- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 november, 2009 at 11:17 #261100Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Fan, så jag får se dig på scenen igen. Roligt!
Men du får ju säga till att du ska tävla så att man kan anmäla sig.
Har ju blivit en tråkig trend för mig, direkt jag ska tävla så ska ingen annan tävla
När Liza kom hem efter att har varit hos en kompis (vid ca 22), så sa hon att hon ville att jag skulle tävla (hon tycker det är roligast när pappa tävlar;))
Jag sa: att det hade varit kul:happy:
Men eftersom jag inte tränat och varit sjuk länge så var det nog inte lönt.
Liza sa då: att du tävlar ju för det är kul och det är väl det som räknas.Jobbade senare vidare (pappersarbeten som aldrig försvinner) och lät orden smälta in.
Vid 23:30 tror jag det var, så tänkte jag va fan.
Fixade ju att dieta i två dagar inför Norge, så varför inte fixa det på tre veckor inför LP:pSå jag får väl börja träna och dieta nu:D
Ps kan säga nu om allt går som det skall, så hoppar jag nog upp i Grand prixen.
14 november, 2009 at 19:06 #261101Anonym anvandareMemberF*n vad kul att du ska upp igen, jag kommer å gapar på dig
(PS, hur f*n bär du dig åt för att hålla sån grymmeform året runt )
14 november, 2009 at 19:12 #261102Anonym anvandareMemberAww, varför är barn så mycket klokare än vi vuxna?
Jag funderar också på GP’n! Våre roligt om du också var med, som på gamla goda tiden 2004 :p
16 november, 2009 at 07:42 #261103Anonym anvandareMemberr2d2r2d2 wrote:F*n vad kul att du ska upp igen, jag kommer å gapar på dig(PS, hur f*n bär du dig åt för att hålla sån grymmeform året runt )
Tackar så mycket för det:D
Vara liten, äta bra och spring lite:up:
Där har du min väg, men den gäller väl inte alla:D
Åsa har det tufft med att komma i form, men jag håller mig aldrig mer än något kg från tävlingsform, dock är jag slö med träningen.
Ha en kund som är som jag bra form och behöver knappt göra något.
Sandra dietade i ca fem veckor (fyra för var mer exakt).Andreaz Engström wrote:Aww, varför är barn så mycket klokare än vi vuxna?Jag funderar också på GP’n! Våre roligt om du också var med, som på gamla goda tiden 2004 :p
Det blir en ära att stå jämte NORDISKA MÄSTAREN:worship:
[16 november, 2009 at 08:41 #261104Anonym anvandareMemberKul att se dig på scen igen, kör hårt ditt ”fetto”.
16 november, 2009 at 12:28 #261105Anonym anvandareMemberGjorde mitt första ”förbränningspass” idag och då blev det lätt jogg på 15 km.
Ha ju inte tagit många steg sedan jag blev sjuk (över sex veckor).
Tränat styrka på matrasten och då träna så hårt jag kan (var ju ett tag sedan).Kommer nog knappt hända speciellt mycket på dessa veckor, men bra för knoppen.
Så vi få se hur det går.
Formbilder på Åsa kanske kommer till helgen, då hon skall ju upp på DC.
Det för checka av lite när det gäller färg, posering, form och även ge lite extra motivation på FF.Åsa och jag för ca fem år sedan på FF:p
16 november, 2009 at 12:31 #261106Anonym anvandareMemberkocken wrote:Kul att se dig på scen igen, kör hårt ditt ”fetto”.Kul
Sugrör med brunfärg på, tja roligare kan väl titta på en lördag:D
Vi få se hur det går, men jag skall bara dit och njuta….som vanligt:pop:Året -04
17 november, 2009 at 22:36 #261107Anonym anvandareMemberUpp 04:00 som vanligt och lullade därefter iväg i ca 15 km.
Skönt väder nu, men mörkt.
Skall ju tävla i ett 24-timmars lopp i Finland, i början på nästa år.
Stor tävling, där jag tänkt komma närmre 21,5 mil.
Så man få väl sakta men säkert börja förbereda sig för det.Lite rygg och armar blev det idag, med jätte tunga vikter…..not.
Två dagars småjogg och vikten flyger all världens väg.
Ca 67 kg i dag och jag hamnar kanske på närmare 60 kg, om jag fortsätter såhär:DTja det var ett tag sedan jag rörde på mig:o
Onsdag och då kör jag ben.Kanske jag kommer i säng innan 24 idag:up:
Efter att ha sprungit i sex dygn (dryga 51 mil), hade jag även lite kraft att leka med Iriz.
18 november, 2009 at 12:23 #261108Anonym anvandareMember04:00 uppstigning:frust:
15 km i stormvind och regn, verkligen helt underbart.
Senare körde jag ett benpass och då testades även PreWorkout produkten Crack.
Kände inte ett smack, men Åsa hade mer energi än på mycket länge så hon var nöjd.
Passet som sådant blev jag nöjd med och dessutom var jag väldigt trött innan (som i att vill sova).
Så man kanske få ge den en chans, när man fått mer än fyra timmar sömn:o
Tja finns väl inte mycket mer att skriva om.
Äter mig mig mätt och går aldrig hungrig.
Älskar det jag äter och har inga sug (som vanligt), så det rullar på.21 november, 2009 at 16:08 #261109Anonym anvandareMemberJa då har man ”deffat” i snart en vecka.
Småjogg varje dag och dragit ner lite på livets goda.
Lite bättre träning (blir det ju, eftersom jag varit sjuk).Sakta men säkert så lossar det.
Åsa har ju aldrig varit någon ”super i form” tjej, men det går år rätt håll.
Hon står på scen nästa vecka.23 november, 2009 at 20:51 #261110Anonym anvandareMemberJapp dagarna går i rasande fart fram.
Med ca fyra timmar sömn (knappt det), så håller man igång en hel del.
Jobb, träning och vardags sysslor.
Liza skall till skolan, Liza skall förhöras på läxorna, packa väskor mm
Sjutsa till träningen, hämta osv.
Måste köpa presenter, då hon skall på kalas mm
Iriz är ju ett eget projekt för sig, då hon är rätt liten.
Ibland glad och ibland mindre glad.
Mat skall göras, blöjor skall bytas, näsa skall torkas osv.Mitt i allt en skön arbetsdag på ca 8-10 h och på det skall träning och annat man vill förtränga skötas.
Åsa upp 04:00 och kommer hem vid 22:30 och upp igen vid 04:00.
Gnäller hon:nono:
Men vi fixar det:o
Åsa och Sandra (kund), skall tävla nu till helgen och då blir det än mer kaotiskt.
Men vi ser verkligen fram emot helgen (hela familjen), då det är just det vi lever för.
Att få deltaga och nå våra mål.Sprang idag vid 05:00 och blåste det storm.
Fick en pinne i ögat och kunde knappt se.Tja då har jag klagat lite, någon måste ju göra det i denna familj:o
24 november, 2009 at 22:24 #261111Anonym anvandareMemberJag håller tummarna för tjejerna i helgen och önskar dom lycka till.:up:
Det låter som ni har ett hektiskt schema att följa varje dag och jag beundrar er att ni orkar och fixar det men händer det aldrig att ni bara tar en slappar dag och bara är?
Många kramar till hela familjen.
27 november, 2009 at 23:07 #261112Anonym anvandareMemberAmmi wrote:Jag håller tummarna för tjejerna i helgen och önskar dom lycka till.:up:Det låter som ni har ett hektiskt schema att följa varje dag och jag beundrar er att ni orkar och fixar det men händer det aldrig att ni bara tar en slappar dag och bara är?
Många kramar till hela familjen.
Låter bra!
Tyvärr fyngerar inte våran vardag så
I onsadags tex, då jobbade Åsa från 9-21 och jag från 8-21.
Åsa åkte helt enkelt på sin rast och hämtade ungarna (efter skolan), så de fick vara med på jobbet.
Slappa kan man ju göra när man blir gammal (kanske inte vi dock:p).
Det alltid tuff att få ihop det, men det går.Åsa vägde över med något hekto (tjockis), så hon får gå med de tunga damerna.
Sandra låg tydligen också på gränsen.Pappa Fever, som deffat i två veckor.
28 november, 2009 at 23:41 #261113Anonym anvandareMemberDå har familjen tävlat färdigt denna helg.
Trött och seg skall man upp tidigt och jobba, då vardagen tar vid.En intensiv helg, som så alltid på DC.
Vi kom dit för att checka av och se vad som kan göras bättre för kommande helg.
Det har inte bara med färg, form, närintag osv utan även hur vi fixa på bästa sätt med familjen.
Iriz sov i Åsas säng i natt och naturligtvis mådde hon skit då och spydde.
Senare mådde hon toppen (dock lite smågrinig).
Sandra (kund/vän) var på strålande humör och skötte sig som hon skulle.
Efter knappt sex veckors diet, så var formen helt ok.Nästa helg gäller Lucia och FF.
29 november, 2009 at 09:24 #261114Anonym anvandareMemberGrattis Åsa, du är grym!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.