloggen.se/hteam -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.