- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 december, 2010 at 20:24 #261175Anonym anvandareMember
Tack för senast!
Jag har träningsvärk i magen efter illerhistorian! Helt fantastiskt!
19 december, 2010 at 22:09 #261176Anonym anvandareMemberSeventySeven wrote:Har nu bestämt mig för att jag vill och skall tävla. Nu gäller det bara att ta sig till tävlingsform men jag tycker det är roligt med BB så jag kommer inte ge mig. Kommer krävas mycket blod, svett och tårar men som sagt så kommer jag inte ge upp!Vore jättesnällt av dig, finns mycket att lära och man lär sig nya saker varje dag. Tack och ha en jättetrevlig helg.
Jag och Åsa lova hjälpa dig på alla sätt och vis.
Du har talang och kan nå långt, bara du spelar din kort rätt.
Dieten blir ganska lätt med mina ”kost” konsterGustaf Lindberg wrote:Tack för senast!Jag har träningsvärk i magen efter illerhistorian! Helt fantastiskt!
Tack själv, får la slänga ut det på nätet någon gång (filmar allt)
29 december, 2010 at 19:13 #261177Anonym anvandareMemberHar alltid massa folk hemma för träning.
Men de varken bloggar eller inne på träningsforum.
Dessa två herrar kanske ni känner igen dock8)kommer en liten benbild på tanten också.
Löpning är numera det som står först.
SM, VM och andra tävlingar i löpning står på schemat inför 201129 december, 2010 at 23:42 #261178Anonym anvandareMemberJösses vilken bra form Åsa är i… hoppas löpningen går vägen nästa år hon har ju iallafall ben för det:P
30 december, 2010 at 09:36 #261179Anonym anvandareMemberHej Hällstorps hoppas ni mår fint! Det var inget dåligt hemmagym du har fått ihop, blir lite avundsjuk. Vill själv ha ett men har inte plats för mer än ett par hantlar o en skivstång E ju grymt smidigt att kunna träna hemma när man har småttingar.
30 december, 2010 at 17:49 #261180Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Jösses vilken bra form Åsa är i… hoppas löpningen går vägen nästa år hon har ju iallafall ben för det:PNja det vet i fasen;)
Hon är en riktigt gottegris och gillar att äta mycket.
Men löpning gör att hon trots allt måste sköta sig.
Är man med i ett landslag, så gäller det att sköta sig.
Det är en stor ära och speciellt när Svenska Friidrottsförbundet är med och tar ut laget.
Nästa år gäller att prestera bättre än någonsin, så då gäller att sköta allt perfekt (kost, träning, familj, jobb mm).
Hon vill ju tävla i båda, men vi får se nu när det krävs mer löpning än någonsin (hon tränar inte speciellt mycket).
Tack för visat intresse.Quinn wrote:Hej Hällstorps hoppas ni mår fint! Det var inget dåligt hemmagym du har fått ihop, blir lite avundsjuk. Vill själv ha ett men har inte plats för mer än ett par hantlar o en skivstång E ju grymt smidigt att kunna träna hemma när man har småttingar.Jo livet går framåt och det går upp och ner.
Vi har nog haft det i över fem år nu och till 90 % tränar vi där.
Perfekt när man har småbarn, då man inte behöver sticka iväg (krävs ju barnvakt).
Så både jag och Åsa kan ju träna samtidigt.
Även löpningen sköter vi här och även det är smidigt när man har tidsbrist.
I vårt fall hade det inte funkat annars, då vi har långa arbetsdagar.
Vi jobbar oftast kvällar också, vilket inte är helt lätt när man har barn.
Jobbar nästa bara hemma, så det är perfekt.
Du/ni får la snart komma förbi och då kanske det blir ett litet pass
Ha det gött nu och hoppas vi hörs snart.Gott nytt år (John minns du nyår:D)
30 december, 2010 at 21:54 #261181Anonym anvandareMemberDär var den där jäkla illern, ha ha!!!
30 december, 2010 at 22:59 #261182Anonym anvandareMemberSka absolut komma förbi en dag, hade varit skoj å träffa er Nyår, ja vi firade Millenium ihop i er gamla lägenhet, Åsa lagade mat thai tror jag sen kommer jag inte ihåg så mycket mer va ju gör längesen.. GOTT NYTT ÅR!!
1 januari, 2011 at 10:50 #261183Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Där var den där jäkla illern, ha ha!!!Nä denna gången var det hunden:D
Quinn wrote:Ska absolut komma förbi en dag, hade varit skoj å träffa er Nyår, ja vi firade Millenium ihop i er gamla lägenhet, Åsa lagade mat thai tror jag sen kommer jag inte ihåg så mycket mer va ju gör längesen.. GOTT NYTT ÅR!!Hojta bara till vår dörr är alltid öppen för dig.
Stämmer nog bra.
Men jag tänker på vår hund (Benny), han lever än och närma sig 16 bast.
Skall se om jag hittar våra gymbilder vi gjorde (insmorda och fina)
God fotsättning.1 januari, 2011 at 22:57 #261184Anonym anvandareMemberHahaha ja nu minns jag snusk Benny:) haha det hade jag glömt. Han e lite lugnare nuförtiden då antar jag…
3 januari, 2011 at 21:00 #261185Anonym anvandareMemberQuinn wrote:Hahaha ja nu minns jag snusk Benny:) haha det hade jag glömt. Han e lite lugnare nuförtiden då antar jag…Bara lite;)
När skall du ta dig upp? Du hade hu talang.3 januari, 2011 at 21:20 #261186Anonym anvandareMemberVi får snart ta och ses tycker jag :emo-thumb
3 januari, 2011 at 22:54 #261187Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Vi får snart ta och ses tycker jag :emo-thumbJa ni var ju vip gäster;)
8 januari, 2011 at 00:05 #261188Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Bara lite;)
När skall du ta dig upp? Du hade hu talang.Ja det är ju ett mål att komma upp nån dag, var faktiskt bestämd att det skulle bli av innan Alicia kom, men med två barn så tätt så har det varit svårt med träningen. Blir ofta förkyld nuförtiden med, värdelöst! tror jag får för lite sömn och blir därför lätt övertränad. Men nu är hon lite större o jag har börjat komma iväg till rymmer igen. Sen blir man ju lite avskräcker när man ser hur hårda alla e vet inte hur långt man måste gå för att komma i sådan form och ha trycket kvar. Har ju hört mig för men får ingen riktig klarhet i det. Får komma ner o prata med dig o få lite klarhet i saker
8 januari, 2011 at 21:22 #261189Anonym anvandareMemberQuinn wrote:Ja det är ju ett mål att komma upp nån dag, var faktiskt bestämd att det skulle bli av innan Alicia kom, men med två barn så tätt så har det varit svårt med träningen. Blir ofta förkyld nuförtiden med, värdelöst! tror jag får för lite sömn och blir därför lätt övertränad. Men nu är hon lite större o jag har börjat komma iväg till rymmer igen. Sen blir man ju lite avskräcker när man ser hur hårda alla e vet inte hur långt man måste gå för att komma i sådan form och ha trycket kvar. Har ju hört mig för men får ingen riktig klarhet i det. Får komma ner o prata med dig o få lite klarhet i sakerJo tack jag vet;)
Men titta på Åsa…hon har trots två småbarn och heltidsarbete lyckas hyfsat bra (med med löpningen och byggning).
Och som säkert vet är inte Åsa någon direkt träningsnarkoman.
Hon tränar och äter det hon skall, thats it.
Noll intresse i övrigt (jag får konstant informera henne).
Men för mig hade gått lite trögare (vi män är bara klena av naturen).
Gör så enkelt som möjligt är mitt tips.
Du kom väl ihåg när vi smörjade in oss, det gjorde ju lite:D
Ta du hjälp av någon, så brukar det ofta bli rätt ok.
Alla är vi olika, så vissa blir hårdare och andra inte.
Lovar hjälpa dig så gott jag kan och det kan förmodligen räcka ganska långt8)1:a bilden:
Stockholm m år -04 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.